Nerf Thanosa i więcej zmian w aktualizacji Marvel Snap

Nerf Thanosa i więcej zmian w aktualizacji Marvel Snap

Second Dinner, zespół programistów odpowiedzialny za Marvel Snap, ujawnił informacje o łatce do najnowszej aktualizacji gry. Zmiany obejmują przenoszenie kart z jednej serii do drugiej, zmiany balansu, takie jak Thanos ma teraz 6/10, a nie 6/11, różne karty pojawiające się w sklepie z tokenami, zmiany dźwiękowe w miejscach takich jak Bar Sinister i nie tylko. Wprowadzono inne aktualizacje kart, takie jak dodanie osłabienia do Aero. Chociaż otrzymuje wzmocnienie mocy, jej umiejętność Po ujawnieniu została zmieniona i teraz tylko ostatnia karta zagrana przez wroga zostanie przeniesiona do jej lokalizacji. Karty serii 3 zostaną teraz umieszczone we własnym sklepie, a ty nie będziesz nie będą już obciążane żetonami za zakup jednego ze sklepu co miesiąc. Oprócz tego sklep z tokenami będzie teraz zawierał tylko karty serii 4, serii 5 i wariantu ostatecznego. Teraz za każdym razem, gdy dotkniesz karty podczas meczu, zobaczysz nową funkcję, która przypisuje artystę i modyfikacje karty. Następujące karty zostały usunięte z serii 5 do serii 4:ZabuSauronShannaDazzlerKról CieniaPoniżej wymieniono wszystkie karty, które zostały usunięte z serii 4 do serii 3:Nowe dźwięki zostały również dodane do następujących kart i miejsc:ThanosNimrodMaster MoldNegasonic Teenage WarheadMorag (karta lokalizacja)Bar Sinister (Lokalizacja samochodu)Poniżej znajdziesz pozostałe oficjalne informacje o łatce.

Aktualizacje salda

Nieplanowane zmiany w Zabu i Srebrnym Surferze sprawiły, że zmiany w metagame w ostatnim miesiącu były dla nas trudniejsze do przewidzenia i nie byliśmy w stanie wprowadzić zmian na czas z powodów technicznych. W tamtym czasie Thanos stał się jedną z naszych najbardziej dominujących talii – jego słabe pojedynki z Zabu i Surferem naprawdę powstrzymywały Szalonego Tytana. Talie oparte na Shuri były tutaj kolejnym wielkim zwycięzcą, a oba te archetypy przekroczyły nasze tolerancje w zakresie równowagi gry. Zmiany wprowadzone w tej łatce mają na celu przywrócenie porządku i osłabienie każdego z nich. Nieustannie pracujemy nad aktualizacjami i ulepszeniami zarówno naszej technologii wyważania, jak i naszej filozofii dotyczącej planowania zmian i nie możemy się doczekać, aby podzielić się tym z wami wkrótce.

