Dyrektor Xbox o tym, dlaczego Microsoft zamknął studio Hi-Fi Rush, mimo że gra radzi sobie dobrze

Dyrektor Xbox o tym, dlaczego Microsoft zamknął studio Hi-Fi Rush, mimo że gra radzi sobie dobrze

W 2024 r. Xbox trafiał na pierwsze strony gazet w związku z niektórymi dramatycznymi decyzjami biznesowymi, które podjął, takimi jak zwolnienie ponad 1000 osób i zamknięcie studiów. W szczególności wiele osób komentowało i namiętnie reagowało na zamknięcie Tango Gameworks, dewelopera Hi-Fi Rush. Ale po co zamykać Tango i jakie wysiłki można było podjąć, aby uniknąć takiego posunięcia? Prezes Xbox ds. treści i studiów dla gier Matt Booty został zapytany przez Variety, czy Microsoft próbował znaleźć innego kupca na Tango, i zasugerował, że mogło to mieć miejsce. Przytoczył przykład tego, jak Microsoft był kiedyś właścicielem studia Splosion Man Twisted Pixel, zanim zespół odzyskał siły jego niezależność. Powiedział, że Twisted Pixel ewoluował i nie pasował już do roli wewnętrznego zespołu Microsoftu, a Microsoft chciał „przygotować je do sukcesu”, więc wynegocjował z firmą umowę, aby ponownie zachować prywatność. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Do oglądania filmów użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202420232 0222021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319 9219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197 71976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621 9611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219 3119301929192819271926192519241923192219211920191919181917191 61915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011 900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź w teraz odtwarzane: recenzja wideo Hi-Fi Rush Booty nie wdawał się w szczegóły, czy coś takiego mogło się wydarzyć w przypadku Tango, ale powiedział, że Microsoft „absolutnie” rozważa „możliwe opcje biznesowe”, które mogą być dostępne dla mieć studio zmienić właściciela. „Czasami te rzeczy idą w parze, czasem nie” – powiedział. W przypadku Tango Booty powiedział, że decyzja o zamknięciu studia nie została podjęta lekko. Powiedział, że najnowsza gra zespołu, Hi-Fi Rush, była „świetną grą”, która „dobrze nam się sprawdziła”. Nastąpiło to po tym, jak z raportu wynikało, że Hi-Fi Rush nie zarobił pieniędzy, jakich szukał Microsoft. Booty dodał, że Microsoft planując przyszłość Tango, brał pod uwagę wiele czynników, w tym kreatywne przywództwo firmy i jeśli zespół jest „tym samym zespołem”, który wcześniej odniósł sukces. „Musimy spojrzeć na wszystkie te rzeczy razem, a następnie zadać sobie pytanie, czy jesteśmy przygotowani na sukces w przyszłości? I choć mogły istnieć czynniki i sytuacje, które wcześniej doprowadziły do ​​sukcesu, nie wszystkie mogą jeszcze mieć miejsce, jak na to spojrzeć. na to, co robisz w przyszłości.” Uwagę ludzi przykuwa kwestia przywództwa zespołu i ciągłości. W szczególności wiele osób zastanawia się, czy decyzja współzałożyciela Tango, Shinjiego Mikamiego, o opuszczeniu firmy w 2023 roku, wpłynęła na myślenie Microsoftu o zamknięciu studia. Być może nigdy nie dowiemy się, jaki jest prawdziwy powód, dla którego Microsoft zdecydował się zamknąć studio. Booty omówił także, jak Toys for Bob, jedno ze studiów należących do Activision, które Microsoft nabył wraz z zakupem Activision Blizzard, oddzieliło się od Microsoft i jest obecnie niezależnym studiem. Microsoft utrzymuje jednak relacje biznesowe z firmą, ponieważ niedawno podpisał umowę wydawniczą na nowy tytuł od Toys for Bob, a Booty powiedział, że więcej szczegółów poznamy w odpowiednim czasie. Microsoft zamknął także studio Redfall Arkane Austin na początku tego roku.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games