Baldur’s Gate 3 House of Hope to główny loch w trzecim akcie gry. Co dziwne, możesz go całkowicie przegapić, jeśli nie odkryjesz wystarczająco dużo. Nasz przewodnik omawia, czego możesz oczekiwać od tej domeny, a także ludzi, z którymi możesz sprzymierzyć się po drodze. Podobnie, proszę mieć tego świadomość ten artykuł zawiera spoilery.
Jak ukończyć Dom Nadziei w Baldur’s Gate 3
Baldur’s Gate 3 House of Hope to domena Raphaela w Avernus. Aby się do niego dostać, musisz ukończyć Rytuał Helsik w Diabelskiej Opłacie w Dolnym Mieście. Pamiętaj, że nie możesz szybko podróżować z powrotem do swojego obozu. Będziesz musiał ponownie skorzystać z portalu, aby móc wrócić do sklepu. W związku z tym upewnij się, że jesteś dobrze przygotowany. Już teraz sugerujemy przyniesienie czarodziejów (lub zwojów), które mogą rzucić Większą Niewidzialność, Głód Hadaru i dużo promieniującej magii.
Spotkanie Nadziei
Dobra, technicznie rzecz biorąc, Baldur’s Gate 3 House of Hope jest siedzibą, cóż, Hope. Została tu uwięziona z powodu planów Raphaela i możesz ją później uwolnić, gdy zdobędziesz Orficki Młot. Na razie musisz przejść testy dialogowe, aby zadać jej kilka pytań. Magicznie zmieni też twoje ubranie, aby pasowało do tych, które noszą dłużnicy, potępieńcy, którzy zostali prowadzeni do piekieł przez swoje pakty z diabłem. Podczas gdy jesteście przebrani za dłużników, tutejsi NPC nie będą was atakować.Nie trać nadziei, Nadziejo.
Eksploracja Domu Nadziei
Dom Nadziei jest zarówno niesamowity, jak i cudowny. Podczas eksploracji znajdziesz następujące elementy: Po prawej stronie znajduje się komnata z portalem, która prowadzi do kilku królestw. Nie, nie pojedziesz do Neverwinter, ale to miłe odniesienie do tego, jak diabły potrafią podróżować. Właz w pobliżu wejścia do komnaty portalowej prowadzi do więzienia Hope. Ponownie, aby ją uwolnić, potrzebujesz Orfickiego Młota, więc na razie nic nie możesz zrobić. Nie możesz jeszcze przejść przez Kurtynę Mocy Mistycznej. Na razie się tym nie przejmuj. Na ścianie wisi Inert Infernal Gem. Zdaj testy Mądrości o ST 10 i Inteligencji o ST 20, aby odkryć ukryte pomieszczenie. W środku znajdziesz Helldusk Helmet (bardzo rzadko) i Staff of Spellpower (bardzo rzadko). Zauważysz także kontrakt Mola.Notatka: Dla tych, którzy przyjęli ofertę Rafela w Pakt z diabłem, nie potwierdziliśmy jeszcze, czy jest to ten sam ukryty pokój, w którym odkryjesz Kontrakt Tava. Nie kontynuowaliśmy wątku, który wynikał z tej decyzji.Galeria po lewej: komnata portalowa; Po prawej: Więzienie Nadziei.
Archiwum i Orficki Młot
Po dotarciu do zachodniej części lochów Baldur’s Gate 3 House of Hope Hope opowie ci o Archiwiście. Zalicz tutaj testy umiejętności, aby dowiedzieć się, że Archiwista boi się inkwizytora Zariela, Verilliusa Receptora. Daje ci to opcję dialogową, w której możesz udawać inkwizytora, co oznacza, że Archiwista nie będzie ci przeszkadzał. Zobaczysz tu także trzy przedmioty: Młot orficki (legendarny) – 4-13 obrażeń; przewaga rzutów obronnych przeciwko czarom; +3 zaklęcie broni; Akcja Unshackling Strike. Uspokój się, bo jeszcze nie możesz tego złapać. Rozmawiamy o tym, jak możesz szybko dokonać napadu. Amulet Większego Zdrowia (bardzo rzadki) – Kondycja zostaje podniesiona do 23; przewaga przy rzutach obronnych na Kondycję. Rękawice Górskiego Olbrzyma Siła (bardzo rzadko) – Siła zostaje zwiększona do 23; +1 do rzutów obronnych na siłę. Dla tych, którzy zgodzili się na a targować się z Helsikiem, to jest przedmiot, którego chce. Nie chwytaj jeszcze niczego tutaj. Musimy planować z wyprzedzeniem ze względu na wszystkie zwariowane rzeczy, które będą miały miejsce po rozpoczęciu działań wojennych.Galeria po lewej: dialog archiwistów; Po prawej: Orficki Młot.
