Gry wideo za 70 dolarów nie będą trwałe na zawsze, mówi dyrektor generalny Sabre Interactive

Gry wideo za 70 dolarów nie będą trwałe na zawsze, mówi dyrektor generalny Sabre Interactive

Podobnie jak większość rzeczy w życiu, gry wideo stały się droższe, ponieważ tradycyjna cena 60 dolarów ustąpiła miejsca nowej opłacie wpisowej wynoszącej 70 dolarów za granie w nowe gry. Własne gry Sony na PS5 przeszły na tę podwyżkę cen, duże studia poszły w jej ślady, a nawet Nintendo eksperymentowało z tą sugerowaną ceną detaliczną, ponieważ zeszłoroczna gra The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom była pierwszą grą za 70 dolarów. Ale czy ta sugerowana cena detaliczna może przetrwać? Dyrektor generalny Sabre Interactive, Matthew Karch, wyraził swoją opinię na ten temat i według niego pobieranie 70 dolarów za nową grę nie będzie trwałe, dopóki studia będą chciały obniżyć koszty rozwoju. Myślę, że w miarę wzrostu kosztów produkcji gier tytuł za 70 dolarów trafi w ręce dodo” – powiedział Karch IGN. „Po prostu nie sądzę, żeby to było trwałe. Słuchajcie, pamiętacie szum wokół Cyberpunka, który moim zdaniem ostatecznie wypadł nieźle, ale kiedy oczekiwania są tak wysokie i w jeden tytuł włożono tak dużo pieniędzy, jest to niezwykle ryzykowne dla firmy o to właśnie chodzi. Myślę, że rynek przesunie się w stronę rozwoju, który niekoniecznie musi być o niższej jakości, ale nacisk zostanie położony na poszukiwanie sposobów na obniżenie kosztów. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 20242023202 22021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 19901989198819871986198519841983198219811980197919781977197619751974197319721971197019691968196719661965196419631962196119601 95919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919 281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na GameS garnki

Warunki korzystania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Warhammer 40,000: Space Marine 2 Zwiastun rozgrywki 2 Warto zauważyć, że Warhammer 40K: Space Marine 2 firmy Saber Interactive będzie w momencie premiery kosztować 70 dolarów, ale Karch wyjaśnił, że nie chce sprzedawać gra w tej cenie. Na razie wyzwanie polega na przekonaniu konsumentów, że niższa cena premierowa nie jest oznaką złej jakości, a według Karcha Helldivers 2 jest w tym doskonały. Dyrektor generalny podał Helldivers 2 jako doskonały przykład gry „średniego rynku”, która osiągnęła dobre wyniki i jest przykładem kierunku, w jakim chce, aby Saber Interactive podążało. Sztuczna inteligencja może potencjalnie pomóc obniżyć koszty produkcji i poprawić jakość w przestrzeni AAA , zdaniem Karcha, ale samo w sobie to za mało w obliczu drastycznie rosnących budżetów produkcyjnych. Sabre Interactive pracuje także nad remake'iem Star Wars: Knights of the Old Republic, o którym Karch niedawno stwierdził, że „żyje i ma się dobrze” po rozstaniu się dewelopera sposobów z Embracer Group na początku tego miesiąca.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games