Super Mario RPG – Przewodnik po łamigłówkach i zagadkach All Bowser’s Keep

Super Mario RPG – Przewodnik po łamigłówkach i zagadkach All Bowser’s Keep

Łamigłówki i zagadki z gry Super Mario RPG Bowser’s Keep z pewnością przyprawiają o ból głowy. Dzieje się tak ze względu na główny cel, który wymaga oczyszczenia kilku pomieszczeń wraz ze wszystkimi związanymi z nimi wyzwaniami. Oczywiście niektóre są łatwiejsze niż inne, choć nadal można spodziewać się kilku ponownych uruchomień. Oto nasz przewodnik, który pomoże Ci ukończyć zagadki Bowser’s Keep w grze Super Mario RPG, który zawiera quiz Doktora Toppera, zagadkę triatlonową, kursy akcji i wiele innych.

Jak ukończyć wszystkie zagadki Bowser’s Keep w grze Super Mario RPG

Aby ukończyć łamigłówki Super Mario RPG Bowser’s Keep, musisz ukończyć wszystkie wyzwania w czterech z sześciu pokoi. Kursy, które w nich znajdziesz, należą do następujących kategorii:Kursy bojowe – To są najprostsze. Będziesz musiał przejść korytarzem ze swego rodzaju rękawicą, walcząc z kilkoma wrogimi mobami, które spotkałeś ostatnio w kampanii. Możesz spodziewać się około ośmiu spotkań.Kursy akcji – Są to działania platformowe, w których musisz dotrzeć do wyjścia. Nie możesz wpaść do lawy, nie możesz zostać trafiony przez wrogów ani pociski. Jesteś ograniczony do 10 prób na całym kursie (który składa się z trzech części z wyzwaniami).Kursy łamigłówek – Obejmują one zagadki, quizy i inne łamigłówki. Jeśli nie masz ochoty zajmować się konkretnym kursem, możesz nacisnąć przycisk minus (tj. „-”), aby wrócić do obszaru głównego. W każdym razie po przejściu jednego kursu dotrzesz do małego pomieszczenia, w którym znajduje się blok skarbów. Możesz zdobyć różne nagrody, takie jak Rock Candy i potężną broń (np. Drill Claw dla Bowsera i Star Gun dla Geno). Po ukończeniu czwartego kursu będziesz mógł kontynuować podróż do wewnętrznych zakamarków zamku.Musisz oczyścić cztery z sześciu pomieszczeń wyzwań w Twierdzy Bowsera.

Kursy bojowe w Twierdzy Bowsera

Jak wspomnieliśmy wcześniej, tory bojowe w Twierdzy Bowsera są najprostsze. Musisz po prostu wyeliminować wielu wrogów, przechodząc przez korytarz. Sugerujemy zabranie ze sobą Mallow, ponieważ jego umiejętność Piorun może szybko poradzić sobie z całymi stadami. Jeśli chodzi o wrogie moby, są to Bloopery, Star Crustery, Stingery, Chained Kongi i inne. Możesz nawet spotkać Comeona (tj. naśladującego klatkę piersiową) i Vomera (tj. szkielety, które można zniszczyć jedynie specjalnymi atakami). Kursy bojowe w Galerii składają się po prostu z jednego spotkania bojowego za drugim.

Kursy akcji w Twierdzy Bowsera

Uważamy, że kursy akcji są zazwyczaj nieco trudniejsze niż pozostałe. Dzieje się tak ze względu na niestabilne sterowanie i ograniczoną liczbę prób przypadających na przebieg. Nie zapominaj również, że nie możesz upaść ani zostać o nic uderzony. Oto, czego możesz się spodziewać, jeśli chcesz ich wypróbować. Kurs akcji nr 1 Obejmuje następujące pokoje wyzwań: W pierwszym pokoju znajdują się przezroczyste platformy, które migoczą, zanim staną się niewidzialne. Musisz zwracać uwagę na to, gdzie się poruszasz, chociaż możesz sprawdzić, dokąd idą moby. Drugi pokój wymaga przejścia przez basen z lawą, korzystając z małych, unoszących się w powietrzu platform. Trzeci pokój jest podobny do klasycznego Gra wideo Donkey Kong, w której musisz dotrzeć na szczyt, unikając rzucania beczek przez małpę.Uważaj na beczki w tym powrót do Donkey Kong.Uważaj na beczki w tym filmie z Donkey Konga. Kurs akcji nr 2 Obejmuje następujące pokoje wyzwań: W pierwszym pokoju, jak zwykle, znajduje się basen z lawą, a do przedostania się na drugą stronę musisz użyć pływających platform. Drugi pokój to cela w lochach z kilkoma Bob-Ombami. Musisz nadepnąć na metalową kulę i przetoczyć ją tak, aby dotrzeć do drzwi po przeciwnej stronie. Ponadto sterowanie jest odwrócone, więc przechylenie drążka w prawo przesunie Mario i piłkę w lewo. Jeśli chodzi o trzeci pokój, ma on również pływające platformy i basen z lawą.Kursy akcji wydają się być frustrujące, ponieważ musisz przechodzić przez baseny z lawą, skacząc po małych platformach.Kursy akcji wydają się być frustrujące, ponieważ musisz przechodzić przez baseny z lawą, skacząc po małych platformach.Kursy akcji wydają się być frustrujące, ponieważ musisz przechodzić przez baseny z lawą, skacząc po małych platformach.

