Najlepsze w 2022 roku: Większe niż życie obce otoczenie Tinykina przywróciło mnie z powrotem do Toy Story

Najlepsze w 2022 roku: Większe niż życie obce otoczenie Tinykina przywróciło mnie z powrotem do Toy Story

Dom oznacza wiele rzeczy dla różnych ludzi. Może to być typowy dom z sypialniami i kuchnią lub wspomnienie chwili, w której Buzz Lightyear rozwija skrzydła i z dumą ogłasza, że ​​nie lata, tylko „spada z klasą”. Oznaczało to coś nieco innego dla Romaina Claude’a ze Splashteam i jego zespołu Global Game Jam 2019. „Chodzi o zebranie przyjaciół i sprowadzenie ich w bezpieczne miejsce” – powiedział GameSpot o koncepcji swojego projektu. „Chodzi o to, żeby wyjść i zabrać ich do domu”. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year2023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościWejdź do gry: najlepsze gry na konsolę Xbox w 2022 r. Tematem Global Game Jam 2019 było „czym jest dla ciebie dom”. Ta zachęta zmieniła się we wczesną wersję Tinykina, w której gracz wyrusza do ciemnego lasu, aby sprowadzić stworzenia do bezpiecznego domu. Ta koncepcja, która była podobna do The Wild at Heart lub Pikmin, ostatecznie przekształciła się w przygodową platformówkę, która bada cywilizację owadów żyjącą w domu wielkości człowieka, który utknął w latach 90. Claude i jego zespół nie sądzili, że wystarczy gry osadzone w gigantycznych domach lub sklepach z zabawkami, więc postanowili stworzyć na własną rękę. To, czego nie zamierzali, to zabrać graczy z powrotem do jednej z największych animowanych serii wszechczasów: Toy Story.Bubble Town, projekt Global Game Jam 2019, który ostatecznie przekształcił się w Tinykin. Przeskakiwanie przez cudowne imprezy Tinykina na łodziach w łazience i cyrki w sypialniach przywróciły mnie prosto do inspirującej eksploracji domu Davisa w grze Toy Story 2: Buzz Lightyear to the Rescue. Miałem zaledwie dziewięć lat, kiedy walczyłem z robotami pod łóżkiem, latałem nad gigantycznymi źdźbłami trawy na podwórku i unikałem wrzącej wody, przeskakując przez blat kuchenny jako żywy kawałek plastiku. Chociaż wiedziałem, że badam tylko zawartość przeciętnego domu, zmniejszenie mnie do rozmiarów Buzza Astrala pozwoliło mi wcisnąć się w szczeliny i odkryć tajemnice, których nigdy nie widziałem. To sprawiło, że eksploracja zakurzonego strychu i pustego salonu stała się przygodą. Powrót i granie w ponownie wydaną Toy Story 2 w 2022 roku nie jest tak magiczne jak wtedy, gdy miałem dziewięć lat, ale Tinykin odzyskuje tę magię. Zmienia codzienne pokoje w mistyczne place zabaw. Łazienki zamieniają się w domki nad jeziorem, sypialnie zamieniają się w magiczne karnawały, a korytarz to wspaniałe miejsce pośrednie, które łączy te światy pokojowe. Małe wybory projektowe, takie jak klub VIP w szafce nad resztą poziomu, sprawiają, że każdy pokój jest cudowną niespodzianką. „Początkowo posiadanie domu nie było pomocne, było trudne” – powiedział Claude. „Tam w domu [are] miliard sposobów na kreatywność. Nie jest to łatwe, ponieważ wszystkie rzeczy, które znajdziesz w domu, są trochę nudne. Chodzi o to, aby przemienić dzisiejsze życie w zabawne rzeczy, którymi można się bawić. Zespół Splashteam nie chciał, aby świat był pusty, więc zaludnił go cywilizacją owadów, takich jak rybiki cukrowe i modliszki. Potem zastanawiali się, jak przedmioty codziennego użytku mogłyby być używany przez armię gadających mrówek.Tinykin pierwotnie nosił tytuł Sbirez, co jest grą francuskiego słowa oznaczającego stwory.Pierwotnie Tinykin nosił tytuł Sbirez, co jest grą francuskiego słowa oznaczającego stwory. „Stół staje się kościołem” – powiedział Claude. „Krzesła i ogrodzenia zostały zbudowane z zapałek. Stało się to bardzo zabawne”. Podczas gdy Splashteam inspirował się platformówkami, takimi jak Ratchet i Clank oraz Jak i Daxter, nigdy nie grali w gry takie jak Chibi Robo, Super Mario 64, Banjo Kazooie i Toy Story 2 Te gry nie miały wpływu na projekt, ale były pierwszą rzeczą, która przyszła graczom do głowy. „Są to gry, które znamy, to jest w naszej kulturze” – powiedział Claude. „Ale tak naprawdę nigdy w nie nie graliśmy”. Niewiele gier przetrwa próbę czasu. Dzisiejsze granie w Toy Story 2 lub Super Mario 64 może być zabawne, ale w ciągu ostatnich 25 lat dokonano wielu zmian w filozofii projektowania gier. Włączenie ich do Tinykina, przy jednoczesnym uchwyceniu estetyki tych platformówek, pomogło mu urosnąć w coś więcej. Splashteam wykorzystał nawet jedno nieoczekiwane odniesienie, aby dodać głębi gigantycznemu domowi. „Sposób, w jaki zbudowaliśmy dom, niektórzy w zespole zainspirowali się Dark Souls” – powiedział Claude. „Mają sposób na budowanie świata, który jest połączony”. Nowoczesne wybory projektowe Tinykina, takie jak kostka mydła replikująca deskorolkę lub bańka szybowca podobnego do Fortnite, umieściły ten mały świat w mojej dłoni. Cud trwał tylko około pięciu godzin, gdy pędziłem przez dom, ale te pięć godzin przywiodło mnie z powrotem do Buzza Lightyeara. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games