Elden Ring jest tutaj, ponownie demonstrując, że powinno być łatwiej spróbować przed zakupem

Elden Ring jest tutaj, ponownie demonstrując, że powinno być łatwiej spróbować przed zakupem

Elden Ring jest już dostępny, najnowszy z chwalonego przez krytyków, ale często ezoterycznego gatunku Soulsborne. Notorycznie wymagające gry From Software są zazwyczaj romansami typu „kochaj ich lub nienawidz ich”, ale kilka znaczących głosów w grach twierdzi, że ta jest bardziej przystępna i mniej odpychająca, i zasługuje na szansę nawet od tych, którzy walczyli o zdobycie w Soulsbornes wcześniej. Jako ktoś, kto pasuje do tej dokładnej definicji, chciałbym wypróbować Elden Ring i sprawdzić, czy jest to w końcu gra, w której się klika, ale po prostu nie ma prostego, spójnego sposobu, aby gracze mogli wypróbować grę — Elden Ring lub w inny sposób — że mogą skończyć żałować, że nie kupili. Nadszedł czas, aby to zmienić, a same platformy powinny być liderem. Ponownie, nie jest to problem występujący tylko w Elden Ring, ale gra służy jako użyteczny przykład. Bardziej niż większość gier, Elden Ring prawdopodobnie będzie przeszkadzać niektórym graczom, od samego początku czując się nieprzeniknionym. Niektórzy przejdą przez tę początkową frustrację i znajdą po drugiej stronie satysfakcjonujące doświadczenie, podczas gdy inni szybko ocenią, że to po prostu nie jest dla nich gra. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej treści! Podaj swoją datę urodzenia, by zobaczyć tę videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 klikając „enter”, zgadzasz się na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatnościEnter Now Playing: Przegląd Elden Ring w toku Ścieżki do wypróbowania, zanim kupisz, powoli ograniczają się do nicości. Opcje wynajmu stały się niespójne i niespójne. Udostępnianie gier jest trudniejsze i wręcz niemożliwe udostępnianie cyfrowych kopii na konsolach. W przypadku Elden Ring wersja próbna gry pomogłaby graczom takim jak ja, którzy czują się zmuszeni do jej wypróbowania, mieć inną drogę niż szukanie wypożyczalni lub potencjalne marnowanie 70 USD. Nawet jako dorosły ze stabilnym dochodem, którego na to stać, jest to wielka prośba, a potencjalnych fanów, którzy nie mają nawet tego luksusu, jest o wiele więcej. Jednocześnie nie mogę winić From Software ani żadnego innego innego dewelopera za nieudostępnienie wersji demonstracyjnej. Tworzenie jednego jest czasochłonne, co dodatkowo obciąża studia, które już borykają się z kryzysem. Rezultatem jest status quo: mieszanina studiów i wydawców czasami oferujących dema jako narzędzia promocyjne przed wydaniem, czasami długo po, czasami z postępem przenoszonym do pełnej gry, czasami bez lub bez ładu i składu. Jest to, szczerze mówiąc, absolutny bałagan i niepotrzebny. Jest to niepotrzebne, ponieważ posiadacze platformy – Sony, Microsoft, Nintendo, Valve i Epic – powinni przejąć inicjatywę w tym problemie. W erze konsol zawsze online, nie ma powodu, dla którego programiści powinni w ogóle tworzyć niestandardowe wersje demonstracyjne. Zamiast tego konsole i platformy PC mogą po prostu pozwolić na pobranie pełnej gry i granie przez określony czas. Jeśli problemem jest piractwo, ta funkcja może zostać wyłączona, jeśli spróbujesz grać w trybie offline. Zamiast tworzyć niestandardowe wersje demonstracyjne dla każdej gry, programiści mogą po prostu wybrać, jak długo powinna trwać