Jak uzyskać egzotyczny szept robaka w Destiny 2

Jak uzyskać egzotyczny szept robaka w Destiny 2

Szept powraca do Destiny 2, oferując w nagrodę egzotyczny karabin snajperski Szept robaka. W nagrodę otrzymasz nie tylko sam przedmiot egzotyczny, ale także jego wzór, dzięki czemu będziesz mógł stworzyć własną wersję. W ramach serii zadań Szepty przeszłości będziesz musiał ponownie połączyć siły z Eris Morn na Księżycu, aby rozpocząć . Jeśli się zastanawiasz jak zdobyć egzotyczny Szept Robaka w Destiny 2 tak szybko, jak to możliwe, poniższa lista krok po kroku powinna pomóc. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 20242023202 22021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 19901989198819871986198519841983198219811980197919781977197619751974197319721971197019691968196719661965196419631962196119601 95919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919 281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na GameS garnki

Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź teraz w grę: Destiny 2: Into The Light | Oficjalny zwiastun premierowy

Jak rozpocząć Szepty przeszłości w Destiny 2

Zadanie Szepty przeszłości w Destiny 2 nie będzie dostępne od samego początku. Najpierw musisz ukończyć misję wprowadzającą z Shaxxem, co nie powinno zająć zbyt dużo czasu.Połącz się ponownie z Eris Morn, aby rozpocząć Szepty Przeszłości. Gdy wszystko zostanie rozstrzygnięte, otrzymasz cel Szepty Przeszłości, który polega na rozmowie z Eris Morn na Księżycu. To krótka rozmowa — później aktywność będzie dostępna w menu „W stronę światła” w zakładce „Miejsca docelowe”. Aby podjąć się normalnej wersji egzotycznej wyprawy, będziesz potrzebować poziomu mocy co najmniej 1810. Jak zwykle nie ma tu żadnego dobierania partnerów, ale możesz skorzystać z wyszukiwarki, żeby poszukać drużyny, co jest całkiem przydatne. Kiedy już wszystko będzie gotowe, zajmiemy się Szeptem.