Kursy łamigłówek w Twierdzy Bowsera

Na tych polach znajdują się łamigłówki Super Mario RPG Bowser’s Keep, a jest ich mnóstwo. Są one podzielone na dwa kursy, każdy z trzema wyzwaniami. Pamiętaj, że całkowita porażka w konkretnym wyzwaniu spowoduje, że zaczniesz od nowa. Kurs łamigłówek nr 1: Monety, zielone przełączniki i pasjans kulkowy W przypadku łamigłówki z monetami po prostu naśladowaliśmy to, co zrobił dr Topper. Na przykład, jeśli on skoczył, aby uderzyć w blok cztery razy, to my również uderzymy w blok cztery razy. Jeśli chodzi o łamigłówkę z zielonymi przełącznikami, celem jest wskoczenie na przełączniki, które również spowodują, że wszystkie sąsiednie zostaną zepchnięte w dół. Na poniższym obrazku oznaczyliśmy te idealne do wskoczenia ikonami gwiazdek. Mówiąc ściślej: Pierwszy rząd (najbliżej wejścia): Trzeci od lewej. Drugi rząd: Przełącznik najbardziej na lewo. Trzeci rząd: Przełącznik najbardziej na prawo. Czwarty rząd (najbliżej wyjścia): Drugi od lewej.Rozwiązanie zagadki Zielonych Przełączników.Rozwiązanie zagadki Zielonych Przełączników.Rozwiązanie zagadki Zielonych Przełączników. Na koniec zagadka Bowser’s Keep w grze Super Mario RPG, w której musisz kopnąć jedną metalową kulkę w określonym kierunku, naciskając przycisk „A”. Ten, który wybierzesz, zniszczy tego, w który trafi, i przesunie się o jedno miejsce dalej. W związku z tym ważne jest, aby rozważyć, z którymi kulami będziesz wchodzić w interakcję, gdy liczba kul będzie się zmniejszać. Galeria W łamigłówki Ball Solitaire (po lewej) chodzi o to, aby pamiętać, którą kulę kopniesz, ponieważ reszta znika (po prawej). Tor łamigłówek nr 2: Quiz doktora Toppera, test beczki i zagadka triathlonowaDr. Quiz Toppera – prawidłowe odpowiedzi Quiz Doktora Toppera w grze Super Mario RPG składa się z 12 pytań wybranych losowo z puli. Musisz zdobyć osiem z nich, aby dotrzeć do następnego obszaru. Oto pytania, których możesz się spodziewać, a także prawidłowe odpowiedzi: Kto jest ostatecznym wrogiem w tej przygodzie? SmithyCo robiła Toadstool, kiedy została porwana przez Bowsera? Patrzyła na kwiaty. Jakiego koloru są zasłony w domu Mario? Niebieski Gdzie znaleziono pierwszy Kawałek Gwiazdy? Królestwo Grzybów O co Mallow poprosił Żaby Mędrca? Ciasto do krykietaKim jest słynny kompozytor nad kijanką? Toadofsky Jakich słów używa Beezos, gdy śpiewa? La dee dah Ile nóg ma Wiggler? Sześć: Gdzie znaleziono trzeci Kawałek Gwiazdy? MolevilleW Moleville Blues mówi się, że czym pokryte są pieprzyki? GlebaJak ma na imię mąż Raini? RazMite to co Dyna? Młodszy bracie Ilu podwładnych ma Croco? TrzyJakie jest hasło w Zatopiony statek? PearlsJak brzmi pełne imię i nazwisko szefa Zatopionego Statku? Jakiej generacji jest Jonathan JonesBooster? 7. Jak długo para młoda w kaplicy czekała na swój ślub? 30 minut Jak nazywa się szef kuchni w Marrymore? TortChłopiec robiący sobie zdjęcie w Marrymore nie może się doczekać jakiego sezonu? Narciarstwo Czego nienawidzi mężczyzna, któremu robiono zdjęcia w Marrymore? Zrobić mu zdjęcie. Czym jest Speardovich? SzefKim był kiedyś Carroboscis? Marchew Ile kosztuje samica chrząszcza? Jedna monetaCo robi Czerwona Esencja? Daje siłę W co Belome naprawdę lubi zmieniać ludzi? Strachy na wróble Kto pomógł ci wejść na klif w Land’s End? Paratroopas Jak nazywa się sensei Jaggera? JinxCo mają wspólnego