Producent Final Fantasy 16 rozwiązuje problem braku różnorodnych postaci w grze

Producent Final Fantasy 16 rozwiązuje problem braku różnorodnych postaci w grze

Akcja Final Fantasy XVI jest mocno inspirowana średniowieczną Europą i jako taka nie będzie „tak różnorodna, jak powiedzmy współczesna Ziemia”, według jednego z producentów gry. Ta odpowiedź i brak różnorodności w grze nie spodobały się niektórym fanom serii, wywołując więcej niż kilka gorących rozmów w mediach społecznościowych. W nowym wywiadzie dla IGN, producent Final Fantasy XVI, Naoki Yoshida, wygłosił długi odpowiedź na pytanie, które niektórzy fani zastanawiali się od czasu ogłoszenia zwiastuna gry: Czy w świecie Final Fantasy XVI są jacyś ludzie kolorowi? Dotychczasowe zwiastuny gry przedstawiały krwawą, mroczną opowieść fantasy, pełną mieczy i czarów, ale do tej pory wyraźnie brakowało postaci innych niż białe. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościEnter Teraz odtwarzane: FINAL FANTASY XVI „AMBICJA” Zauważając, że jego odpowiedź „może być dla niektórych rozczarowująca”, Yoshida wyjaśnił powody braku różnorodności w grze. Według Yoshidy, w świecie gry Valisthea jest różnorodność, ale nie jest ona „wszechogarniająca” i „jest synergiczna z otoczeniem, które stworzyliśmy i jest wierna inspiracji, z której czerpiemy”. Wiele odpowiedzi Yoshidy na brak różnorodności gry przypisuje się pragnieniu zespołu, by być „wiernym” średniowiecznej Europie inspiracji świata Final Fantasy XVI. Nasza koncepcja projektowa od najwcześniejszych etapów rozwoju zawsze mocno uwzględniała średniowieczną Europę uwzględniając historyczne, kulturowe, polityczne i antropologiczne standardy, które były wówczas powszechne” – powiedział Yoshida. [of diverse characters] w ten pojedynczy zakątek znacznie większego świata może skończyć się naruszeniem tych granic narracji, które pierwotnie sobie wyznaczyliśmy. „Historia, którą opowiadamy, jest fantazją, tak, ale także zakorzenioną w rzeczywistości” – powiedział Yoshida. Chcę przypisać „charakterystyczne pochodzenie etniczne” zarówno przeciwnikowi, jak i bohaterowi Final Fantasy XVI, aby uniknąć „zaproszenia do nieuzasadnionych spekulacji i ostatecznie podsycenia płomieni kontrowersji”. Yoshida powiedział, że zespół chce „nie skupiać się na wyglądzie zewnętrznym naszych postaci, a bardziej na tym, kim są jako ludzie – na ludziach złożonych i zróżnicowanych pod względem natury, pochodzenia, przekonań, osobowości i motywacji”. Final Fantasy XVI ma zostać wydany latem 2023 roku na PlayStation 5, a najnowszy zwiastun gry przedstawia różne królestwa w stanie wojny i ogromne bitwy Eikon. Final Fantasy XVI będzie pierwszą główną częścią długo działającej serii, która będzie miała klasę dojrzałą i zrezygnuje z tradycyjnej, turowej walki z serii na rzecz bardziej akcji postaci. Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games