David Vonderhaar, jeden z najbardziej doświadczonych programistów Call of Duty, całkowicie opuścił Treyarch i Activision. Vonderhaar, który rozpoczął pracę w Treyarch w październiku 2004 roku i był tam do tej pory, opuszcza firmę, aby „eksplorować nowe możliwości”. Publikując na LinkedIn, Vonderhaar powiedział, że jest „niezmiernie wdzięczny” swoim kolegom z zespołu w Treyarch „za czas, który zainwestowaliśmy doskonalić nasze rzemiosło, nigdy nie skupiając się na sukcesach i zawsze zastanawiając się, jak ulepszyć to, co projektujemy i jak to produkujemy”. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031Rok202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając ‘enter’ , wyrażasz zgodę na GameSpot
Warunki użytkowania i polityka prywatnościwejdź do gry: Modern Warfare 3 – Shadow Siege Reveal Warzone Event Vonderhaar był dyrektorem ds. projektowania studia Treyarch i członkiem zespołu kierowniczego w firmie. Rozpoczął pracę w Treyarch w 2004 roku i rozpoczął tam swoją karierę w Call of Duty 2: Big Red One z 2005 roku. Vonderhaar dołączył do Activision po raz pierwszy w 1996 roku, kiedy był starszym menedżerem online do 2000 roku. Opuścił Activision, aby dołączyć do Intuit i następnie GameSpy, zanim dołączył do Treyarch w 2004 roku. Activision nabyło Treyarch w 2001 roku. „Dziękuję społeczności Call of Duty za waszą pasję i entuzjazm. Ta energia często napędzała naszą determinację jako studio i jednostki. Zawsze będę wdzięczny za możliwość interakcji z tak wieloma z was bezpośrednio online i osobiście. Ta energia zawsze będzie ogromną częścią mnie “- powiedział Vonderhaar. Vonderhaar pozostanie w branży gier wideo na swój następny koncert. Powiedział, że „pracuje nad nieujawnionym projektem”, o którym nie może jeszcze mówić. „Jestem podekscytowany rzadką i wyjątkową okazją” – powiedział. Treyarch wydał oświadczenie, w którym pożegnał się z Vonderhaarem. Studio stwierdziło, że „dyscyplina, kreatywność i innowacja” Vonderhaara pomogły ukształtować gry Treyarch na przestrzeni lat. „Będzie brakować jego kultowych fraz i przełomowych pomysłów” – czytamy w oświadczeniu studia.
Żegnamy legendarnego Davida Vonderhaara, którego dyscyplina, kreatywność i innowacyjność pomogły ukształtować nasze gry od COD 2: Big Red One po Black Ops Cold War. Będzie brakować jego kultowych zwrotów i przełomowych pomysłów. Podekscytowany kolejną przygodą. #DziękujęVahn — Treyarch Studios (@Treyarch) 18 sierpnia 2023 r
Najnowszym projektem Treyarch jest tryb Zombie do Modern Warfare III, który zawiera największą mapę w historii tego trybu. Mówi się, że Treyarch jest głównym twórcą gry Call of Duty z 2024 roku. Pod kierownictwem Vonderhaara Treyarch stworzył niezwykle popularny tryb Zombie dla Call of Duty, który zadebiutował w grze World at War z 2008 roku. Treyarch stworzył także ulubioną przez fanów serię Black Ops i postawił pierwsze kroki Activision w przestrzeni battle royale dzięki Blackout, który później przekształcił się w niezwykle popularne Call of Duty: Warzone. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.