Dying Light 2: Stay Human Patch 1.2 naprawia niektóre z największych błędów w grze

Dying Light 2: Stay Human Patch 1.2 naprawia niektóre z największych błędów w grze

Dying Light 2: Stay Human właśnie wypuściło zupełnie nową łatkę, która dodaje wiele funkcji, o które prosili gracze, i naprawia wiele najgorszych błędów w grze – w tym utrzymujące się problemy z „deathloops”. Według dewelopera Techlanda, łatka jest już dostępna na PC i wkrótce pojawi się na konsolach. Łatka zawiera szereg ulepszeń jakości życia, w tym lepszą fizykę ragdoll, ulepszenia wydajności dla starszych komputerów i to, co Techland opisuje jako „bardziej wciągające szczegóły w walce wręcz”. Zagłębiając się w informacje o łatce dla aktualizacji 1.2, te szczegóły obejmują poprawki, które uwzględniają wagę używanej obuchowej broni białej, wzmocnienie dla Gryzacza oraz zmiany w broni ostrej, które pozwalają na więcej krwawych krojenia, szatkowania i ogólnego rozlewu krwi. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej treści! Podaj swoją datę urodzenia, by zobaczyć tę videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 klikając „enter”, zgadzasz się na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatnościEnter Now Playing: Dying Light 2 Stay Human Video Review Jeśli chodzi o poprawki, łatka wyczyściła pozostałe znane przypadki tego, co nazywano „deathloops”, w których gracze giną w kółko pewne okoliczności. Łatka dodaje również szereg poprawek do zadań fabularnych, w których postęp może być potencjalnie zablokowany. Nieco pracy włożono również w problemy ze stabilnością Dying Light 2, z poprawkami znanych awarii i scenariuszy czarnego ekranu. Pełne informacje o łatce, zawarte poniżej, zawierają wiele dużych poprawek i usprawnień, które mają zapewnić graczom lepsze wrażenia z otwartego świata Dying Light 2. Biorąc pod uwagę, że przedpremierowa reklama Dying Light 2 firmy Techland często skupiała się na samym rozmiarze i skali gry, nie jest zaskakujące, że pojawiło się wiele błędów, a deweloper ciężko pracował, wydając poprawki i łatki po wydaniu. Firma Techland zobowiązała się do wspierania gry przez pięć lat po premierze, w tym nie tylko poprawki, ale także nową zawartość, w tym nowe lokalizacje, fabularne DLC, postacie i nie tylko.

Dying Light 2 – łatka 1.2

Wszystkie znane przypadki wyeliminowania „Deathloops”. Naprawiono bloki w wielu zadaniach – Into The Dark, Assassination, Sophie w The Raid Quest, Hubert w The Only Way Out, Veronika, Nightrunners, The Lost Light, Double Time.Rozwiązane problemy z bezpiecznymi strefami (zegar w grze zatrzymuje się, nie może spać). Naprawiono problemy ze stabilnością: awarie lub czarne ekrany w niektórych sytuacjach Naprawiono liczne bloki postępu historii Naprawiono problemy z akceptowaniem zaproszeń Naprawiono problemy związane z wyzwaniami: brak broni, gdy ekwipunek jest pełny, poprawiono balans trudności, wymagania dotyczące narzędzi zostały prawidłowo obsługiwane Naprawiono współpracę -odradzanie się drużyn operacyjnych w odległych miejscach Ulepszono/naprawiono replikację działań w otwartym świecie w mieście: wiatraki, wiszące klatki, skrzynie z łupami, problemy z ratowaniem NPC Naprawiono wrogów i graczy upadających pod ziemię w określonych sytuacjach Naprawiono kilka spadków wydajności Ulepszenia paralotni i haka mogą być poprawnie stosowane dla graczy który otrzymał je podczas sesji współpracy. Nagroda PK Crossbow jest prawidłowo przyznawana graczom w trybie współpracy. Ta poprawka zapobiegnie pojawianiu się nowych przypadków.Ważne usprawnienia w walce Poprawione zachowanie gryzienia w ciągu dnia. Wróg częściej zaczepia się o gracza, co urozmaica starcia z wrogami. Poprawiona wydajność broni obuchowej, aby odzwierciedlić poczucie wagi. Poprawiona reakcja wroga w zależności od rodzaju broni – aby lepiej odzwierciedlać wagę broni. Ludzcy przeciwnicy mogą teraz blokować graczy Reakcje na lekkie trafienie ludzkich wrogów zostały skrócone. Przeciwnicy częściej wchodzą w ragdoll.Ragdoll działa bardziej naturalnie.Ragdoll zachowuje się inaczej w zależności od używanego typu broni.Odpowiednie siły są stosowane podczas upadku z wysokości i kiedy uderzanie w różne części ciała przy zachowaniu siły nadanej z kierunku ciosu. Gdy ragdoll zderza się z otoczeniem – w zależności od powierzchni, na którą spada ciało, odtwarzany jest odpowiedni dźwięk i efekty. Poprawiona detekcja kolców. Wróg jest teraz zawsze przygniatany kolcami po trafieniu. Dodatkowo poprawiono dźwiękowe sprzężenie zwrotne kolców i dodano nowe efekty (wyświetlane na podstawie fizycznego pędu ciała).