Aktualizacje kart

– Thanos: 6/11 -> 6/10 Komentarz twórców: Zwiększyliśmy Moc Thanosa w poprzedniej łatce, która powstała w czasie, gdy Zabu i Srebrny Surfer tłumili sukces talii opartych na Thanos. Cieszymy się, że ze względu na Shang-Chi utrzymujemy go na mocy 9+, ale biorąc pod uwagę jego niedawny sukces, uznaliśmy, że należy nieco cofnąć to wzmocnienie. Ta zmiana nie wpłynie drastycznie na powodzenie talii Thanosa, ponieważ większość siły leży w interakcjach Kamienia. – Kamień Przestrzeni: Po odkryciu: W następnej turze możesz przenieść 1 kartę w to miejsce. Wyciągnąć kartę. -> Po odkryciu: W następnej turze możesz przenieść jedną kartę w to miejsce. Dobierz kartę. Komentarz twórców: Jest to jeden z najsilniejszych kamieni w taliach Thanosa ze względu na jego zdolność do tworzenia dodatkowych wyzwalaczy Szczęki i maskowania miejsc, w których mogą się poruszać silne karty. Ta zmiana zmniejsza jego skuteczność w przypadku Szczęki, usuwając zachętę do zagrywania samego Kamienia Kosmicznego w celu aktywowania Szczęki, spłaszczając liczbę dodatkowych możliwości aktywowania Szczęki i ograniczając strategiczne opcje ruchu w późnej fazie gry. Spodziewamy się, że zmniejszy to elastyczność taktyczną talii Thanosa i sprawi, że gra przeciwko nim będzie przyjemniejsza. Quinjet: teraz zmniejsza koszty do minimum 1. Komentarz deweloperów: redukcja kosztów jest potężna, a Quinjet była jedną z nielicznych kart zdolnych do zmniejszając koszt energii wielu kart do 0. Chociaż w niektórych przypadkach podobała nam się ta interakcja, na przykład w przypadku Demona Kapturka, ostatecznie stwarza ona zarówno ciągłe ryzyko dla przyszłej przestrzeni projektowej, jak i napędza dominujące obecnie talie Thanosa. Ta zmiana powinna znacząco zmniejszyć siłę netto talii Thanosa na całej planszy. – Czerwona czaszka: 5/15 – Trwa: karty wrogów w tej lokalizacji mają siłę +2 -> 5/13 – Trwa: karty wrogów w tej lokalizacji mają +1 Power. Komentarz twórców: Ta zmiana ma na celu przede wszystkim zmniejszenie siły łączenia Czerwonej Czaszki z Shuri i Taskmasterem. Poza tymi interakcjami, ta zmiana jest głównie wzmocnieniem podstawowego użycia Czerwonej Czaszki, dając ci 9 lub 10 Mocy w zatłoczonych miejscach zamiast 7 lub 9. She-Hulk: 6/10 -> 6/9 Komentarz twórców: She-Hulk jest kluczowym elementem najsilniejszych talii Shuri, ale dzięki swojej sile jest szeroko stosowana w różnych taliach, obok Sunspot, Wave i Moon Girl. Przeważnie myślimy, że to fajne, ale jest potężniejsza, niż powinna być w przypadku tych kombinacji. Ponadto chcemy zachęcić do aktywnego grania w lokacje, zamiast trzymania kart na wybuchowe tury 6, dlatego nadal osłabiamy kilka najlepszych kart na potrzeby tych ostatnich. Aero: 5/7 – Po odkryciu: Przenieś wszystkie karty wrogów zagrane w tej turze do tej lokalizacji.->5/8 – Po odkryciu: Przenieś ostatnią kartę wroga zagraną w tej turze do tej lokalizacji.Komentarz twórców: Aero to dla nas trudna karta. Rzeczywisty balans gry dla Aero był dobry, a ona odgrywa istotną rolę w naszej grze, zapewniając interakcję, zwłaszcza przeciwko niebezpiecznie polaryzującym kartom, takim jak Galactus. Ważne jest, aby Aero było wszechstronne i mocne, aby było powszechnie grywalną „kartą technologiczną”, ale nie chcemy, aby wypychała z talii większość innych kart o koszcie 5. Niestety takie