Haarlep i buduar
Archiwista da ci zaproszenie do wejścia do buduaru. Możesz teraz przejść przez kurtynę mocy mistycznej. Istnieje pula, która pozwala przywrócić wszystkie HP, miejsca na zaklęcia i ładunki, tak jakbyś zrobił długi odpoczynek. Spotkasz też Haarlepa i inkuba. Pomyśl o tym jako o grze romans pseudorafaela.Przewodnik, który właśnie połączyliśmy, zawiera wszystkie szczegóły dotyczące różnych wyników, w tym potencjalnej śmierci. Oto krótkie podsumowanie: Możesz pozwolić Haarlepowi przejąć twoje ciało jako przebranie, ale nie umysł. Lokalizacja sejfu zostaje ujawniona (tzn. jest schowany za obrazem na lewo od łóżka). Haarlep daje ci również klucz, który je otwiera. Alternatywnie możesz walczyć z Haarlepem, co prowadzi do bitwy, w której dołączają do nich chochliki. Następnie możesz podnieść klucz do sejfu. Jeśli jednak oddasz Haarlepowi swoje serce i duszę, cóż, zostaniesz bez kości… na więcej niż jeden sposób.Potrzebujesz klucza od Haarlepa.
Ucieczka
Otwórz sejf i przeczytaj notatkę. Daje ci słowa, które musisz wyrecytować podczas interakcji z Młotem Orfickim Baldur’s Gate 3. Oto, co musisz zrobić dalej: Zanim podniesiesz Orficki Młot, rzuć Większą Niewidzialność na jedną postać i ukradnij Rękawice Siły Giganta Górskiego oraz Amulet Większego Zdrowia. Wejdź w interakcję z Młotem Orfickim i odpowiedz: „Daj mi serce pragnienie.” Teraz, zanim wyjdziesz z powrotem na korytarz, poproś członków drużyny o użycie/rzucenie na siebie Większej Niewidzialności. Następnie biegnij jak diabli na wschodnią stronę, tę z włazem prowadzącym do więzienia. To powinno pomóc ci uniknąć wrogów, w tym płonącego głazu, który toczy się po stylu Raiders of the Lost Ark.Indiana Jones i Dom Nadziei.
Jak ocalić nadzieję
Aby uratować Hope w Baldur’s Gate 3, musisz zejść włazem do więzienia. Będziesz chciał kontrolować członków swojej drużyny indywidualnie, więc pamiętaj o rozgrupowaniu i pozostaniu w ukryciu. Oto sedno: Aby uwolnić Hope z kajdan, musisz zniszczyć dwa kryształy, uderzając je Młotem Orfickim. Oba kryształy są strzeżone przez Obserwatorów (tj. potwory Beholder). Co zaskakujące, towarzyszące im chochliki są bardziej niebezpieczne, ponieważ mają Eldritch Blast. Zaklęcie może odepchnąć jednostki, powodując ich zagładę. Postacie o wysokiej mobilności lub te z nią moce Illithidów najwyższego poziomu może użyć Fly/Misty Step, aby dotrzeć do jednego kryształu. Nasz Mnich Drogi Czterech Żywiołów szczęśliwie ogłuszył jednego z Beholderów, podczas gdy przywołane i rzucające zaklęcia zabierały chochliki. Powinieneś być w stanie zlikwidować pozostałych wrogów, a następnie zniszczyć kryształy.Eliminuj wrogów, uważając przy tym na ustawienie swojej drużyny. Następnie możesz zniszczyć kryształy.