Jak ukończyć Szept w Destiny 2

Szept rozpoczyna się od zadania zbadania anomalii Schwytanych. Najpierw natkniesz się na coś w rodzaju pustego ogrodu z kilkoma rozgałęzionymi ścieżkami. Jeśli zwrócisz uwagę na jego górną część, zauważysz pojedynczego Schwytanego, który prawdopodobnie zaatakuje Cię ze swojej pozycji. Nieprzypadkowo właśnie tam musisz się udać. Po pokonaniu wroga idź dalej, aż znajdziesz dziurę w ziemi. Zrób jak najlepsze wrażenie z Alicji w Krainie Czarów i zejdź przez nią — polecam wykonać mały skok przed uderzeniem w niższe piętro, aby uniknąć obrażeń.Wyobraź sobie zrobionego tutaj – dziura w ziemi znajduje się w tym obszarze powyżej.Wyobraź sobie tutaj Schwytanych – dziura w ziemi znajduje się w obszarze powyżej. Gdy będziesz wnikać głębiej w anomalię, natkniesz się na duży pokój z niezbyt wyraźnymi ścieżkami do przejścia. Kluczowymi wskaźnikami są czerwone światła, a także wszelkie ruchome platformy, które widzisz w oddali. Nie martw się, jest ich mnóstwo. Na początek zejdź na ścieżkę po prawej stronie i kucnij, aby przejść na drugą stronę, która zaprowadzi Cię na otwartą przestrzeń. Następnie wykonaj do niego skok i zejdź na ścieżkę z ruchomymi platformami, starając się nie zostać przez nie uderzonym.Prawdopodobnie najbardziej irytująca ścieżka misji.  Ćwicz cierpliwość.Prawdopodobnie najbardziej irytująca ścieżka misji.  Ćwicz cierpliwość.Prawdopodobnie najbardziej irytująca ścieżka misji. Uzbrój się w cierpliwość. Stąd jest już całkiem prosto, możesz skorzystać z konstrukcji typu mostowego, żeby dostać się na monolit po lewej stronie. Tam okrąż go dookoła, ponownie w lewą stronę, aż znajdziesz długą, wąską ścieżkę z ruchomymi platformami. Poruszaj się po linii prostej, aż zostaniesz zablokowany przez platformę, po czym powtórz cały proces kilka razy. Ma to na celu upewnienie się, że nie utkniesz w środku dwóch ruchomych filarów, bo na pewno zostaniesz uderzony przez ten znajdujący się za tobą. Jeśli już, możesz spróbować jeszcze kilka razy, więc nie przejmuj się. Gdy będziesz zbliżał się do drugiego końca, zauważysz pływającą kostkę. Strzel w niego, aby stworzyć platformę, dzięki której będziesz mógł bezpiecznie poszybować do ściany po lewej stronie, na której znajdują się dwie konstrukcje przypominające kule. Idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz do urwiska. Jeśli spojrzysz powyżej, zobaczysz coś w rodzaju windy. Wskocz na nią, a następnie dwukrotnie przeskocz na drugą stronę. Uważaj, bo co kilka sekund ze ściany wyłania się ściana, która może zablokować skok, jeśli się w nią wbiegniesz.Korytarz jest bardzo łatwy do ominięcia, ale jest to także jedyna droga do przodu, więc jeśli już, po prostu cofnij się kilka kroków.Korytarz jest bardzo łatwy do ominięcia, ale jest to także jedyna droga do przodu, więc jeśli już, po prostu cofnij się kilka kroków.Korytarz bardzo łatwo ominąć, ale jest to też jedyna droga prowadząca dalej, więc jeśli już, to po prostu cofnij się kilka kroków. Kiedy już znajdziesz się na ziemi, idź dalej przed siebie, aż będziesz mógł skręcić w lewo. Wejdź przez ten korytarz i podążaj ścieżką, która po raz kolejny ma więcej ruchomych platform. Zaprowadzi Cię to do kolejnego otwartego pomieszczenia, w którym znajdują się platformy, do których musisz się dostać. Uważaj na znajdujące się obok nich pułapki Pochwyconych, bo cię zepchną. Po tej sekcji przeskocz na drugą stronę przepaści i przedostań się przez drzwi, gdy zostaną otwarte. Natrafisz tu na pomieszczenie, w którym możesz podążać różnymi ścieżkami.Podejdź do ściany po prawej stronie pomieszczenia i wejdź do górnej otwartej kuli na jej drugim końcu.Podejdź do ściany po prawej stronie pomieszczenia i wejdź do górnej otwartej kuli na jej drugim końcu.Podejdź do ściany po prawej stronie pomieszczenia i wejdź do górnej otwartej kuli na jej drugim końcu. Ta, której potrzebujesz, znajduje się po prawej stronie. Aby się do niego dostać, przeleć do pierwszej napotkanej kuli, która jest uśpiona i wskocz na nią. Podążaj ścieżką aż na drugi koniec, wykonaj podwójny skok i wejdź do otwartej kuli w rzędzie powyżej. Po długim korytarzu wejdź w szczeliny w ziemi, gdzie znajdują się konstrukcje porośnięte mchem, i podążaj ścieżką w stronę kolejnego pomieszczenia wroga. Tutaj będziesz musiał pokonać kilku wrogów Pochwyconych, aby wykorzenić zepsucie Schwytanych. Sprawy są tutaj dość proste, dopóki nie dotrzesz do pokoju z bossem, gdzie musisz najpierw pokonać trzech minibossów.Z perspektywy czasu Tulgorh jest o wiele łatwiejszy niż zagadkowe sekcje, które go poprzedzają.Z perspektywy czasu Tulgorh jest o wiele łatwiejszy niż zagadkowe sekcje, które go poprzedzają.Z perspektywy czasu Tulgorh jest o wiele łatwiejszy niż zagadkowe sekcje, które go poprzedzają. Możesz zniszczyć każdą kostkę na raz lub wszystkie trzy naraz (w tym drugim przypadku otrzymasz Triumf). Kiedy już wszyscy upadną, Tulgorh, Aspekt Agonii, pojawi się podczas ostatecznego starcia. Nie pozostało tu już wiele niespodzianek. Podczas walki Tulgorh zyska tarczę, dla której będziesz musiał pokonać kilku konkretnych wrogów po obu stronach pomieszczenia. To tyle.

Jak zdobyć egzotyczny szept robaka w Destiny 2

Po pokonaniu Tulgorha, Aspektu Agonii, na końcu Szeptu w Destiny 2, podejdź do skrzyni, aby odebrać Schemat Szeptu Robaka jako nagrodę za misję.Po odebraniu schematu ponownie porozmawiaj z Eris Morn.Po odebraniu schematu ponownie porozmawiaj z Eris Morn.Po odebraniu schematu idź dalej i porozmawiaj ponownie z Eris Morn. Stąd jeszcze raz wróć do Eris Morn na Księżycu. Po krótkiej rozmowie idź dalej i odbierz broń Szept Robaka. Domyślnie po ukończeniu Szeptu na normalnym poziomie trudności broń miała poziom mocy 1810. Ponadto wzór był już gotowy do ekstrakcji. Jeśli jesteś ciekawy, zaletą jest Biały Gwóźdź, który dodaje wyższe podstawowe obrażenia precyzyjne. Szybkie trafienie trzema precyzyjnymi trafieniami również napełni magazynek. Ponieważ prawdopodobnie wrócisz do Szeptu, istnieje zachęta, aby zejść z utartej ścieżki i stawić czoła temu problemowi również na poziomie trudności Legenda. Otrzymasz dostęp do Whispers of the Taken I, które obejmuje kilka nowych etapów, takich jak zbieranie Taken Essence. Koniecznie wyposaż się w broń Szept Robaka, gdyż przyda się ona podczas kolejnych wizyt.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games