Jinx, Goomba i Culex? Mieszkają w Monstro Town. Kto jest słynnym rzeźbiarzem w Krainie Nimbus? Garro Z czego pochodzi Birdo? Skorupka jajka Jakiego koloru jest koniec dzioba Dodo? RedKto jest przywódcą Rangersów Axem? CzerwonyJaka jest czwarta opcja na ekranie Menu? Przedmioty Jakiej techniki uczy się Bowser na poziomie 15? Jak nazywa się potrójny ruch Crushera Mario, Mallow i Peach? Uzdrawiająca tęczaGaleria Quiz Doktora Toppera wymaga poprawnej odpowiedzi na kilka pytań. Wskazówki dotyczące testowania beczek W przypadku tej łamigłówki Super Mario RPG Bowser’s Keep musisz odgadnąć prawidłową liczbę beczek. Ułożone beczki, które widzisz po pierwszym wejściu do pokoju, ulegną zmianie. Następnie masz 10 sekund na policzenie beczek w pierwszym pomieszczeniu i 20 sekund w drugim pokoju. Ze względu na limit czasu sugerujemy wykonanie zrzutu ekranu poprzez naciśnięcie przycisku przechwytywania na kontrolerze Switch. Następnie naciśnij przycisk Home, aby wyjść z powrotem do pulpitu nawigacyjnego konsoli. Przejdź do Ustawienia systemu -> Zarządzanie danymi -> Zarządzaj zrzutami ekranu i filmami. Przejdź do poszczególnych zrzutów ekranu i policz liczbę beczek. Ponieważ gra jest tymczasowo wstrzymana, powinieneś mieć wystarczająco dużo czasu.Pamiętaj, aby zrobić zrzut ekranu, aby móc policzyć beczki w panelu ustawień konsoli.Pamiętaj, aby zrobić zrzut ekranu, aby móc policzyć beczki w panelu ustawień konsoli.Pamiętaj, aby zrobić zrzut ekranu, aby móc policzyć beczki w panelu ustawień konsoli. Triathlon Riddle prawidłowe odpowiedziW przypadku Super Mario RPG Triathlon Riddle w Bowser’s Keep musisz porozmawiać z czterema NPC: Boo (duch), Goo (goomba), Bones (żółw szkieletowy) i Kipp (ryba). Opowiedzą, jak sobie radzili w triatlonie. Opierając się na wskazówkach kontekstowych, musisz następnie porozmawiać z nimi w odpowiedniej kolejności (tj. od tego, który ukończył jako pierwszy, do tego, który zajął ostatnie miejsce). Następnie porozmawiasz z doktorem Topperem, gdy będziesz pewien co do kolejności. Oto wskazówki, dzięki którym dowiesz się, jak poradził sobie każdy zawodnik: Pierwsze miejsce: „Przewyższyłem zarówno na rowerze, jak i w finale rankingach.”Drugie miejsce: „W wyścigu kolarskim spadłem na czwarte miejsce, ale ostatecznie znalazłem się na tym samym miejscu, co w zawodach pływackich.”Trzecie miejsce: „To samo uplasowałem się w pływaniu i kolarstwie, ale dwóch innych pokonało mnie w maratonie.”Czwarte miejsce: „Zająłem trzecie miejsce w pływaniu i nigdy później nie szło mi lepiej w późniejszych konkurencjach.”Galeria Przeczytaj wypowiedzi każdego uczestnika (po lewej), a następnie zdecyduj o właściwej kolejności (po prawej) . Zanotuj oświadczenie każdego NPC i upewnij się, że masz poprawną odpowiedź, rozmawiając z doktorem Topperem. Jeśli Twoje przypuszczenia się potwierdzą, dotrzesz do pomieszczenia z blokiem skarbów. Na koniec, zakładając, że skończyłeś z wyzwaniami w czterech z sześciu pomieszczeń, w końcu dotrzesz do innej części zamku. Prowadzi to do kilku walk z bossami, więc możesz zakończyć tę część kampanii. W każdym razie są to zadania i rozwiązania wszystkich zagadek Bowser’s Keep w grze Super Mario RPG. Nie zapominaj, że na Mario i jego gang czeka więcej sekretów, takich jak Ukryte skrzynie skarbów. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games