Jestem zaskoczony, że prawie wygrałem swoją pierwszą próbę grania jako duch w Ghostbusters: Spirits Unleashed. Nie mam tendencji do wyróżniania się w roli solo, jeśli chodzi o asymetryczne gry wieloosobowe, ale prawie udało mi się pokonać dyrektora kreatywnego Illfonic Jareda Gerritzena, dyrektora generalnego Charlesa Brungardta i wiceprezesa ds. marketingu i komunikacji Shannon Gerritzena w ich własnej grze. Brakowało mi 15 sekund do zwycięstwa na sprzęgu. Teraz jest kilka możliwości, które mogą wyjaśnić moje zwycięstwo. Może nie byli przyzwyczajeni do zabawy z czwartym towarzyszem kontrolowanym przez sztuczną inteligencję, w przeciwieństwie do prawdziwego gracza. Być może cała trójka była po prostu zmęczona po podróży przez cały tydzień, przez cały tydzień prezentując grę. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej treści! Podaj swoją datę urodzenia, by zobaczyć tę videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 klikając „enter”, zgadzasz się na GameSpot
Warunki użytkowania i polityka prywatnościWprowadź teraz odtwarzane: 5 minut Ghostbusters: Spirits Unleashed Pre-Alpha Gameplay A może po prostu zlitowali się nade mną i pozwolili mi prawie wygrać. Bez względu na powód, miałem absolutną radość, nawiedzając muzeum jako psotnik ghul, denerwujący moich niedoszłych oprawców przez posiadanie nieszkodliwych przedmiotów i ukrywanie się na widoku, i pokrywanie ich szlamem, jeśli zdołają mnie znaleźć. I przez cały czas realizowałem swoje marzenie o byciu absolutną uciążliwością dla bywalców muzeów i straszeniu ich przerażającymi krzykami. Bawiłem się dobrze, ponieważ radziłem sobie dobrze – o wiele lepiej niż zwykle, grając po stronie asymetrycznej gry, w której jestem sam. W Ghostbusters: Spirits Unleashed grasz albo jako tytułowa drużyna łowców duchów, albo ich ostatnia zdobycz. Czteroosobowa drużyna pogromców duchów musi współpracować, aby określić lokalizację ducha, ogłuszyć go na tyle długo, aby go schwytać, i zniszczyć metody odradzania się. Duch działa sam i musi wykorzystać swoje moce opętania, teleportacji i inne nadprzyrodzone zdolności, aby uciec przed schwytaniem na tyle długo, aby jego obecność terroryzowała wszystkich NPC na poziomie, aby uciec ze strachu. Kiedy grałem jako duch, udało mi się uniknąć schwytania na tyle długo, że pojawił się ostatni 90-sekundowy timer – ale jak powiedziałem, ostatecznie zostałem schwytany, gdy pozostało mi 15 sekund. studio opracowało gry 7v1 Friday the 13th: The Game oraz 4v1 Predator: Hunting Grounds. Jest to jednak pierwszy raz, kiedy twórca przerzucił skrypt na formułę używaną w tych grach. Zarówno w piątek trzynastego, jak i na terenach łowieckich poluje na drużynę. Tymczasem w Spirits Unleashed drużyna musi polować na gracza solo.Ghostbusters: Spirits Unleashed – ogłaszaj zwiastun Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej treści! Podaj swoją datę urodzenia, by zobaczyć tę videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 klikając „enter”, zgadzasz się na GameSpot
Warunki użytkowania i polityka prywatnościenter Nie jest to wielka zmiana, ale — przynajmniej biorąc pod uwagę godzinę, jaką spędziłem teraz z Spirits Unleashed — sprawiła, że wrażenia są przyjemniejsze. Podobnie jak Friday the 13th i Hunting Grounds, Spirits Unleashed faworyzuje tę pod względem indywidualnej mocy. Duch jest silniejszy niż jakikolwiek pogromca duchów. Heck, duch wydaje się czasami silniejszy niż dwóch lub trzech pracujących razem Ghostbusters. Ale ponieważ duch jest ofiarą, a nie myśliwym, jego moc nie leży w potencjale ofensywnym. Zamiast tego duch jest silny ze względu na swój potencjał ruchu – jest szybszy niż Pogromcy Duchów i posiada zdolności nastawione na ukrywanie się, ucieczkę i przetrwanie, a nie na atak. To automatycznie sprawia, że o wiele łatwiej jest być graczem w pojedynkę. Wszystko, co masz do dyspozycji, wspiera Twoją zdolność do unikania wykrycia i schwytania. A ponieważ ten nie jest myśliwym, nie muszą się martwić o ucieczkę z złej sytuacji, jeśli nagle zostaną przytłoczeni, jednocześnie koncentrując się na agresywnym ściganiu zdobyczy. Mają tylko jeden cel, przewagę ducha nad pogromcami duchów, którzy mają kilka celów – odnalezienie i schwytanie ducha, zniszczenie sposobu odradzania się ducha i utrzymywanie szkód w środowisku na minimalnym poziomie. zrozumieć, że wielu wciąż może pokonać nielicznych tylko dlatego, że mają przewagę liczebną — wszyscy wiedzą, że praca zespołowa sprawia, że marzenie działa. Tak więc studio uprościło ilość pracy i uwagi, którą jedna osoba musi żonglować, i dało jej więcej szans dzięki wielokrotnym odrodzeniom. To przechyla szalę nieco bardziej na korzyść ducha, aby zrównoważyć przewagę liczebną przeciwnej strony, i wydaje się, że prowadzi to do ogólnie bardziej zbalansowanego doświadczenia niż poprzednie asymetryczne gry Illfonic. poczynił kroki, aby poprawić wrażenia w grach asymetrycznych dla dziwaków. Granie jako duch nie wydaje się być frustrująco trudna ani nudnie łatwa, głównie dlatego, że doświadczenie nie jest pomieszane z wieloma rolami do spełnienia. Dając zespołowi tylko jeden cel do realizacji, skupia się na roli i zapewnia bardziej przystępne, a tym samym przyjemniejsze wrażenia, do którego chętnie wrócę, gdy Ghostbusters: Spirits Unleashed zostanie wydany na Xbox Series X|S, Xbox One, PS5, PS4 i PC jeszcze w tym roku. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych.
Rozgrywka 4v1 Ghostbusters: Spirits Unleashed wydaje się faworyzować dziwaków
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]