Aktualizacja Starfield dodaje obsługę DLSS, naprawia nagich NPC i wreszcie pozwala jeść jedzenie bez podnoszenia go

Aktualizacja Starfield dodaje obsługę DLSS, naprawia nagich NPC i wreszcie pozwala jeść jedzenie bez podnoszenia go

Bethesda wypuściła nową łatkę do swojej gry RPG science-fiction Starfield, która zawiera kilka znaczących dodatków. Aktualizacja wprowadza obsługę Nvidia DLSS dla graczy PC oraz możliwość jedzenia i picia znalezionego w otoczeniu jedzenia bez podnoszenia go. Łatka, która wcześniej była dostępna dla testerów na platformie Steam, jest teraz dostępna na PC i Xboksie. W przypadku obsługi Nvidia DLSS gracze posiadający kompatybilne karty graficzne Nvidia mogą teraz korzystać z takich rzeczy, jak superrozdzielczość DLSS, antyaliasing w głębokim uczeniu, Nvidia Reflex i generowanie klatek. Pozwoli to między innymi na płynniejszą i większą liczbę klatek na sekundę bez konieczności znaczącego poświęcania jakości obrazu. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Do oglądania filmów użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wpisz swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter” , wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki korzystania i Polityka prywatnościWejdź do odtwarzania: Recenzja wideo Starfield Jeśli chodzi o ulepszenia żywności, Bethesda oświadczyła, że ​​wprowadza tę zmianę, o którą prosili fani. „Na popularną prośbę dodaliśmy możliwość połykania jedzenia i napojów po znalezieniu ich w otoczeniu. Możesz cieszyć się tymi kawałkami od razu lub zachować je na później. Wybór należy do Ciebie” – oznajmiła Bethesda w poście na blogu. Poza tym zmian, aktualizacja z 20 listopada sprawia, że ​​ukrywanie się jest „nieco bardziej wyrozumiałe” i naprawia błędy, takie jak to, że głowa Andreji pozostaje zamaskowana i że broń graczy może nie strzelać. Łatka naprawia również problem polegający na tym, że niektórzy NPC wyglądali nago. Wprowadzono także różne poprawki specyficzne dla misji. W przypadku zadania Wszystko, co można kupić za pieniądze, aktualizacja zawiera poprawkę rzadkiego problemu, w wyniku którego gracze nie mogli usiąść. W przypadku misji Operacja Starseed klucz potrzebny do wyjścia z pokoju czasami nie pojawiał się, ale teraz powinien. Poniżej możesz zobaczyć pełne informacje o aktualizacji Starfield. Jeśli nadal szukasz egzemplarza Starfield, gra jest ładnie oznaczona na Czarny piątek.

Informacje o aktualizacji Starfield z 20 listopada

POPRAWKI I ULEPSZENIA WYDAJNOŚĆ I STABILNOŚĆ Rozwiązano szereg problemów i wycieków związanych z pamięcią. Dodano kilka optymalizacji wydajności procesora graficznego, które będą miały większy wpływ na kartach z wyższej półki. Ulepszony model wątków renderowania, poprawiający wykorzystanie procesora, szczególnie w systemach z wyższej półki. Różne ulepszenia stabilności i wydajności ROZGRYWKA Dodano możliwość jedzenia jedzenia umieszczonego w świecie. Dostosowano ukrywanie się, aby było nieco bardziej wyrozumiałe. Naprawiono błąd, w wyniku którego głowa Andreji pozostawała na stałe zakryta. Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać graczom strzelanie z broni. Naprawiono problemy, w których niektórzy NPC można było zobaczyć, jak nie ma na sobie ubrania (Uwaga: ten problem może z czasem rozwiązać się sam). Naprawiono błąd, w wyniku którego trwające wyzwania umiejętności mogły przestać się rozwijać po dotarciu do Jedności i rozpoczęciu nowej gry. Naprawiono błąd, który mógł tymczasowo uniemożliwiać otwarcie ekwipunek lub zapisywanie po wejściu do Unity.PC: Naprawiono błąd powodujący niestabilność ruchu myszy. Naprawiono rzadki błąd, który mógł powodować utratę statku macierzystego. Naprawiono problem polegający na tym, że mógł brakować technika obsługi statku. Naprawiono problem polegający na tym, że czasami kamera mogła się nieprawidłowo drgać podczas podróży, skoków grawitacyjnych, dokowania lub lądowania. GRAFIKA Rozwiązano problem z wyświetlaniem okluzji otoczenia w ultraszerokokątnych rozdzielczościach. Zoptymalizowano początkową kompilację shaderów, która pojawia się podczas uruchamiania. Dodano możliwość regulacji jasności i kontrastu w menu Ustawienia wyświetlania. Dodano możliwość regulacji jasności HDR, jeśli system ją obsługuje. (Tylko Xbox i Windows 11). Usunięto szereg materiałów, które w pewnych warunkach mogły czasami przedstawiać niezamierzony wzór. Naprawiono różne problemy wizualne związane z nowymi opcjami suwaka pola widzenia. Poprawiono wygląd oczu postaci z tłumu. Rozwiązano wiele problemów drobne problemy wizualne związane z oświetleniem, cieniami, terenem i roślinnością. PC: Rozwiązano dodatkowe problemy wizualne związane z DLSS. QUESTSA Wszystko, co można kupić za pieniądze: Naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego gracze nie mogli usiąść podczas negocjacji z Musgrove. Strefa wybuchu: Naprawiono problem polegający na tym, że twarde skały, które gracze muszą oczyścić, nie pojawiają się na ziemi Ngodupa Tate’a. Echoes of the Past: Naprawiono błąd, przez który czasami nie można było dotrzeć do Królowej Grylloba podczas realizacji celu „Zabezpiecz zatokę wahadłowców”. Oko Burzy: Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp zadań gracza mógł być potencjalnie zablokowany z powodu braku monitu o dokowanie. Grunt Work: Rozwiązano problem, w wyniku którego postęp mógł wydawać się zablokowany, jeśli „Supra et Ultra” został ukończony podczas powrotu do Loży w czasie „Wysokiego poziomu”. Cena do zapłaty”. Żadnych nagłych ruchów: Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać ponowne otwarcie drzwi wejściowych do statku Scow. Operacja Starseed: Naprawiono błąd, w wyniku którego czasami nie było klucza potrzebnego do wyjścia z obiektu. Sabotaż : Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli potencjalnie znaleźć Davida Barrona. Krótkowzroczność: Naprawiono błąd, przez który gracze rzadko tracili kontrolę podczas rozmowy z Władimirem. Serce Marsa: Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli nie być w stanie wydobywać minerałów „Serce Marsa”. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games