CD Projekt Red nie powinien marnować Night City w Cyberpunku 2077

CD Projekt Red nie powinien marnować Night City w Cyberpunku 2077

Jeśli chodzi o gry wideo z otwartym światem, byliśmy na całym świecie i w całym multiwersum, od stosunkowo małych miast Skyrim po rozległe Los Santos i Assassin's Creed w wersji Paryż. Jedna z największych gier w tej przestrzeni musi jednak wziąć pod uwagę jedną z najbardziej kompaktowych. Oznacza to, że CD Projekt Red patrząc w przyszłość serii Cyberpunk powinien patrzeć na Like a Dragon – dawniej Yakuza na terytoriach zachodnich – i jego niezwykle szczegółowy świat Kamurocho. Sega i jej zespół RGG Studios od dawna rozwija tę serię od czasu wydania oryginalnego wpisu na początku XXI wieku. Przyjrzeli się tokijskiej dzielnicy czerwonych latarni, Kabukicho, i ożywili ją z zaskakującymi szczegółami – możesz dosłownie poruszać się po Kabukicho, jeśli znasz wystarczająco dobrze mapę Kamurocho. Włączając główną serię Like a Dragon, jej spin-offy i dwie gry Judgment, istnieje co najmniej 15 gier osadzonych głównie lub częściowo w Kamurocho. CD Projekt Red ogłosił Cyberpunk 2077 w 2012 roku, a następnie zaprezentował grę – lub coś, co miało tak wyglądać – w 2018 r. Gra została ostatecznie wydana w 2020 r. i otrzymała ogromną aktualizację 2.0 w 2023 r. Kiedy spojrzysz na powstałą grę, łatwo zobaczyć, gdzie spędzono dużo tego czasu. Night City i jego peryferie to jedne z najbardziej rozbudowanych i szczegółowych obszarów, jakie można eksplorować w grach wideo. Jeśli chodzi o gry pierwszoosobowe, Cyberpunk sprawia, że ​​jego najbliższe rodzeństwo, takie jak Fallout i Elder Scrolls, wygląda słabo w porównaniu. Jeśli uwzględnimy gry z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, dopiero gdy spojrzymy na Paryż w wersji Assassin's Creed i Los Santos z GTA V, zobaczymy stosunkowo duże i szczegółowe miasta.Night City Zespół CD Projekt Red najwyraźniej spędził ogromną ilość czasu na tworzeniu Night City. Nawet po dwóch rozgrywkach w Cyberpunk 2077 – jednym w dniu premiery i jednym po premierze Phantom Liberty – w sumie ponad 200 godzin, mam wrażenie, że nawet nie dotknąłem Night City. Dopiero gdy zacząłem wykonywać wszystkie zadania skanera NCPD w grze, poczułem się, jakbym naprawdę zwiedzał Night City. Te miniaturowe rozrywki przeniosą Cię w najgłębsze i najciemniejsze zakątki miasta, dając pretekst, aby zobaczyć, co kryje się za i pod wysokimi drapaczami chmur miasta. I wiesz co? Jest tam mnóstwo rzeczy. Tutaj spotykają się obie gry: RGG Studios ponownie wykorzystało Kamurocho, poprawiając jego wygląd i styl, ale zachowując większość swojej struktury. Jako wieloletni fan serialu czuję, że mogłem obserwować ewolucję i zmiany tej małej dzielnicy Tokio, jakby to było prawdziwe miejsce. Co kilka lat wracamy i kilka rzeczy się zmieniło. Niektóre sklepy są inne. Być może wybuchł drapacz chmur. Budynek, w którym niegdyś mieściła się kwitnąca firma yakuzy, ma zamknięte drzwi. Pozwoliło mi to nawiązać naprawdę trwałą relację z miastem i chcę, aby CD Projekt Red zrobił dokładnie to samo z Night City.

