Bungie "Musiał wiele razy zawieść" Z opowieścią Destiny 2, która odniesie sukces w Królowej Czarownic

Bungie "Musiał wiele razy zawieść" Z opowieścią Destiny 2, która odniesie sukces w Królowej Czarownic

Rozszerzenie Witch Queen, najnowszy rozdział Destiny 2, jest zwieńczeniem podejścia do historii gry, które deweloper Bungie doskonalił od jakiegoś czasu. Pomiędzy rozszerzeniem a niedawnymi sezonowymi ofertami Destiny 2, fabuła gry jest najlepsza, jaka kiedykolwiek była. Ale siedmioletnia historia Destiny i Destiny 2 ma również swój udział w niepowodzeniach opowiadania historii – a Bungie potrzebował tych niepowodzeń, aby dotrzeć do tego punktu, mówi studio. W przeszłości Destiny 2 widziało swoją rozległą opowieść o walczących nieśmiertelnych bohaterach bogopodobni kosmici podzieleni na odrębne rozdziały i w większości niepowiązane ze sobą części. The Witch Queen to jednak coś innego – podsumowanie wątków, które programista przeplatał przez lata w grze, oraz historia, która została zbudowana poprzez rozwój odcinków zawartości sezonowej, które pojawiły się w grze od jesieni 2020 roku. :640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej treści! Podaj swoją datę urodzenia, by zobaczyć tę videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 klikając „enter”, zgadzasz się na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatnościWprowadź teraz odtwarzane: Opinia: Królowa czarownic to najlepsza kampania w Destiny 2 Wkraczając w piąty rok, obecna historia Destiny 2 wydaje się uderzająco różna od tego, co było oferowane tylko w jednym rozszerzeniu wcześniej. Pory roku czwartego roku były powiązane tematycznie, kręcąc historie, które dotyczyły różnych aspektów i postaci w świecie gry, ale które ostatecznie były elementami układanki, która budowała się w kierunku The Witch Queen. Jego historia wydaje się być możliwa tylko jako gra na żywo lub MMO, w której świat gry zmienia się i ewoluuje z czasem, a fabuła ewoluuje wraz z nią. Jednak nie zawsze tak było i pomimo ogromnej, Fascynujące i dobrze napisane oferty w grze i poza nią, narracja była przez długi czas jednym z najsłabszych elementów serii Destiny. Udoskonalenia narracji w serialu z biegiem czasu następowały stopniowo – zwłaszcza dzięki rozszerzeniu The Taken King w oryginalnym Destiny, które przyniosło więcej wiedzy na pierwszy plan; z rozszerzeniem Porzuceni Destiny 2, które kładzie duży nacisk na myśli i uczucia bohaterów, opowiadając historię zemsty; i wraz z przejściem do sezonowego opowiadania historii, które wprowadziło do gry rozwijające się narracje z tygodnia na tydzień. Najbardziej dramatyczna poprawa nastąpiła w zeszłym roku, z sezonowymi historiami, które były konsekwentnie mocne, i rozszerzeniem Beyond Light, które koncentrowały się zarówno na konfliktach ideologicznych, jak i wojskowych. Potrzeba czasu, aby Destiny zrozumiało, czym musi być Destiny, i potem zajęło trochę czasu, aby Destiny stało się tym, o czym wiedzieliśmy, że powinno być – powiedział Guillaume Colomb, starszy lider narracji w Bungie, w niedawnym wywiadzie przy okrągłym stole, w którym uczestniczył GameSpot i inne placówki. „Na początku gra szła w różnych kierunkach i myślę, że zespół w ich sercu wiedział, co musi być, ale nie było wielu innych gier, które byłyby podobne, więc dotarcie tam zajęło trochę czasu I myślę, że właśnie dlatego Destiny jest tak wyjątkowe i wyjątkowe, ponieważ nie jest tak, że możemy wpaść na ten pomysł i zrobić grę od razu. Zajęło to siedem lat, ponieważ potrzeba siedmiu lat, aby zrobić coś tak dobrego – ponieważ musieliśmy kilka razy nie udało się zrozumieć, jaki był właściwy sposób robienia rzeczy. Według Colomba gracze Destiny 2 teraz widzą obraz, który twórcy Bungie mieli w głowach, kiedy pierwotnie wymyślili grę prawie dziesięć lat temu. Powiedział, że po drodze były sukcesy, które pomogły Bungie wytyczyć kurs w niezbadanym formacie opowiadania historii w grze wideo.Dzieje się też więcej niż twórcy i pisarze Destiny 2, którzy próbują różnych podejść do opowiadania historii, jak wyjaśnił Blake Battle, kierownik projektu The Witch Queen. Historia, podobnie jak wszystkie aspekty Destiny, została dopracowana dzięki intencji programistów, a także opiniom społeczności graczy”. Zdecydowanie nie sądzę, aby historia Destiny [as a