Co chcemy zobaczyć na PlayStation podczas nieobecności na E3

Co chcemy zobaczyć na PlayStation podczas nieobecności na E3

PlayStation nie ogłosiło planów na żadne letnie wydarzenia związane z grami, ale jeśli historia wskazuje, firma będzie miała jakąś wizytówkę przed końcem roku. To, czy zdarzy się to w czerwcu – w tradycyjnym terminie E3 – czy później, okaże się, ale czegoś się spodziewamy. Targi E3 2022 zostały odwołane, ale nic nie może powstrzymać grania. Podczas gdy czekamy na oficjalne szczegóły, redaktorzy GameSpot wypowiadali się na temat tego, co chcą zobaczyć w PlayStation w pewnym momencie tego roku. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej! Sprawdź pełny harmonogram Not E3, aby dowiedzieć się więcej o największych tegorocznych wydarzeniach związanych z grami.

Znowu zrób to dziwnie, Sony!

W ciągu ostatniej dekady własne studia Sony skupiły się głównie na tworzeniu filmu „wygląda jak film!” gra. Od The Last of Us i Spider-Mana po God of War i Ghost of Tsushima, są to gry, które wydają się być nagradzane na koniec roku niemal wyłącznie za samo istnienie. Nie zrozum mnie źle: myślę, że te gry są często świetne. Jednak studia Sony stworzyły w przeszłości kilka dziwnych gier i chcę zobaczyć niektóre z nich pokazane tego lata. Dość fotorealizmu! Najbliżej starej fantazji studiów Sony jest darmowa gra PS5 Astro’s Playroom, która wykorzystuje kontroler DualSense w naprawdę genialny sposób. Wygląda na to, że Media Molecule sprosta zadaniu, a jeśli jakaś poważna aktualizacja PS5 dla Dreams może być źródłem kreatywności i radości, z radością ją witam. Nie chcę, aby te gry z przynętą na Oscara były całkowicie nieobecne, ale chcę oglądać Samolot lub Kosmiczne kule pomiędzy oglądaniem Ptaka siedzącego na gałęzi, który zastanawia się nad istnieniem. — Gabe Gurwin

GTA 6

Rockstar Games w końcu potwierdziło Grand Theft Auto 6 i mam nadzieję, że zobaczymy to podczas letnich pokazów gier, które Sony może zorganizować. Sony i Rockstar są partnerami od dziesięcioleci, a w ostatnich latach na wystawie Sony na E3 odbyła się prezentacja nowej generacji GTA 5. Współpraca kontynuowana była z ekskluzywną zawartością i ofertami dla graczy GTA Online na PlayStation. Następną ewolucją tego partnerstwa może być prezentacja GTA 6 przez Sony – lub przynajmniej jej przebłysk – podczas letniej imprezy. Biorąc pod uwagę zamiłowanie Rockstar do zachowania tajemnicy i robienia rzeczy po swojemu, nie spodziewałbym się, że zobaczę wiele, ale wystarczyłby nawet przebłysk. — Eddie MakuchNie możemy się doczekać GTA 6

Impreza wyjściowa na PSVR2

Kiedy Sony wprowadziło swoje pierwsze urządzenie PSVR, technologia wirtualnej rzeczywistości rosła. Sony zainteresowało się tym urządzeniem, które było dobrze zaprojektowane, wygodne i dostępne dla nowych graczy, wykorzystując istniejący sprzęt PlayStation. VR nie wydaje się obecnie tak dominujący w popkulturze, ale coraz więcej firm, takich jak Meta, stawia na to w przyszłości. PS5 sprzedaje się niesamowicie dobrze, co oznacza, że ​​Sony ma kolejną złotą okazję, by zarówno wykorzystać swoją markę gier, jak i wprowadzić nowych graczy do foldu. Wiemy, że PSVR2 nadchodzi, ale niewiele więcej wiemy. To powinien być rok, w którym Sony zdejmuje z siebie wszystko i pozwala nam zobaczyć swoje urządzenie VR nowej generacji. — Steve Watts

Przywróć Sly Coopera

Chociaż złoty wiek platformówki z maskotkami może być już za nami, z pewnością w ostatnich latach widzieliśmy odrodzenie. Ratchet and Clank: Rift Apart i Psychonauts 2 były dwiema największymi grami zeszłego roku. Crash Bandicoot 4: It’s About Time zaoferowało niesamowity powrót do serii w 2020 roku, a kto mógłby zapomnieć, jaką fantastyczną robotę wykonał twórca Toys For Bob z trylogią Spyro Reignited w 2018 roku? Jednak jeden futrzany przyjaciel pozostał nieuchwytny: Sly Cooper. Stylowa i elegancka, pełna skradania się i naprawdę zabawna seria Sly Cooper to jedna z najlepszych kolekcji z maskotkami, jakie kiedykolwiek pojawiły się na konsolach. Jednak seria pozostała uśpiona przez prawie dekadę, podczas gdy Sucker Punch zwrócił swoją uwagę na supermocnych punków i mściwych samurajów. Chciałbym zobaczyć, jak zespół wraca do serialu i dać Sly’owi, Bentleyowi, Murrayowi i wiecznie drażliwej Carmelicie Fox nową przygodę, pełną zabawnych lokalizacji, nowych napadów do wykonania i więcej historii rodzinnej do odkrycia. — Jessica Howard