Wydajność

KamurochoKamurocho To przede wszystkim mądre wykorzystanie zasobów. Skoro zespół spędził tak dużo czasu na budowaniu, po co używać go tylko raz? W przypadku wszystkich specjalnie zaprojektowanych obszarów dostępnych w pierwszej grze, istnieją całe bloki miejskie, przez które wystarczy przejść w drodze do czegoś ważnego. Na początku możesz odwiedzić kilka z nich pieszo, ale potem to już tylko jazda samochodem i szybka podróż. W Night City większość pracy została wykonana; miasto tam jest. Dlaczego mielibyśmy odwiedzić to miejsce tylko raz? Chociaż nie jest to jedyne miejsce, do którego może nas zabrać ta seria, Night City z pewnością jest ogromnym centrum tego świata, takim samym jak Los Angeles w 2024 roku. Powinniśmy wrócić w sequelu , nawet jeśli nie tam spędzamy cały czas. Jak wygląda miasto po wyborze Jeffersona Peraleza na burmistrza? Jak Arasaka, główny najemca miasta, zmieni Night City po objęciu stanowiska przez nowego dyrektora generalnego, który może się zmienić w zależności od wybranej ścieżki? Albo gdybyśmy cofnęli się w czasie, do odległej przyszłości roku 2024, jak wygląda Night City, gdy ma zaledwie 30 lat? Istnieje niezliczona ilość historii, które CD Projekt Red mógłby odkryć w Night City lub które mogliby odkryć inni deweloperzy, Fallout : W stylu Nowego Vegas. Po co powtarzać całą pracę związaną z budową nowego, innego miejsca, skoro tak duża część tego obecnego nadaje się do dalszego zagospodarowania?

Dziękuję za wspomnienia

Miasto NocyMiasto NocyNight City Gdy będziesz odkrywać Night City z nową postacią, w nowej historii, przypomnisz sobie miejsca, które odwiedziłeś jako V. Wysadziłem samochód z Kerry Eurodyne na tym przystanku autobusowym! Misty przeczytała tutaj mojego tarota! To część tego, co sprawia, że ​​Kamurocho jest tak ważnym miejscem dla fanów Like a Dragon. Jako Kiryu, Majima lub Ichiban stworzyliśmy niezliczoną ilość wspomnień. Pamiętamy, jak Majima wyskoczyła z pokrywy włazu na ulicy Tenkaichi. Pamiętamy, jak Kiryu namówiono do aktorstwa w reklamie tuż za rogiem Smile Burgera. Albo kiedy zamówił dosłownie wszystko z menu w Kanrai. Choć niektórzy będą płakać na myśl o ponownym wykorzystaniu istniejącej mapy jako „leniwej”, fani serii Like a Dragon wiedzą, że ponowne odwiedzenie takiego miasta zmienia je z proste tło w żywe, rozwijające się miejsce. Nie musisz ograniczać się do powtarzających się postaci, skoro one już tam były. Możesz także przeżyć emocjonalne chwile, które zdobyłeś ze swoimi graczami, po prostu umieszczając ważne momenty fabularne w mieście. Kto nie znajdzie pretekstu, aby ponownie odwiedzić dach nad Misty's Esoterica, aby zobaczyć, jaki rodzaj pomnika mógłby tam znajdować się Jackie Welles? Kto nie odwiedzi Afterlife i nie zamówi drinka o nazwie V? Oczywiście chcemy pójść gdzie indziej i gry Like a Dragon też to robią. W trakcie całej serii spędziliśmy czas na Okinawie, Osace, Nagano, Jokohamie i innych miejscach, a te miejsca również rozrosły się z czasem. Na przykład w Cyberpunku 2077 w jednym zakończeniu możemy zobaczyć zupełnie inne Wschodnie Wybrzeże. Dostajemy odniesienia do miast takich jak Tokio, krajów takich jak Brazylia. Byłoby fajnie je odkrywać! Ale Night City powinno pełnić rolę centrum świata Cyberpunka: miejsca, do którego wciąż wracamy.

Więcej. Teraz. Proszę.

KamurochoKamurochoKamurocho Jest w tym także element chciwości. Na grę w Cyberpunka musieliśmy czekać ponad osiem lat. W okresie pomiędzy zapowiedzią z 2012 r. a aktualizacją z 2023 r. otrzymaliśmy między innymi Yakuza 5, 6, 0, Kiwami, Kiwami 2, Like a Dragon, The Man Who Erased His Name i Ishin. Coraz więcej gier wideo rynek pokazuje, że długie cykle tworzenia gier o dużych rozmiarach są nie do utrzymania. Ofiarą tego padł sam Cyberpunk 2077. Deweloperzy wewnątrz wiedzieli, że gra nie jest gotowa, ale ze względu na ciągłe koszty rozwoju i naciski inwestorów (i dyrektorów chcących zadowolić tych inwestorów) CD Projekt Red wypuścił grę zbyt wcześnie. Teraz jednak CD Projekt Red ma popularne IP ustanowione w Cyberpunku 2077. Ma świetny sandbox w Night City. Zamiast czekać kolejnych ośmiu lat na wydanie kolejnej gry, powinien skupić się na opowiadaniu nam nowych historii o nowych postaciach w znajoma, rozwijająca się przestrzeń.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games