zachowanie obserwujemy. Aero może być również frustrujące, odmawiając graczom możliwości grania we własne gry końcowe. Ta zmiana ma na celu utrzymanie siły Aero tam, gdzie jest ona potrzebna, zwiększenie rywalizacji między kartami o koszcie 5 i dodanie kontry, aby gra przeciwko niej była przyjemniejsza. – Tajemniczy, Absorbujący Człowiek i Nadzorca – Te karty wymagają teraz, aby poprzednio zagrana karta być w grze, aby skopiować jego atrybuty. Oto ich zaktualizowane szablony: – Mystique: Po ujawnieniu: Jeśli ostatnia zagrana karta ma wartość Ongoing, skopiuj jej tekst. (jeśli jest w grze)- Absorbing Man: Jeśli ostatnia zagrana przez ciebie karta ma Odkrycie, skopiuj jej treść. (jeśli jest w grze)- Taskmaster: Po ujawnieniu: ustaw Siłę tej karty na równą sile ostatniej zagranej karty. (jeśli ta karta jest w grze) Komentarz twórców: Ta korekta jest częściowo zrównoważona, a częściowo dostosowana do oczekiwań. Znaczącą częścią siły Taskmastera w taliach Shuri jest jego zdolność kopiowania mocy karty, nawet jeśli została ona zniszczona przez Shang-Chi lub coś podobnego, interakcja, która dość często jest zgłaszana jako błąd. Miejmy nadzieję, że ta zmiana nieco osłabi talie Shuri i lepiej odpowiada intuicji graczy, którzy widzą te karty po raz pierwszy. Morbius: Moc Morbiusa nie aktualizuje się już w ręce ani w talii, tylko w miejscu. Komentarz twórców: Wcześniej Dostosowano Moc Morbiusa, aby aktualizowała się, gdy nie był w grze, aby uprościć obliczanie jego przyszłej Mocy. Jednak okazało się to nieco mylące w porównaniu z podobnymi kartami, a także niepotrzebne, biorąc pod uwagę, że Morbius jest często zagrywany na bardzo wczesnym etapie gry i nie jest trudny do obliczenia. Cofamy tę zmianę, ale spodziewamy się, że w przyszłości dodamy Morbiusowi i wszystkim kartom ze stałymi wzmocnieniami ich własne Moce, które komunikują ich Mocy, aby ułatwić grę tymi kartami. — Knull: Moc Knulla wciąż się aktualizuje -ręka, ale nie aktualizuje się już w talii. Komentarz twórców: Przyszłe ulepszenia omówione powyżej będą dotyczyły również Knulla, ale dopóki ich nie wprowadzimy, będzie on nadal funkcjonował inaczej niż Diabelski Dinozaur i inne. Powodem tego jest to, że bardzo ważne jest, aby gracze Knulla mogli szybko i precyzyjnie obliczyć jego Siłę podczas podejmowania decyzji końcowych dotyczących ich karty o koszcie 6. Jako poprawka zastępcza, Knull nie będzie już aktualizował swojej Mocy w twojej talii, więc jego funkcjonalność z Mister Negative będzie taka sama jak jego inne karty Ongoing. Warto zauważyć, że będzie używał swojej potencjalnej Mocy do efektów takich jak lokalizacja Szczytu, dopóki nie będziemy w stanie wprowadzić pożądanych ulepszeń — to wymiana, którą postanowiliśmy zaakceptować w celu ulepszenia ogólnych przypadków użycia Knulla. — Wdowi Ugryzienie (tylko tekst ): Dopóki ta karta jest w twojej ręce, nie możesz dobierać kart z twojej talii. -> Gdy masz to na ręce, nie możesz dobierać kart.Komentarz twórców: Wdowi Ugryzienie niewłaściwie opisywał jego efekt w grze. Chociaż zastanawialiśmy się nad aktualizacją efektu Ukąszenia Wdowy, aby zapobiegał tylko dobieraniu własnych kart i efektom takim jak Kabel do dobierania kart, ostatecznie zdecydowaliśmy, że lepiej będzie po prostu uprościć tekst i zachować obecny efekt, zamiast tworzyć te skrajne przypadki.