Transmedialna eksplozja PlayStation

Adaptacja filmu Uncharted została ostatecznie wydana w 2022 roku, po prawie 900 latach rozwoju. Kiedy to się stało, umocniło to również pozycję PlayStation Productions, ramienia filmowego, które obecnie wyrasta ze skrzydła gier wideo tej firmy. Sony robi filmy o grach wideo i mam nadzieję, że użyje swojej platformy innej niż E3, aby zrzucić na nas całą masę nowej synergii marki i monetyzacji własności intelektualnej. Te słowa brzmią źle, ale w rzeczywistości myślę, że więcej adaptacji filmowych i telewizyjnych pochodzące z gier mogą być potencjalnie bardzo interesujące. Gry od dawna są strasznie adaptowane i jest ku temu wiele powodów – wiele gier tradycyjnie traktuje historię jako refleksję, po pierwsze, a interaktywny element gier często podnosi na wyższy poziom historie, które nie funkcjonować również w innych mediach. Ale kości budowania świata w wielu grach są naprawdę świetne i jestem podekscytowany, widząc, jak Sony znajduje sposoby, aby te historie działały w innych mediach. Co więcej, przejęcie Bungie przez Sony najwyraźniej ma na celu rozszerzenie światów dewelopera – a mianowicie Destiny – również na inne media. We wszechświecie Destiny jest mnóstwo dziwnych i interesujących rzeczy, które mogą stworzyć dziwne i interesujące filmy i programy telewizyjne. Mamy więc nadzieję, że zapowiedzi Sony wyjdą poza gry. Czasami wracam myślami do świata obiecanego przez Microsoft, kiedy ogłosił Xbox One, kiedy Don Mattrick reklamował świat transmedialny, w którym gry i programy telewizyjne rozwijały historie, a nawet wchodziły ze sobą w interakcje. Tak się nigdy nie stało, ale może było po prostu za wcześnie na coś takiego – a może Sony jest firmą, która zrealizowała ten pomysł. W każdym razie chcę więcej dziwnych gier wideo, które niekoniecznie są grami wideo. — Phil HornshawProgram telewizyjny Destiny może być świetnyProgram telewizyjny Destiny może być świetny

Co robi KojiPro

Jedną z rzeczy, które najbardziej lubię w Hideo Kojima – poza wieloma znakomitymi grami, które wyreżyserował – jest to, jak bardzo jest podekscytowany nadchodzącymi projektami. Poziom entuzjazmu, jaki ma do swoich projektów, jest zaraźliwy i osobiście uważam, że minęło zbyt wiele czasu, odkąd widzieliśmy to na pełnym ekranie. Od czasu premiery Death Stranding w 2019 roku, Kojima Productions skupiło się na wspieraniu gry, tworząc zarówno port na PC, jak i Director’s Cut dla jedynej w swoim rodzaju gry z gatunku „splot”. Chociaż osobiście skłaniałbym się do rozpoczęcia zupełnie nowego projektu przez studio, plotki już krążą, że Death Stranding 2 jest w toku, a naprawdę wszystko, co nowe z umysłu stojącego za serią Metal Gear Solid, jest mile widzianym widokiem. — Jessica Howard

Wspólne projekty Sony i Bungie

Rok 2022 był rokiem wstrząsających branżą przejęć, jednym z nich był niedawny zakup Bungie przez Sony. Wiadomość ta była pewnym zaskoczeniem, zwłaszcza biorąc pod uwagę, jak bardzo studio świętowało swoją niezależność od Microsoftu. Jednak Bungie zapewnił swoich fanów, że tylko dlatego, że studio jest teraz własnością Sony, nie oznacza to, że jest teraz wyłączne dla firmy. Według Bungie Destiny 2 pozostanie dostępne na wszystkich konsolach, a także w innych grach, nad którymi obecnie pracuje zespół. To z kolei rodzi pytanie, co dokładnie wynika z tego dużego zakupu. Nowy adres IP? Nowe przedsięwzięcie niezwiązane z grami? W tej chwili nie jesteśmy pewni, ale więcej informacji możemy ujawnić podczas nadchodzącej konferencji PlayStation. — Jessica Howard

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games