Boss Fight: Jak pokonać Raphaela
Po uratowaniu Hope wróć do głównego obszaru i przebiegnij obok wszystkich wrogów. Twoim celem jest dotarcie do komnaty wejściowej. Zanim wejdziesz w interakcję z portalem, upewnij się, że wszyscy tam są, ponieważ pojawi się Raphael. Towarzyszy mu także Yurgir, Orthon z Rękawica Shar. Jeśli zdasz test Perswazji o ST 30, możesz przekonać Orthona do zdrady Raphaela znikąd.Orthon słyszy głosy w swojej głowie. To tylko ty przechodzisz test Perswazji, aby mieć go jako sojusznika. Teraz, do walki z bossem Raphaelem w Baldur’s Gate 3, upewnij się, że zachowałeś kilka zapasowych zapisów. Domyślnie Raphael ma 666 HP. Jest również niezwykle trudny do trafienia (tj. 10% szans na trafienie lub mniej). To dlatego, że jest wzmocniony przez cztery Filary Duszy w rogach pokoju. Diabeł jest również otoczony przez swoje kohorty, Korillę i kilka kambionów. Oto, co zrobiliśmy podczas naszej rozgrywki: Filary Dusz muszą zostać zniszczone, a promieniująca magia jest najskuteczniejszym sposobem na zrobienie tego. Nasza sugestia polega na zgrupowaniu większości wrogów poprzez zaklęcie Czarna Dziura Illithid (co najmniej dwa rzucenia przez różne postacie). Jeśli Yurgir do ciebie dołączy, wykona frontalny podmuch podobny do Fali Piorunów, pchając ich dalej do ściany. Jest też dość twardy i ma ataki trucizny/wysysania życia. Jeśli masz Wylla, każ mu rzucić Głód Hadaru, aby osłabić i zadać obrażenia twoim wrogom. Twoi inni rzucający zaklęcia powinni nadal niszczyć ich magią obszarową. Hope ma zaklęcia Kleryka, więc trzymaj ją w pobliżu, aby mogła się leczyć. Podobnie możesz rzucić Boską interwencję: Sunder the Heretic. Mając 60% HP, Raphael przełączy się na swoją diabelską postać, zapewniając mu więcej ciosów w walce wręcz. Od tego momentu to już tylko walka na wyniszczenie. Utrzymuj Raphaela w osłabieniu przez Głód Hadara i obrzucaj go zaklęciami, promieniującymi obrażeniami i atakami dystansowymi.Celem tej bitwy jest osaczenie Raphaela, podczas gdy twoje miękkie szklane armaty i uzdrowiciele schładzają się jeszcze dalej.
Legendarne nagrody
Po pokonaniu Raphaela w Baldur’s Gate 3 otrzymasz następujące nagrody:Zbroja piekielnego zmierzchu – To jest zrabowane ze zwłok Raphaela. Ma 21 AC; noszący jest automatycznie uznawany za biegłego w tej zbroi; gdy uda ci się wykonać rzut obronny, atakujący jest podpalony przez trzy tury; odporność na obrażenia od ognia/nie można spalić; otrzymać 3 obrażenia mniej ze wszystkich źródeł; Zaklęcie latania.Rękawice Łapania Dusz – To twoja nagroda, jeśli uratowałeś Hope z jej więzienia. Daje 1-10 obrażeń od siły twoim atakom bez broni; przywraca 10 HP przy trafieniu bez broni raz na turę; możesz zrezygnować z tego leczenia, aby zyskać przewagę do następnego rzutu ataku lub rzutu obronnego; +2 Kondycja (do 20).Zbierz sojuszników: Yurgir – Orthon daje przewagę w ostatecznej bitwie; naprawdę ocenione doświadczenie RKO. To wystarczy w lochu Baldur’s Gate 3 House of Hope. Po wyjściu nie zapomnij przekazać Helsik Rękawic Sił Giganta ze Wzgórza (zakładając, że wcześniej zawarłeś z nią układ). Baldur’s Gate 3 jest wypełniony po brzegi aktywnościami i tajemnicami. Bez wątpienia będziesz częścią przygody, której ukończenie może zająć niezliczone godziny. Aby uzyskać inne wskazówki, odwiedź nasze centrum przewodników BG3. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.