CD Projekt RED przestanie wspierać Gwinta, swoją wiedźmińską grę karcianą, w 2024 roku

CD Projekt RED przestanie wspierać Gwinta, swoją wiedźmińską grę karcianą, w 2024 roku

CD Projekt Red ogłosił, że Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana przestanie otrzymywać raporty do końca 2024 roku, a plany studia zmienią się na coś, co nazywa się Project Gwentfinity. Rozmawiając z IGN, studio przedstawiło niektóre z jego krótkich i długich długoterminowe plany związane z spin-offem Wiedźmina. W 2023 roku Gwint będzie miał trzy rozszerzenia w kwietniu, lipcu i wrześniu, które wydadzą łącznie 72 karty przed kolejnymi turniejami e-sportowymi. Nadal oczekuje się wprowadzenia miesięcznych zmian salda i planowanych jest jeszcze dwa turnieje e-sportowe. Jednak większość zespołu przejdzie do nowego projektu, a tylko kilku członków zespołu pozostanie, aby wspierać Gwinta aż do zachodu słońca w 2024 roku. Gdy wsparcie się skończy, zespół przejdzie do nowej wersji gry, którą jest nazywając Projekt Gwentfinity – jego nazwa może sugerować, że zespół uważa, że ​​ten następca lepiej nadaje się jako usługa na żywo. Projekt Gwentfinity będzie miał sezonowy system postępów, który nagradza graczy za posiadanie kreatywnej talii, a także będzie miał nową funkcję równoważenia, która pozwoli społeczności głosować nad tym, jakie zmiany zostaną wprowadzone. Ujawniono jeszcze kilka innych szczegółów i prawdopodobnie zespół będzie przez jakiś czas spuszczał głowy, zanim usłyszymy o tym znacznie więcej. Menedżer ds. Komunikacji zespołu rozpoczął pożegnalną trasę Gwinta na Twitterze w weekend, zapraszając społeczność gry do zrobienia nowy rok „tak epicki, jak to tylko możliwe”.

Oprócz zmniejszenia skali CDPR w Gwincie, niedawno opublikowano informacje o łatce dla aktualizacji 10.12. Najnowsza aktualizacja wprowadza po dwie nowe legendarne karty dla każdej frakcji oraz nowe wydarzenie o nazwie Chciwy bóg, w które będzie można grać od 8 do 27 grudnia.

Informacje o łatce do Gwinta 10.12

Poniżej wymieniono wszystkie zmiany wprowadzone w ramach aktualizacji 10.12:NeutralnyWszechbóg — siłę zmieniono z 4 na 5, a koszt werbunku z 9 na 10. Nowa umiejętność: Zwiększ liczbę celów o 1 za każdą ofiarę w twojej talii początkowejOferty: Koszt werbunku wynosi teraz 5 zamiast 6 Nowa umiejętność: Kiedy jednostka zostanie zniszczona z siłą 4 lub mniejszą, sojusznicza jednostka w twojej talii zostanie wzmocniona o 2Renfri: Błogosławieństwo życzliwościJeśli po twojej stronie pola bitwy zostanie zagrana jednostka o sile nieparzystej, wzmocnienie wzrośnie o 1 za każdą sąsiednią jednostkę o parzystej sile i odwrotnie, jeśli jest to siła parzysta.Renfri: Klątwa Lenistwa – Zmiana umiejętnościZagraj brązową jednostkę ze swojej ręki, następnie spójrz na 3 wierzchnie jednostki ze swojej talii i dobierz 1.Doppler — Siła została zmieniona z 1 na 2Zmieniono umiejętność:Rozmieszczenie (bliskie starcie): Wybierz jednostkę w swojej ręce, a następnie wzmocnij się o liczbę jednostek tej samej kategorii podstawowej w twojej ręce.Rozmieszczenie (daleki zasięg): Wzmocnij tę jednostkę o 1 za każdą unikalną kategorię podstawową wśród jednostek w twojej ręka.Potwory — siłę zmieniono z 4 na 3Zmieniono umiejętność:Życzenie śmierci: przyzwij siebie ze swojego cmentarza do rzędu walki wręcz i pochłoń jednostkę o najniższej mocy, wyłączając siebie.SkelligeDraig Bon-Dhu — ​​zmieniono siłę z 4 na 5Zmieniono umiejętność:Rozmieszczenie: Przenieś brązowego wojownika ze swojej talii na cmentarz.Zapał. Rozkaz: Uruchom zdolność Weterana sojuszniczej jednostki na twoim cmentarzu. Odnowienie: 1Svanrige Tuirseach — siłę zmieniono z 6 na 3Zapasy będą teraz kosztować 7 zamiast 8. Zmieniono umiejętność:Rozmieszczenie: Wzmocnij się bazową siłą ostatniej jednostki Skellige, która trafiła na twój cmentarz w tej rundzie.Królestwa PółnocyGryf Wiedźmin Mentor – Zmieniono umiejętność:Rozmieszczenie: Dobierz swoją górną jednostkę i wzmocnij ją o 1, a następnie wtasuj kartę z ręki z powrotem do talii. Adrenalina 4: Dobierz 2 górne jednostki i wzmocnij je o 1, a następnie wtasuj 2 karty z ręki z powrotem do talii .NilfgaardNowa umiejętność: Oszust: Za każdym razem, gdy zagrywasz Arystokratę po swojej stronie pola bitwy, jeśli po stronie przeciwnika znajdują się co najmniej 4 różne statusy, wzmocnij ją o 1.Guillaume de Launfal — zmieniono siłę z 6 na 2Zmieniono umiejętność:Rozmieszczenie: Wzmocnij tę jednostkę o liczbę sprzymierzonych Rycerzy w tym rzędzie, a następnie wzmocnij siebie i wrogą jednostkę o połowę ich łącznej siły.Rozkaz, Łaska 14: Przenieś wszystkie statusy z wrogiej jednostki do siebie.Ivar Złe Oko — zmieniono siłę z 4 na 5.Milton de Peyrac-Peyran — koszt werbunku zmieniono z 6 na 7.Palmerin de Launfal — koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.Tibor Eggebracht — koszt werbunku zmieniono z 13 na 12.Zwiadowca — siłę zmieniono z 4 na 3.KonsorcjumZmieniono umiejętność: Wiertło tunelowe – Zysk wynosi teraz 2. Opłata 2: Zadaj wrogiej jednostce 3 pkt obrażeń. Odnowienie: 1 Za każdym razem, gdy zagrywasz Przestępstwo, skróć czas odnowienia o 1.Poprawki gryKrólowa Arachas respektuje teraz kolejność wyzwalania, gdy jest odtwarzana przez Syannę, a Weavess: Incantation i Menagerie Keeper rozpoznają teraz Radę Wojenną jako Taktykę w ręku. Więcej wiadomości CD Projekt Red znajdziesz w tych historiach: Omówione tutaj produkty zostały wybrane niezależnie przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games