Diablo 4 – Nekromanta Księga Umarłych Poradnik Minionki

Diablo 4 – Nekromanta Księga Umarłych Poradnik Minionki

Nekromanta jest jedną z najpotężniejszych klas w Diablo 4 ze względu na swoje zdolności przywoływania. Będziesz miał środki na hodowanie upiornych stworzeń, by walczyły u twojego boku. Oto nasz przewodnik Diablo 4 Necromancer Book of the Dead, który pomoże ci z nieumarłymi stworami, które możesz odblokować, a także z ich idealnymi ulepszeniami.

Przewodnik po stworach Diablo 4 Necromancer Book of the Dead

Mechanika Diablo 4 Necromancer Book of the Dead staje się dostępna dość wcześnie w kampanii. Jednak większość innych opcji stworów można odblokować dopiero w miarę zdobywania kolejnych poziomów. Możesz otworzyć ten panel, naciskając Shift + C na klawiaturze lub zaznaczając odpowiednią kartę po otwarciu menu postaci/umiejętności. Podobnie należy wspomnieć, że istnieją określone grupy lub kategorie: Szkieletowi wojownicy, Szkieletowi magowie i Golemy. Każda grupa ma swój własny typ wariantów stworzeń, a także wybrane atuty. Ponadto każdy wariant ma również atut Poświęcenie. Dzięki niemu Nekromanta otrzymuje pasywne dobrodziejstwo, ale nie będziesz już mógł przyzywać stwora z tej kategorii (tj. otrzymasz efekt X, ale nie będziesz mógł przyzywać Golemów). W związku z tym będziesz musiał zamienić się na inne profity, jeśli chcesz móc je ponownie przebić. Na koniec, oprócz mechaniki Diablo 4 Necromancer Book of the Dead, warto rzucić okiem na nasze przeglądy dotyczące aktywnych umiejętności, talentów/pasywów i budowania poziomów.Atuty poświęcenia zapewniają dodatkowe umiejętności bierne, ale nie będziesz w stanie przywołać żadnego stronnika z całej kategorii.

Szkieletowi wojownicy

Harcownicy – Zadaje o 30% większe obrażenia, ale ma o 15% mniej życia.Profit 1 – Pozwala ci podnieść jednego dodatkowego Harcownika.Profit 2 – Trafienia krytyczne powodują, że Harcownicy zadają trafienia krytyczne z dodatkowymi 50% obrażeniami krytycznymi; może się zdarzyć raz na trzy sekundy.Poświęcenie – +5% do szans na trafienie krytyczne; nie jest w stanie przywołać wszystkich typów Szkieletowych Wojowników.Obrońcy – Tarczownicy z 15% zwiększonym życiem.Perk 1 – Co osiem sekund obrońcy mogą zanegować jeden przypadek otrzymanych bezpośrednich obrażeń.Profit 2 – Obrońcy zyskują 50% wartości twoich Cierni.Poświęcenie – +15% odporności fizycznej; nie jest w stanie przywołać wszystkich typów Szkieletowych Wojowników.Żniwiarze – Dzierżyciele kosy, które co 10 sekund wykonują nakręcany atak zadający duże obrażenia.Profit 1 – Ataki Żniwiarza przeciwko unieruchomionym, spowolnionym, ogłuszonym lub wrażliwym wrogom skracają czas odnowienia ich nakręcanych ataków o dwie sekundy.Profit 2 — + 15% szansy na stworzenie zwłok poprzez ich ataki.Poświęcenie – +10% obrażeń od cienia; nie jest w stanie przywołać wszystkich typów Szkieletowych Wojowników. W Diablo 4 Nekromanta Księga Umarłych ma Szkieletowych Wojowników jako pierwszą kategorię/grupę. Żniwiarze z pierwszym atutem są tutaj idealnym wyborem. Jeśli masz osłabiające umiejętności (np. Decrepify), możesz zagwarantować, że ich czasy odnowienia będą często skracane.

