Łatka Call Of Duty naprawia problem Tac-Sprint i nie tylko w trybie wieloosobowym, zombie i Warzone

Łatka Call Of Duty naprawia problem Tac-Sprint i nie tylko w trybie wieloosobowym, zombie i Warzone

Pojawiły się najnowsze łatki do Call of Duty: Modern Warfare III i Warzone, naprawiające kilka kluczowych problemów, które zostały wprowadzone w ostatniej aktualizacji Reloaded Sezonu 3. W szczególności ta aktualizacja naprawia problem związany ze sprintem. Po udostępnieniu aktualizacji Reloaded Sezonu 3 gracze zauważyli, że podczas korzystania z atutu Rękawice Komandosów, przeładowania zostały anulowane podczas biegu z automatycznym sprintem taktycznym. Jednak ten błąd został już naprawiony. Aktualizacja rozwiązuje również problem na mapie Skidgrow, który wcześniej umożliwiał graczom dotarcie do „lokalizacji nadającej się do wykorzystania” na dachu. W przypadku Zombie łatka naprawia błędy związane z przeładowaniem i nieprawidłowym namierzaniem przez sztuczną inteligencję graczy, a także usuwa problem, który powodował, że gracze utknęli poza mapą. Tymczasem łatka Warzone naprawia ten sam błąd związany ze sprintem taktycznym, o którym mowa powyżej, i rozwiązuje problemy problem polegający na tym, że członkowie drużyny widzieli nieprawidłowy ping. Poniżej znajdziesz pełne informacje o łatkach dla trybu wieloosobowego Modern Warfare III, Zombie i Warzone, udostępnione na oficjalnej stronie z opisami łatek. Inne wiadomości dotyczące Call of Duty mogą być wprowadzane przez Activision wkrótce ogłosimy kolejny wpis z serii, którym może być Wojna w Zatoce Perskiej Black Ops.

TRYB WIELOOSOBOWY

UIX

Naprawione błędy W trybie szybkiej gry w trybie hardkorowym nie będzie już wyświetlany błędny tag bezpłatnej wersji próbnej. Odliczanie czasu cotygodniowego wyzwania nie będzie już wyświetlać nieprawidłowego czasu w miarę zbliżania się aktualizacji w środku sezonu. Naprawiono nakładające się obrazy broni na HUD-ie, gdy wyposażone są dwie bronie do walki wręcz.

POSTĘP

Wymagany maksymalny poziom broni dla prestiżowych kamuflaży broni jest teraz konsekwentnie stosowany, zgodnie z zamierzeniami. Wyzwania związane z użyciem stymulacji nie wymagają już co najmniej 50% regeneracji, aby móc się rozwijać.

MAPY

Skidgrow Dodano kolizję, aby uniemożliwić graczom dotarcie do nadającego się do wykorzystania miejsca na dachu.

TRYBY

Eskorta Rozwiązano problem powodujący słabą wydajność i brak funkcjonalności po dołączeniu do meczu. Światła na MAW nie będą już wydawać się odłączane w miarę postępu meczu. Wprowadzono różne poprawki niespójności licznika czasu meczu. Skrzynie z pakietami opieki są teraz niszczone po zderzeniu z MAW .

GRATISY

Przeładowanie Rękawic Komandosów nie jest już anulowane po ruchu, gdy włączone jest ustawienie Automatycznego Sprintu Taktycznego.

SPRZĘT

W trybach gry Hardkor minimapa jest teraz wyświetlana na HUD-ie, gdy na wrogu aktywne jest urządzenie śledzące EMD.

GRA RANKOWANA

Ograniczono mocowanie tłumika Scratch 20-L. Ograniczono wyposażenie kopalni EMD. Ograniczono ulepszenie polowe ulepszonych gogli wizyjnych.

ZOMBIE

UIX

Po ukończeniu wyzwania mistrzowskiego Calling Card Prestige 9, poprawny tytuł: „Niech to mają!” będzie teraz wyświetlane. Naprawiono błąd, przez który powiadomienia o powitaniu po ukończeniu odblokowań w Zbrojowni i wydarzeniach były puste.

ROZGRYWKA

Dark Aether Rift Wszystkie drużyny mogą teraz przyczyniać się do zabijania Zombie w Dostrojeniu Reliktu. Zmniejszono wymagania dotyczące zabijania, aby ukończyć Dostrojenie Reliktu. Naprawiono błąd, który powodował, że ostatni obelisk był aktywowany wcześniej niż zamierzono, co zakłócało sekwencję historii. Naprawiono niespójność przeładowania występującą po Pack-a-Punch z zestawem do konwersji JAK Wardens wyposażonym w Lockwood Mk2. Naprawiono błąd, który powodował, że Cudowne Bronie pojawiały się w zwykłej szarości zamiast złotej rzadkości na Szczelinie Mrocznego Eteru. Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze utknęli poza mapą w różnych lokalizacjach po złapaniu przez mimika. Rozwiązano problem w Twierdzy Zaklinacza Deszczu, w wyniku którego sztuczna inteligencja moździerza niepoprawnie celowała w graczy z nienaruszonym przebraniem Beretu Sierżanta.

POSTĘP

Rozwiązano problem polegający na tym, że ukończenie Dostrojenia jednej drużyny przedwcześnie kończyło dostrojenie innej drużyny. Wyzwania kamuflażu wyrzutni dla broni MWII zostały dostosowane, aby ułatwić ich ukończenie.

STREFA WOJNY

NAPRAWIENIE BŁĘDÓW

Naprawiono błąd powodujący, że automatyczny sprint taktyczny przerywał próby przeładowania broni. Naprawiono błąd powodujący, że ustawienie Priorytet interakcji na kontrolerach uniemożliwiało graczom przeładowanie. Naprawiono błąd uniemożliwiający gospodarzowi rozpoczęcie meczu prywatnego po przekroczeniu progu gracza. Naprawiono błąd błąd powodujący, że członkowie drużyny widzieli nieprawidłowy ping w kontrakcie Wyprawy Czempiona.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games