W Sea of Thieves: A Hunter’s Cry, szóstej ograniczonej czasowo historii przygodowej gry, otrzymasz zadanie ratowania Merricka, ulubionego przez wszystkich zawadiaki, którego ukąsili rekiny, który został niedawno porwany przez grupę ne’er -dobrze, Mroczni Bracia. Jak zawsze, kroki, które należy wykonać w tej najnowszej Przygodzie, mogą być nieco trudne – być może tym razem jeszcze bardziej, ponieważ w jednej długiej sekcji zaangażowany jest czasomierz, a zepsucie może spowodować, że będziesz mógł zacząć od nowa. Oto wszystko, co musisz wiedzieć o Krzyku łowcy w Sea of Thieves, w tym wszystkie Czyny, Pamiątki i jak rozwiązać zagadkę z latarnią morską.
Sea of Thieves Płacz czyny i pamiątki łowcy
Jeśli chcesz zdobyć wszystkie darmowe przedmioty kosmetyczne zawarte w tym rozdziale historii, musisz wykonać sześć czynów lub wyzwań w grze.Wejdź do Morza Potępionych Oświetl latarnię morskąPokonaj statki-widmo (3)Pomóż obniżyć most zwodzonyUratuj MerrickDostarcz list do Serika te pochodzą z naturalnym postępem, więc po prostu chcesz mieć pewność, że pokonasz wystarczającą liczbę statków-widmo, aby wyczyścić jedyny opcjonalny czyn odcinka. Ukończenie wszystkich sześciu czynów zapewni ci pamiątkę z tytułu Obrońcy Przeklętych, a samo ukończenie trybu fabularnego odblokuje stylowy nowy portret Merricka, Odpoczynek łowcy, na statek twojego kapitana.Są to kosmetyki, które zdobędziesz za 100% ukończenia Krzyku łowcy.
Opis przejścia Krzyk łowcy – rozwiązanie zagadki z latarnią morską
Wykonaj poniższe czynności, aby ukończyć Sea of Thieves Adventure 6 przed 1 września, kiedy to odcinek i jego ograniczone czasowo elementy kosmetyczne będą na zawsze niedostępne.
Porozmawiaj z Larinną, a następnie Lordem Piratów, na dowolnym posterunku
Jak zwykle przygoda zaczyna się od zapytania o to Larinny. Powie ci, że nie ma czasu na pogawędki i że musisz porozmawiać z Władcą Piratów, który czeka na ciebie w porcie przy twoim statku. Porozmawiaj z nim, a on opowie ci o twojej misji: Wejdź do Morza Potępionych i uratuj Merricka. Do Morza Potępionych można dostać się, płynąc przez świecący zielony portal, którego nie można przegapić w pobliżu placówki — to jest. Będę tam tylko dlatego, że aktywnie grasz w tę misję. Zaopatrz się w zapasy, ponieważ wkrótce zaczniesz walczyć z okrętami, a następnie wejdź do portalu.
Porozmawiaj z Lordem Piratów na swoim statku, a następnie zatop trzy statki-widmo
Gdy przekroczysz próg do Morza Potępionych, na twoim statku pojawi się Władca Piratów i powie ci kolejne kroki. Musisz dotrzeć na szczyt Tawerny Przeklętego Morskiego Psa, ale obecnie nie jest w stanie pozwolić na takie przejście. Musisz naprawić ścieżkę prowadzącą do jej szczytu, wykonując szereg zadań i ważne jest, aby wiedzieć, że ta część jest określona w czasie. Jeśli jesteście pierwszą załogą, która przybędzie do tego regionu, będziecie uruchamiać zegar, który trwa około 45 minut. Jeśli przyjedziesz później, będziesz grać z trwającym minutnikiem. To utrudnia sprawę, ponieważ nie dotarcie do Merricka przed upływem czasu spowoduje porażkę i konieczność rozpoczęcia od nowa. W tym czasie, gdy zbliżasz się do wyspy, na której znajduje się tawerna, będziesz chciał zatonąć co najmniej trzy statki-widmo, aby wykonać powiązany czyn. Jeśli to zrobisz, reszta Czynów przyjdzie naturalnie. Gdy będziesz gotowy do wyjścia na ląd, zacumuj w pobliżu południowej latarni morskiej.