Szkieletowi Magowie

Cień – Czarodzieje ducha zadający obrażenia od cienia.Profit 1 – +10% szansy na ogłuszenie na dwie sekundy; może przytrafić się temu samemu wrogowi tylko raz na pięć sekund.Profit 2 – Wystrzel dodatkowy pocisk cienia co szósty atak.Poświęcenie – +15 maksymalnej esencji; nie jest w stanie przywołać wszystkich typów Szkieletowych Magów.Zimno – Duchy, które wymrażają, a następnie zamrażają cele.Profit 1 – Zyskujesz esencję +2, gdy magowie zimna zadają obrażenia swoim normalnym atakiem.Profit 2 – Wrogowie zamrożeni lub ranni, gdy zostali zamrożeni przez twoich magów zimna, stają się wrażliwi na trzy sekundy.Poświęcenie – +15% obrażenia przeciwko wrażliwym wrogom; nie jest w stanie przywołać wszystkich typów Szkieletowych Magów.Kość – Magowie, którzy zadają obrażenia, używając części własnego HP.Perk 1 – HP tracone na atak jest zmniejszone o 5%; +40% obrażeń, jeśli mag kości nadal żyje po pięciu sekundach.Profit 2 — Zyskujesz procent wzmocnienia i pozostawiasz po sobie zwłoki za każdym razem, gdy mag kości umiera.Poświęcenie — +30% obrażeń od mocy; nie jest w stanie przywołać wszystkich rodzajów szkieletowych magów. Magowie zimna (drugi atut) są przyzwoiti, choćby ze względu na dodatkową kontrolę tłumu i efekt podatności na ataki. Jednak Ofiara Maga Kości dodaje również ogromną porcję obrażeń obezwładniających. Zakładając, że używasz Paranormalnego Przypływu Krwi, prowadzi to do przyzwoitej szansy na aktywację.Wypatruj legendarnych przedmiotów, które wpływają na twoje stwory.  Na przykład Zbroja Tkacza Krwi zwiększa liczbę Szkieletowych Wojowników o dwóch więcej nieumarłych.Wypatruj legendarnych przedmiotów, które wpływają na twoje stwory. Na przykład Zbroja Tkacza Krwi zwiększa liczbę Szkieletowych Wojowników o dwóch więcej nieumarłych.

Golemy

Naturalnie Golemy są najsilniejszym typem przywołania spośród wszystkich stronników Nekromanty z Księgi Umarłych w Diablo 4. Golemy są odblokowywane po osiągnięciu poziomu 25, po czym otrzymasz zadanie Call of the Underworld.Kość – Wytrzymały olbrzym, który może drwić z pobliskich wrogów.
Profit 1 – Zyskujesz zwłoki, ilekroć Kościany Golem straci 20% maksymalnego HP.Profit 2 – Kościany Golem zyskuje +10% maks. HP i 50% wartości Twoich Cierni.Poświęcenie – +10% szybkości ataku; nie jest w stanie przywołać wszystkich typów Golemów.Krew – Przede wszystkim wykorzystuje swoje życie, aby ci pomóc (tj. absorpcja obrażeń lub zmniejszenie/zwiększenie obrażeń). Profit 1 – Krwawy Golem pochłania 15% otrzymywanych obrażeń. Profit 2 – Krwawy Golem będzie miał 25% redukcji obrażeń i 25% zwiększone obrażenia, gdy jest zdrowy (tj. 80% HP lub więcej). Poświęcenie – +10% maksymalnego HP; nie jest w stanie przywołać wszystkich typów Golemów.Żelazo – Ten wariant ma ogromne uderzenia obszarowe i ataki.
Profit 1 – Co piąty atak Żelaznego Golema tworzy czołową falę uderzeniową.Profit 2 – Uderzenie Żelaznego Golema naraża wrogów na trzy sekundy.Poświęcenie – +30% obrażeń krytycznych; nie można przywołać wszystkich rodzajów Golemów. Ze względu na limit 25 poziomu Diablo 4 beta, dostępny jest tylko Golem z Kości. Jednak pozostałych można wezwać po osiągnięciu wymaganych poziomów po oficjalnym uruchomieniu gry. Do tej kategorii polecamy Żelaznego Golema. Diablo 4 jest obecnie w fazie beta. W związku z tym niektóre informacje tutaj mogą ulec zmianie w miarę zbliżania się oficjalnej premiery gry 6 czerwca. Odpowiednio zaktualizujemy ten przewodnik. Na razie możesz odwiedzić nasze centrum zajęć.Brak napisów

Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games