Valve ma ulepszony pierścień Elden na pokładzie Steam

Valve ma ulepszony pierścień Elden na pokładzie Steam

Teraz, gdy Valve w końcu naprawiło niektóre z głównych problemów, które nękały graczy Elden Ring na Steam Deck, firma wyjaśniła, jak poszła na poprawę stabilności. W nowej dyskusji z Digital Foundry, koder Valve, Pierre-Loup Griffais, wyjaśnił, w jaki sposób firma rozwiązała problemy, które wcześniej zgłaszali gracze, w tym problem zacinania się klatek, który został podniesiony w zeszłym miesiącu jako najwyższy priorytet. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej treści! Podaj swoją datę urodzenia, by zobaczyć tę videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 klikając „enter”, zgadzasz się na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatności Teraz odtwarzane: ELDEN RING – Eksploracja „Po stronie Linux/Proton mamy dość rozbudowany system wstępnego buforowania shaderów z wieloma poziomami reprezentacji pamięci podręcznej na poziomie źródłowym i binarnym, które są wstępnie umieszczane i udostępniane użytkownikom, „Griffais powiedział.„Na pokładzie przenosimy to na wyższy poziom, ponieważ mamy unikalną kombinację GPU/sterownika, a większość modułów cieniujących, które uruchamiasz lokalnie, jest w rzeczywistości wstępnie zbudowana na serwerach w naszej infrastrukturze. Kiedy gra próbuje wydać kompilację shadera za pomocą wybranego graficznego interfejsu API, zwykle są one pomijane, ponieważ znajdujemy na dysku wstępnie skompilowany wpis pamięci podręcznej”. Chociaż problemy z jąkaniem wydają się być rozwiązane na Steam Deck, jest nadal obecny w standardowych wersjach gry na PC. Griffais wyjaśnił, że większość problemów związanych z Elden Ring była spowodowana innymi czynnikami, mówiąc, że zacinanie się shaderów oparte na potoku nie było większością problemów, które zespół widział w grze. zrobić z grą, tworząc wiele tysięcy zasobów, takich jak bufory poleceń w niektórych miejscach, co powodowało, że nasz menedżer pamięci przechodził w tryb overdrive, próbując sobie z tym poradzić”, wyjaśnił programista. „Teraz buforujemy takie alokacje bardziej agresywnie, co wydaje się pomogło ton. Nie mogę wypowiedzieć się, czy jest to problem, którego doświadcza gra na innych platformach, ale graliśmy na Decku z wszystkimi tymi elementami na miejscu, a wrażenia były bardzo płynne. “Wczoraj, od Oprogramowanie wypuściło dość dużą łatkę Elden Ring, która osłabiła Szronowy Stomp i Mimiczna Łza. Nie tylko to, ale twórca dodał także dodatkowe opcje zadań NPC, śledzenie NPC i wiele więcej. Jeśli szukasz wskazówek podczas eksploracji Lands Between, sprawdź nasze centrum przewodników Elden Ring. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games