wersja próbna gry. W przypadku krótszych gier okres próbny może trwać tylko pół godziny. W przypadku dłuższej gry, takiej jak Elden Ring, From Soft może zdecydować, że przydałoby się kilka godzin spędzonych na świecie, aby naprawdę zrozumieć, czy gra jest dla Ciebie. Właściwie już wiemy, że ta technologia działa, ponieważ posiadacze platformy już są Użyj tego. Weekendy darmowej gry są regularnym zjawiskiem zarówno na PlayStation, jak i Xbox, gdzie pobierasz pełną grę i wypróbowujesz ją przez ograniczony czas, a EA Play oferuje dłuższe wersje próbne jako standardową funkcję. Wszelkie problemy związane z bezpieczeństwem takiego systemu zostały już najwyraźniej rozwiązane ku zadowoleniu deweloperów, więc pozostaje im tylko dać im możliwość udostępnienia wersji próbnej dla poszczególnych graczy. Podobnie Steam ma już dość hojną politykę zwrotów, którą niektórzy gracze traktują jak system próbny. Dlaczego nie całkowicie usunąć sztuczki? Usunięcie trudności związanych z oferowaniem usługi podobnej do demonstracji prawdopodobnie zwiększyłoby udział wśród programistów. To prawda, że ​​niektórzy programiści mogą całkowicie zrezygnować lub nadal tworzyć niestandardowe wersje demonstracyjne, które pokazują określony wycinek ich gier. Mogą chcieć przejść do późniejszego punktu, gdy twoja postać ma więcej umiejętności, lub ominąć graczy próbnych, którzy odkryją jakiś konkretny punkt fabuły. Ta opcja może i powinna nadal istnieć, ale może być w parze z szerszymi, uniwersalnymi wersjami próbnymi gier. Filozofia jest podobna do tej, którą często przytaczają kierownicy Xbox, promując Game Pass: Kiedy sprawisz, że gry będą łatwiej dostępne do wypróbowania, więcej graczy znajdzie gry, które pokochają. Odwrotność jest również prawdziwa: mniej graczy denerwuje marnowanie pieniędzy na gry, których nie kochają. To ostatecznie skłania wielu graczy do unikania ryzyka, jeśli chodzi o zakupy w pełnej grze, wydając tylko na pewne zakłady, które zapewniają najwyższy zwrot z każdej zainwestowanej złotówki. Kiedy gry są tak wszechobecne, łatwo jest pozwolić, by gry Cię ominęły, jeśli nie masz pewności, że je pokochasz. To wyprzedaż, którą Elden Ring i podobne gry mogłyby mieć, gdyby dały nam rampę. Co więcej, Soulsbornes mają tendencję do tworzenia bardzo żarliwych wielbicieli; danie swoim niepewnym przyjaciołom okazji do posmakowania najnowszej gry może prowadzić do zwiększenia sprzedaży i większej liczby fanów. Kiedy Microsoft zaprezentował w 2013 roku Xbox One, swoją zawsze dostępną online konsolę, był szeroko i słusznie wyśmiewany. Microsoft próbował zrealizować wizję przyszłości, której konsumenci nie chcieli i której infrastruktura internetowa w tamtym czasie nie była w stanie obsłużyć. Proponowane korzyści mogły być kuszące, ale przeważały nad nimi wady. Technologia nadal się rozwija i zasadniczo osiągnęliśmy ten sam punkt w sposób organiczny. Wielu graczy i tak traktuje swoje konsole, jakby były zawsze online, co oznacza, że ​​nadszedł czas, abyśmy zaczęli korzystać z proponowanych korzyści z tej wizji przyszłości. Gracze nie powinni zgadywać, w których grach im się spodoba, i mieć nadzieję, że nie marnują pieniędzy na grę, która po prostu nie jest dla nich. Technologia już istnieje, aby na zawsze uniknąć takiego wyniku. Musimy tylko powiedzieć posiadaczom platformy, aby zaczęli z niej korzystać. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games