Fobia: St. Dinfna Hotel to nowa gra z gatunku horror, ale wyraźnie czerpie inspiracje z klasyków gatunku, takich jak Silent Hill i Resident Evil. Jest to najbardziej widoczne, jeśli chodzi o zagmatwane łamigłówki, widoczne w całej grze. Jeśli zaskoczy Cię cofanie się w grze, kombinacje przedmiotów lub kamera z innego świata, skorzystaj z naszego przewodnika, aby rozwiązać wszystkie zagadki w pierwszym z trzech aktów w grze. Oto jak przejść przez pierwszą sekcję gry w hotelu, w tym zagadkę z windą, znalezienie trudnego kodu do sejfu i lokalizację wielu kluczy.
Fobia – zwiedzanie hotelu?
Po wyrwanym z kontekstu intro w więzieniu spotkasz bohatera dziennikarza, Roberto Leite Lopesa, który przybywa do hotelu Santa Dinfna, by powitać odpowiednio przerażającą recepcjonistkę. Szybki montaż przedstawi śledztwo Lopesa w sprawie dziwnego hotelu i raporty o “dziewczynie z maską gazową” widzianą na terenie obiektu. W końcu zostaje znokautowany i odzyskuje przytomność, gdy ponownie otrzymujesz kontrolę nad postacią.
Pokój hotelowy
Drzwi będą zamknięte, ale jeśli to czytasz, możesz już to wszystko wiedzieć. Oto jak uciec z pokoju hotelowego. Pierwszy, weź plecak na biurku, dzięki czemu możesz powiększyć swój ekwipunek w stylu Resident Evil. Obok zamkniętych drzwi chwyć metalowy przedmiot z numerami.Te liczby zmieniają się z każdym przejściem grywięc twój będzie inny niż nasz, ale jeśli odczytasz te liczby od lewej do prawej, przekręcając obiekt, otrzymasz trzycyfrowy kod. Użyj tego kodu na zamku walizki otworzyć go i odsłonić klucz.Weź klucz i użyj go do otwórz zamknięte drzwi do łazienki. Wejdź do łazienki, a zauważysz, że wanna przepełnia się złowrogo wodą. Na razie zignoruj bałagan i zamiast tego weź dwa przedmioty: a obiektyw aparatu na półce i kolejne numerowany kod wewnątrz już otwartej walizki. Ten kod otwiera kolejną zamkniętą walizkę w wysokiej szafie w sypialni. Kod do tego się nie zmienia, więc zawsze będzie 37251.Wewnątrz znajdziesz resztę aparatu. W twoim ekwipunku, połącz korpus aparatu i obiektyw stworzyć działającą kamerę. Zapożyczony z Fatal Frame, jest to najbardziej niezwykły aparat, ponieważ pozwala zajrzeć w inny świat. Zauważysz wtedy migotanie dochodzące z łazienki, więc wróć do środka i spójrz na wannę przez obiektyw aparatu. Niespodzianka!
Korytarze
Po tym szybkim przestraszeniu drzwi do pokoju hotelowego otworzą się automatycznie. W końcu nie ma fizycznego klucza do wydostania się — wystarczyło przestraszyć się. Udaj się na korytarz i do pokój 611. Użyj kamery na ścianie łazienki, aby odsłonić wiadomość. Wróć do holu i weź klucz zwisający z klamki pokoju 608. To nie jest klucz do pokoju 608. Wróć korytarzem w pobliżu swojego pokoju, 610 i użyj klucza, aby otworzyć szufladę w korytarzu. Teraz masz właściwą klucz do pokoju 608więc wejdź do środka, a następnie przez dziurę w ścianie znajdziesz się w pokoju 606. Użyj kamery przed drzwiami łazienki, a zamanifestujesz otwórz sejf.Zgadłeś – jest klucz w środku, więc chwyć go i otwórz drzwi do pokoju, aby ponownie wejść na korytarz. Na końcu tej sali znajduje się kolejne rozszerzenie ekwipunku w postaci torby, więc koniecznie złap ją w ciemności. Teraz skieruj się na piąte piętro, piętro niżej, gdzie byłeś. Przejdź przez zniszczoną ścianę i skręć w lewo, a następnie chwyć mała czerwona kartka wewnątrz drewnianego pudełka. Gdy go złapiesz, wywołasz telefon od Stephanie, kobiety, która zaprosiła cię do hotelu w celu zbadania sprawy, a następnie naprowadziła cię duchem (gra słów nie zamierzona). Wróć na górę na szóste piętro i weź dokument zawierający kod, 67352, który zauważysz, że potrzebujesz w połączeniu z czerwoną kartą dostępu. Przejdź tam, a następnie zejdź po schodach i otwórz zamkniętą szafkę kodem 164871 aby uzyskać klucz do łazienki na piątym piętrze. Pamiętaj też, aby chwycić latarka w szafie.
Sejf na szóstym piętrze
Zejdź z powrotem na piąte piętro – to jest świetne cardio, co? – i otwórz drzwi do łazienki. to powie toaleta na nim dla “umywalki”, regionalnego terminu w niektórych miejscach. Stąd możesz uzyskać dostęp do powierzchnia usługowa piątego piętrawięc wejdź i użyj aparatu, aby znaleźć pudełko z dwiema rzeczami w środku: pokój 603 klucz i okrążenie do windy. Wróć na szóste piętro i otwórz pokój 603. Otwórz skrzynkę z narzędziami za pomocą następującej kombinacji: w prawo 30, w lewo 10, w prawo 5. Weź jeszcze jeden klucz — „Allen” klucz.
Puzzle z windą
Jeśli jesteś zainteresowany, na łóżku znajdują się opcjonalne przedmioty kolekcjonerskie. W przeciwnym razie wróć na piąte piętro i użyj klucza imbusowego i obwodu na windzie, aby rozpocząć zagadkę, którą możesz rozwiązać, przerabiając poniższy obrazek. Kiedy winda jest otwarta, podnieś przycisk na ziemi, co zapewni Ci dostęp do siódme piętro kiedy odłożysz go z powrotem na właściwe miejsce.Rozwiązanie zagadki z windą Udaj się na siódme piętro i w górę kolejnymi schodami do znajdź pistolet w pudełku. Tak, to nie jest jedna z tych gier przygodowych. Będziesz zabijał potwory, gdy tylko podniesiesz broń. Po zabiciu potwora otwórz bramę i zajrzyj do skrzyni. Tutaj możesz wyrzucić przedmioty, które już nie służą celowi. Na swoich miejscach weź amunicję i szachy! ze stołu królowa. Wróć na siódme piętro i połóż królową na szachownicy. To otworzy szufladę i odsłoni klucz do strefy usługowej na szóstym piętrze.Wracaj do windy, zejdź na piąte piętro (tak, naprawdę), a potem ponownie podejdź do szóstego. Wewnątrz obszaru usługowego na szóstym piętrze znajduje się klucz na pierwsze piętro, więc weź go. Pojawi się kolejny potwór. Możesz przebiec obok lub strzelać do niego, dopóki nie zostanie obezwładniony – nie martwy, ale na razie wystarczająco dobry. Wejdź do windy za wszelką cenę, a następnie zejdź na pierwsze piętro. Uruchomi się przerywnik filmowy i przejdziesz przez pierwszą długą sekcję Fobii z nienaruszonymi wszystkimi cyframi. Gratulacje! GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych. Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.