game] to najlepiej ułożony plan, myślę, że jest to opowieść o trwających relacjach z naszymi graczami i jest to jeden z kluczowych elementów gry na żywo” – powiedział. „Zaczynając od D1, nadal odpowiadaliśmy na informacje zwrotne i zobacz, jaka jest gra, którą gracze chcą, aby była. Istnieją również inne elementy, które działają na korzyść Bungie. Studio znalazło lepsze sposoby na opowiedzenie historii Destiny 2 w czasie, zwłaszcza dzięki sezonowemu podejściu. scenarzyści opowiadają bardziej osobiste historie bohaterom gry, skupiając się na kilku na raz. Reżyser narracji Adam Grantham powiedział również, że ustalając datę zakończenia obecnej historii Destiny 2 – Bungie ogłosiła dwa kolejne rozszerzenia do gry, Lightfall i Ostateczny kształt — pozwolił studiu bardzo dokładnie rozważyć, dokąd zmierza fabuła. Częścią tego, co sprawia, że ​​The Witch Queen czuje się wpływową i ważną dla ogólnej narracji Destiny 2, jest to, że Bungie zdołała zaaranżować ostateczną konfrontację z Sawa thun w ciągu ponad roku. Bungie pracowało nad historią Savathun od około 18 miesięcy, powiedział Grantham, a ten stopień planowania dał wiele okazji do położenia podwalin w grze przed jej faktycznym uruchomieniem. Ale innym ważnym aspektem historii Królowej Czarownic, która różni się nieco od tego, co Bungie zrobił w przeszłości, jest jej zdolność do wyciągania elementów historii, które wcześniej były zarezerwowane dla wiedzy i wysuwania ich na pierwszy plan. Kampania Witch Queen mocno nawiązuje do początków ula, które są elementami fabuły, które zostały wprowadzone już w The Taken King w 2015 roku, ale w większości istniały w opcjonalnym tekście, który gracze musieli wyszukać i przeczytać. Kampania fabularna czyni te elementy częścią głównej narracji, powiększając wszechświat dla graczy, którzy nie są zaznajomieni z fabułą i rysując powiązania z obecną historią dla tych, którzy ją znają. To duża część tego, co sprawiło, że historia The Witch Queen miała znaczenie dla długoletnich graczy, powiedział Battle.Brak podpisu„Jesteśmy na tyle szczęśliwi, że jesteśmy teraz w Destiny, gdzie możemy zebrać wiele z tego, co zostało uszyte w ciągu siedmiu lat” – powiedział Grantham. Pociągnięcie tych wątków wiedzy uczyniło świat Destiny 2 czuć się trochę bardziej spójnie, ale chociaż konfiguracja Savathun sięga wstecz do The Taken King, a ciekawostki, które stałyby się istotne, zostały posypane w waniliowym wydaniu Destiny 2, nie oznacza to, że historia została napisana z myślą o przyszłym dodatku „Przeznaczenie, które jest grą na żywo, zawsze musimy myśleć o karmieniu wiedzy i niekoniecznie tworzymy nową wiedzę, myśląc:„ Och, ta rzecz za trzy lata stanie się dużym wydaniem ”- powiedział Colomb . „Mieliśmy nadzieję, że to całkiem niezły kawałek wiedzy, mam nadzieję, że wykorzystamy to, a czasami myślimy tak i mylimy się. A czasami jest coś, co nie wydaje się wtedy tak ważne, ale nagle nabiera dużego znaczenia wraz z wydaniem, nad którym pracujemy jako temat, który do tego pasuje. Dlatego zawsze przyglądamy się wiedzy, którą posiadamy, i zawsze staramy się tworzyć nową wiedzę i karmić ją w sposób, który rozszerza wszechświat i że inni ludzie być może w przyszłości będą mogli łapać historie”. . Ogrodnicy sadzą pomysły i widzą, co się z nimi dzieje; architekci konstruują swoje historie według bardziej sztywnych specyfikacji. W przypadku Destiny obie strony są prawdziwe — Królowa czarownic była wymyśloną przez architektów historią, stworzoną przez sezon po sezonie, której kulminacją był dodatek. Ale to również produkt nasion zasianych wiele lat wcześniej stał się czymś, czego zespół mógł się wtedy nie spodziewać.Brak podpisuI być może dlatego, że historia Destiny 2 zajęła tak dużo czasu, aby naprawdę się rozwinęła – i dlaczego wynik nie przypomina niczego innego w grach wideo. Każda przeszła porażka była doświadczeniem pouczającym, a idee z przeszłości Destiny posłużyły do ​​nakarmienia jego przyszłości. Potrzeba czasu, abyśmy także zrozumieli historię, którą chcemy opowiedzieć, a świat Destiny jest miejscem, w którym jesteśmy w pewnym sensie odkrywanie – trochę przed graczami, ale nadal nie jest tak, że rozumiemy wszystko” – powiedział Colomb. „Wciąż odkrywamy i wciąż jest wiele do odkrycia”.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games