Poprawki błędów

– Karty stworzone przez Świętą Oś Czasu nie zachowują już zmian mocy/energii po skopiowaniu do ręki gracza. – Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy gracze, którzy nie grali przez kilka miesięcy przed aktualizacją do najnowszej wersji, widzieli tryb bitwy jako zablokowany .- Nie możesz już zobaczyć zdolności kart, których nie posiadasz podczas przełączania widoku artysty w Kolekcji.- Nie możesz już klikać obiektów za interfejsem Retreat.- Kiedy wiadomości w skrzynce odbiorczej są długie, postacie nie znikają.- Naprawiono inny przypadek Attilan VFX blokuje się na ekranie, gdy się aktywuje. – Interfejs użytkownika / efekty wizualne końca rundy są teraz odtwarzane we właściwej kolejności, gdy przeciwnik się wycofuje. – Efekty dźwiękowe pojawiają się teraz podczas zbierania karty z rezerw kolekcjonerskich. – Kliknięcie złota/kredytów od wewnątrz widok szczegółów karty przeniesie cię teraz właściwie do sklepu. – X-Mansion i Nova Roma mają teraz tekst, gdy pojawiają się na karuzeli. – Efekty wizualne Jessiki Jones powinny teraz przesuwać się wraz z nią, gdy przenosi się do innej lokalizacji. – Efekty wizualne karty Rafta już nie trafiają otacza gracza, który nie otrzymał karty. – Naprawiono błąd, który powodował znikanie opisów kart podczas skupiania się na karcie w Szybkim ulepszeniu, a następnie na ekranie Kolekcji. – Karty, które tracą swoją zdolność z powodu Pijawki, nie odzyskują już tej zdolności jeśli zostaną przyciągnięci z powrotem do gry przez inną kartę. – Efekty wizualne Daredevil nie zacinają się już na ekranie, jeśli gracz wycofa się podczas tury 5. – Banery interfejsu użytkownika z deklarowanym tekstem nie nakładają się już na zasobniki sezonowe. – Zwiększono rozmiar niektórych czcionek w języku tajskim które były zbyt małe w niektórych elementach interfejsu użytkownika. [PC] Opcje sortowania/filtrowania kolekcji nie znikają już podczas zmiany rozmiaru klienta. [PC] Ulepszono zwój na ścieżce poziomu kolekcji

Lista znanych problemów

– Gra może się zawiesić na niektórych urządzeniach z Androidem podczas zmiany języka. – Jeśli Morph pojawi się losowo (np. przez X-Mansion) i skopiuje Kanga, nastąpi nieskończona pętla. – Interakcja z emotikonami w meczu może być trudna niektóre urządzenia.- W niektórych językach tekst na karcie Spotlight przepustki sezonowej jest zbyt duży.- Ikona Ustaw jako ulubione nakłada się na ikonę tekstową w niektórych językach.- Sklep z żetonami serii 3 nie wyświetla się poprawnie po zebraniu wszystkich kart serii 3. – Jeśli skupisz się na karcie Serii 3, gdy sklep się rzuci, ekran będzie przez chwilę pusty. – Stuknięcie duplikatów Kanga w grze podczas przewijania tury spowoduje zniknięcie tej karty. – Efekty wizualne sztandaru wyświetlają niewłaściwy licznik tury, Kang cofa czas. – Dodawanie lub usuwanie liter w nazwie talii na Androidzie może być trudne. – Karty Spotlight w interfejsie przepustki sezonowej można aktywować tylko, dotykając lewego dolnego rogu karty. – Ponowne łączenie tekstu nie pokazuj cały czas podczas ponownego łączenia się z przyjazną bitwą. – Kredyt/złoto głębokie linkowanie nie prowadzi do sklepu z widoku szczegółów nagrody/misji. – Przyciąganie dwóch graczy w tej samej turze może spowodować nieprawidłowe wyświetlanie pipsów energii. – Kilka elementów interfejsu użytkownika wyświetla przez krótką chwilę puste informacje po przełączeniu do ekran sklepu.- Sandman i Electro mogą nie pokazywać wizualnie zasilania w lokalizacji, jeśli lokalizacja jest zablokowana.- Niektóre teksty są trudne do odczytania/brakuje ich w języku rosyjskim.- [PC] Przewijanie karuzeli może być trudne. [PC] Przełączanie języków po przełączeniu między trybem okienkowym a pełnym ekranem okienkowym może spowodować zniknięcie elementów tekstowych w interfejsie użytkownika. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games