Weź Płomień Dusz z pobliskiego piecyka, a następnie wejdź do południowej latarni morskiej
Wejdź na dok i użyj latarni, aby uchwycić Płomień Dusz z pobliskiego piecyka, a następnie przenieś to światło do dwóch nieoświetlonych piecyków na dole schodów prowadzących do zamkniętej latarni morskiej. Rozpalenie piecyków otworzy drzwi, więc wejdź do środka, a następnie na górę.
Zapal latarnię
Gdy wejdziesz na górę, będziesz chciał zapalić latarnię morską, a następnie uważaj na kilka wrogich zjaw, które pojawią się i wyciągną na ciebie miecze. Pokonaj ich, aby ponownie odetchnąć, a następnie przekieruj światło latarni, aby skierować światło wprost na piecyk znajdujący się pod nią i po prawej – jest to jedyny, więc nie możesz go przegapić.
Udaj się do wschodniej latarni morskiej
W tym drugim doku latarni będziesz chciał powtórzyć proces: zapal paleniska na dole schodów, aby otworzyć drzwi, wejdź po schodach, zapal latarnię morską, pokonaj duchy i podpal kolejny ruszt na centralnym budynku raz jeszcze. Pozwoli ci to wspiąć się na dok tej centralnej wyspy.
Wejdź po schodach i zapal po drodze wszystkie pięć piecyków
Na centralnej wyspie zagadka wygląda nieco inaczej. Będziesz chciał wejść po spiralnych schodach i rozpalić po drodze wszystkie pięć piecyków. Dzięki temu opróżnisz zablokowany kabestan, który musisz użyć, aby wejść na skalistą klatkę schodową. Po oczyszczeniu kabestanu i pozbyciu się fantomów obróć kabestan, aby otworzyć drzwi, a następnie skieruj się na górę.
Zapal piecyk przy zepsutym moście, a następnie wróć do wschodniej latarni morskiej
Dojdziesz do mostu, przez który nie mogłeś przejść, więc zapal palenisko po jego lewej stronie, co odsłoni drugi, nieosiągalny palenisko po drugiej stronie szczeliny. Aby to oświetlić, wróć do wschodniej latarni i przekieruj światło na naprawę mostu.Jeśli nie żeglujesz sam, jedna osoba powinna rozwiązać zagadki z latarnią morską, a druga zatopić trzy statki.
Wróć na most i idź dalej ścieżką
Teraz, gdy możesz przejść przez most, następnym punktem zatrzymania będzie zepsuty maszt zwisający ze zbocza góry. Zapal znajdujący się obok piecyk, co ponownie odsłoni kolejny niedostępny piecyk w pobliżu.
Udaj się do północnej latarni morskiej i wykonaj zwykłe kroki
Przy latarni północnej możesz ponownie zapalić latarnię, pokonać kilka duchów i skręcać snop światła, aż rozświetli nowo odkryty kociołek. Wróć na maszt i wspinaj się dalej ścieżką.
Zgadnij co? Zapal kolejny piecyk
Zgadza się, w końcu dojdziesz do innego piecyka, więc zapal go, wróć do północnej latarni morskiej i przekieruj światło, aby zapalić ten nieoświetlony piecyk. Ponownie wróć na ścieżkę.
Opuść most zwodzony
Twoja rutyna w tę i z powrotem dobiegła końca, obiecuję. Na końcu w pełni zbudowanej ścieżki możesz obrócić kabestan, aby opuścić most zwodzony, co pozwoli ci ocalić Merricka. Odtworzy się przerywnik filmowy, w którym Lord Piratów i Warsmith wymieniają ostre słowa. Następnie odrodzisz się na swojej łodzi.
Porozmawiaj z Larinną i zabierz list Merricka
Już prawie skończyłeś, ale Merrick musi poprosić o przysługę. Porozmawiaj z Larinną w dowolnym posterunku i odbierz list Merricka do jego żony Serick. Mieszka w North Star Seapost (siatka mapy H10) na wschód od posterunku New Golden Sands. Dostarczenie tego listu zakończy Twoją przygodę i odblokuje oba ograniczone czasowo elementy kosmetyczne tej misji. Już we wrześniu będziesz gotowy do zmierzenia się z Przygodą 7, Nagrodą Syreny. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych. Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.