Najlepsze w roku 2023: ekran zwiększania poziomów w grze Super Mario RPG dowodzi, że ArtePiazza zrozumiał zadanie

Najlepsze w roku 2023: ekran zwiększania poziomów w grze Super Mario RPG dowodzi, że ArtePiazza zrozumiał zadanie

Super Mario RPG: Legend Of The Seven Stars to jedna z moich ulubionych gier wszechczasów. Gram w tę grę raz w roku od ponad dziesięciu lat i dlatego bardzo dobrze znam to niekonwencjonalne podejście do uniwersum Mario. Pokochałem bohaterów, pokochałem system walki – właściwie mój pierwszy kontakt z turowymi grami RPG – i spodobał mi się pomysł rozszerzenia serii, którą odwiedzałem, odkąd miałem trzy lata. Przed SMRPG Królestwo Grzybów i jego otoczenie było zbiorem płaskich światów, po których poruszałem się od lewej do prawej. Tym razem jednak czułem się jak w królestwie, z miastami i miasteczkami zamieszkałymi przez ludzi, z którymi można rozmawiać, a nie tylko wrogów, na których można wskoczyć. 21 czerwca tego roku Nintendo ogłosiło ogłoszenie, na które czekałem 27 lat: Super Mario RPG powracało, przebudowane od podstaw z nową grafiką, nową mechaniką i odnowioną ścieżką dźwiękową autorstwa oryginalnego kompozytora. Moją początkową reakcją było to, że mózg topił mi się w uszach, czemu towarzyszyły łzy radości, ale kiedy już się uspokoiłem i naprawdę zacząłem przetwarzać tę wiadomość, radość ta ustąpiła miejsca odrobinie niepokoju: A co, jeśli osobowość gry zatraci się w przywrócenie?Gang powraca! Częścią tego, co zachwyca mnie i wielu innych graczy w Super Mario RPG, jest to, jak głupie jest to wszystko. Rozkoszuje się komedią fizyczną, taką jak pantomimiczna opowieść Mario o wydarzeniach kanclerzowi Królestwa Grzybów. Postacie i bossowie są z natury dziwni, od sympatycznego idioty Boostera po walkę z dosłownie dwupoziomowym tortem weselnym, gdzie każdy poziom to osobny wróg. Niektóre dowcipy i kalambury są przestarzałe – podniesienie ręki dla tych, którzy wiedzą, do czego nawiązywał gigantyczny nóż o imieniu Mack. Góra przeszkód wydawała się wielkości Everestu; czy ta remake dotrze na szczyt? Na początku wszystko nie wydawało się gorsze pod względem zużycia. Początkowa sekwencja z Bowserem na żyrandolach zachowała jego wokalne zadziory, pantomima Mario pozostała nietknięta, a imię Macka zostało zmienione na Claymorton – sprytna gra słów oparta na mieczu. Nieźle, ale nadal nie byłem przekonany… to znaczy, dopóki nie zobaczyłem przede wszystkim ekranu awansowania na wyższy poziom. W oryginalnej grze ten ekran był prosty: postać, która awansowała na wyższy poziom, pojawiała się z rury, ekran pokazywałby ich wzmocnienia statystyk, miałbym możliwość wyboru drugiego wzmocnienia HP, fizycznego ataku/obrony lub magicznego ataku/obrony, a następnie gra byłaby kontynuowana. Na początku tej nowej wersji, kiedy na mojej imprezie był tylko Mario, ekran był w zasadzie taki sam, tylko Mario pojawiał się na oświetlonej scenie teatralnej z dużą ilością pustej przestrzeni wokół niego na ekranie. Dziwny wybór, pomyślałem, ale nie zastanawiałem się nad tym. Potem, po pewnym czasie, Mallow dołącza do imprezy i gdy Mario po raz pierwszy awansował na wyższy poziom po przybyciu, wszelkie trwałe obawy, jakie mogłem mieć w związku z tym remake'iem, opuściły mój umysł. Okazało się, że wystarczyło trochę tańca. Najlepsze w 2023 r.: Super Mario RPG Level Up Rozmiar ekranu: 640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 20232022202 12020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990 19891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196019591 958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193331932193119301929192819 27192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na GameSpot
Warunki użytkowania i Polityka prywatności. Wejdź. Teraz za każdym razem, gdy osiągnę poziom postaci, reszta grupy będzie świętować, wykonując boogie down. Mario zrobił mały krok w bok, Mallow dziko wymachiwał pięściami z wyrazem czystej radości, Geno machał peleryną, Peach kołysała ramionami, do cholery, nawet Bowser tupał w rytm. Zdobywanie kolejnych poziomów zawsze sprawiało mi radość w tej grze, ale teraz ten uśmiech był wyjątkowo szeroki dzięki improwizowanej potańcówce, która za każdym razem na mnie czekała. Po raz pierwszy zobaczyłem tę uroczystość, kiedy na początku gry byli tylko Mario i Mallow Adventure utwierdziło mnie w przekonaniu, że ArtePiazza – studio stojące za tym remake’iem – zdawało sobie sprawę z powagi projektu, którego się podjęło. Dorobek zespołu w grach RPG mówi sam za siebie, jako że studiu przypisano wiele gier Dragon Quest i SaGa, ale to, co uczyniło grę Super Mario RPG wspaniałą, to nie tyle mechanika, ile osobowość. System walki można było dostroić do perfekcji, ale bez odpowiedniego tonu wszystko by się posypało. Tutaj, za pomocą ekranu podnoszenia poziomu, ArtePiazza pokazał, że nie tylko wiedział, czego fani SMRPG, tacy jak ja, chcą od tego remake’u, ale także wiedział, jak to zrobić. aby nowe pomysły pasowały również do tego schematu. Te uroczystości związane z zdobywaniem poziomów to zupełnie nowy dodatek, nie mający nic wspólnego z poprzednimi grami, a mimo to wydaje się, że postacie zawsze tańczyły, aby uczcić poprawę stanu zdrowia swoich przyjaciół; po prostu nie mogliśmy tego wcześniej zobaczyć. W grze jest wiele przypadków, w których ArtePiazza pokazuje swoje zrozumienie dla tego, co Super Mario RPG próbowało zrobić w 1996 roku, ale żaden nie jest bardziej widoczny niż wtedy, gdy zespół zbiera się, aby tańczyć, podczas gdy jeden z zwiększają swoje własne moce. Jeśli taki jest pomysł studia na remake, mogę sobie tylko wyobrazić, co wpłynęłoby to na potencjalną kontynuację. Jeśli tak się stanie, ja też będę tańczyć.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games