Jednorożec Overlord – Jak pokonać Galeriusa w zadaniu „Porwana kapłanka”.

Jednorożec Overlord – Jak pokonać Galeriusa w zadaniu „Porwana kapłanka”.

Pierwsza większa bitwa w Unicorn Overlord kończy się walką z głównym antagonistą gry, która może być dość brutalna, jeśli nie jesteś przygotowany. Chociaż sama walka w Unicorn Overlord jest automatyczna, walka ta wymaga bardzo ostrożnego planowania, szczególnie jeśli chodzi o skład twoich jednostek. Oto, co sprawia, że ​​Galeriusz jest tak mocny i jak mu się przeciwstawić.

Zdolności Galeriusza

Galerius ma w tej walce poziom 10 i posiada nieco ponad 150 punktów życia. Są dwa główne powody, dla których ta walka z bossem jest niezwykle trudna. Po pierwsze, Galerius posiada zdolność, która automatycznie powala każdego członka atakującej jednostki do 1 HP. Ten ruch nie może zabić, ale przydaje się za każdym razem, gdy walczysz z Galeriusem. Po drugie, jest niesamowicie odporny na ataki fizyczne, ograniczając obrażenia większości atakujących do 15 lub mniej. Pancerz Galeriusza neguje również pierwsze dwa ataki, które otrzymuje. Ustawiony jest w garnizonie z dwoma innymi rycerzami, którzy są stosunkowo słabi, ale odradzają się, gdy garnizon zakończy leczenie. Oto jednostki, które musisz posiadać oraz strategia pokonania Galeriusza.

Jak pokonać Galeriusza

Twoja jednostka bojowa Galerius powinna składać się ze złodzieja na linii frontu i użytkowników magii za nimi. Walka z Galeriusem rozpoczyna się na samym końcu misji „Porwana kapłanka”, po walce z kilkoma innymi jednostkami i zdobyciu miasta. Jest to ważne, ponieważ będziesz chciał mieć przygotowane przedmioty ożywiające i leczące, na wypadek, gdyby twoja jednostka bojowa Galeriusa została powalona podczas misji. Pierwsza jednostka, której będziesz potrzebować, wymaga złodzieja i wojownika władającego magią, takiego jak Czarownica i Szaman. Złodziej dołącza do twojej drużyny w ramach głównej historii przed tą walką, ale władców magii można spotkać w ramach zadań pobocznych. Czarownicę można znaleźć na bagnach w południowo-zachodniej części Corni w Lebouge Hamlet, a Szamana na południowym wschodzie, w pobliżu Fortu Lonteria. Złodzieja będziesz chciał na linii frontu, ponieważ jego zdolność Uniku pozwala mu na unik przynajmniej jeden atak. Złodziej wykona również podwójny atak, który przedostanie się przez wzmocnienie Galeriusa, które zeruje dwa ataki. Będziesz chciał, aby twoi magiczni użytkownicy – ​​im więcej, tym lepiej – znajdowali się na tylnej linii frontu, aby nie stali się celem. Jeśli chcesz pozyskać trzeciego użytkownika magii, możesz go zatrudnić w podbitym garnizonie na mapie świata. Druga jednostka nie musi być zbyt specyficzna, potrzebujesz tylko kilku zadających duże obrażenia, którzy za każdym razem pokonają dwóch dodatkowych rycerzy zostają uzdrowieni. Prawdopodobnie wszystkie twoje jednostki będą zmierzać w stronę Galeriusa na danym poziomie, więc będziesz mógł je zamienić w zależności od ustalonego wyniku. Kiedy dotrzesz do Galeriusa, musisz wysłać jedną ze swoich pozostałych jednostek, aby wyeliminowała dwóch dodatkowych rycerzy, ponieważ złodziej może uniknąć tylko ograniczonej liczby ataków. Gdy ta dwójka zostanie znokautowana, możesz dołączyć do swojej jednostki dowodzonej przez złodziei i walczyć. Technicznie rzecz biorąc, „przegrają” pierwszą walkę, ponieważ ilość utraconego zdrowia, gdy twoi wojownicy zostaną zmniejszeni do zera, będzie większa niż zadawane przez ciebie obrażenia. Jeśli inna jednostka zainicjuje walkę z Galeriusem, twoja jednostka złodziei może zostać zamieniona. Po prostu kontynuuj walkę Galeriusie, może to wymagać trzech lub czterech prób, w zależności od poziomu twoich użytkowników magii. Jeśli zobaczysz, że pozostali dwaj rycerze ożywają, zamień się na inną jednostkę. Kiedy twoja jednostka złodziei będzie miała 1 HP, po prostu sprawdź, czy nie odniesiesz żadnych obrażeń, zanim rozpoczniesz następną rundę walki. Jeśli na liście znajdują się osoby, które zadają obrażenia, wyślij kogoś innego.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games