Nocne ulepszenia i równowaga

Zwiększono zasięg zmysłów Wyjca.Zwiększono odporność Wyjca na broń dystansową.Pościg jest uruchamiany, gdy wyjce zostaje trafiony bronią dystansową i wciąż żyje.Podczas pościgu substancje lotne szybciej wychodzą z ukrycia.Poziom 4 pościgu jest teraz większy. Trudne.Survivor Sense działa teraz poprawnie i można je uruchomić bez żadnych czasów odnowienia po trafieniu lub wykonaniu określonych czynności parkour. Ulepszenia architektury informacji w menu opcji, w tym dedykowana zakładka ułatwień dostępu.Dodano funkcję pokazywania, ukrywania lub dynamicznego wyświetlania paska zdrowia gracza, selektora przedmiotów i wskaźnika pory dnia.Dynamiczne ustawienie paska zdrowia gracza jest nowym ustawieniem domyślnym i ukrywa pasek, gdy stan gracza wynosi 100% .Dynamiczne ustawienie Selektora pozycji to nowe ustawienie domyślne. Selektor przedmiotów staje się widoczny podczas walki, wykonywania akcji bojowych lub używania pada kierunkowego. Dynamiczne ustawienie wskaźnika pory dnia to nowe ustawienie domyślne. Wskaźnik pory dnia staje się widoczny podczas okresów przejściowych dzień-noc.Wszystkie widżety ustawione jako ukryte lub dynamiczne stają się widoczne w rozszerzonym interfejsie HUD.Ulepszenia wizualne pasków HP i wytrzymałości gracza. Te elementy są jaśniejsze, a ich kolory są bardziej neutralne. Ulepszenia wizualne wskaźnika postawy wrogów, aby wyraźniej wskazywały jego połączenie z bronią obuchową.

Ulepszenia ostatecznej walki z bossem

Naprawiono błąd, w wyniku którego przeciwnik nie reaguje poprawnie na innych graczy i nie zmienia zachowania, które może prowadzić do kilku usterek podczas gry w trybie CO-OP. Alternatywne zachowania przeciwnika w fazie 2 podczas gry w trybie CO-OP. Przeciwnik częściej wykonuje ataki obszarowe podczas gry CO-OP – Sesje OP. Skrócenie scen narracyjnych między fazami walki z bossem. Ulepszenie tempa walki z bossem. Ulepszenia sekwencji zakończeń gry. Dodano dodatkowe sceny końca gry, aby lepiej dopasować rozgrywkę do scen zakończenia. Łuki wyższej rangi są teraz łatwiej dostępne u kupców i na całym świecie. Zjawy i szarżujące są teraz łatwiej dostrzegalne w hordach zarażonych w nocy. ustawienie wysokiej wydajności, które optymalizuje wyświetlaną grafikę, co pozwala grać w Dying Light 2 na starszych komputerach i laptopach. Ulepszenia związane z pamięcią podręczną PC DX12. Gra działa teraz płynniej przy pierwszym uruchomieniu.Technologia AVX nie jest już używana w grze, co poprawia problemy związane z awarią gry podczas uruchamiania.Ulepszenia oświetlenia zewnętrznego.Ulepszenia cieni słonecznych.Ulepszenia podświetlania cieni.Ulepszenia w zakresie rozmycia ruchu – dodano dostosowanie intensywności i rozmycia dystansu. Uderzenia graczy ostrą bronią są teraz bardziej precyzyjne i pozwalają graczom odcinać części ciała przeciwników i łatwiej przecinać je na pół (w pionie i poziomie). Przerobiono dźwięk reakcji na uderzenie wroga – różne dźwięki są odtwarzane w zależności od siły uderzenia i obrażeń, jakie zadaje gracz. Plamy krwi na ziemi pojawiają się, gdy Gracz uderza przeciwnika. Jeśli gracz jest blisko wroga podczas ataków, jego krew rozpryśnie się na ekranie. Ulepszona krew efekty na ciałach wrogów po trafieniach.Martwy wróg jest teraz interaktywny i reaguje dokładnie na ciosy i obrażenia.Nowy efekt plam krwi na ciałach wrogów po trafieniu.Nowe efekty krwi h zostały dodane… oraz liczne dodatkowe poprawki błędów i ulepszenia jakości. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games