Jak najlepszy mod do Dark Souls 3 wyprodukował najlepszy mod Elden Ring

Jak najlepszy mod do Dark Souls 3 wyprodukował najlepszy mod Elden Ring

Sześć lat temu CouchJockey był niewielkim streamerem na Twitchu, transmitującym Hearthstone, próbując wyrobić sobie markę. Dziś jest dyrektorem kreatywnym The Convergence, jednego z najpopularniejszych i najbardziej cenionych modów do Elden Ring, który dodaje do gry wielu nowych bossów i zaklęć magicznych, a także zmienia wiele jej bardziej kontrowersyjnych aspektów. To była niezła podróż dla moddera i mówi, że wszystko zaczęło się od prostego „magicznego moda” do Dark Souls 3, projektu, który rozrósł się do czegoś znacznie ambitniejszego. Na początku swojej kariery w streamingu CouchJockey inspirował się no-hit serie Dark Souls 3 w stylu mistrzów takich jak HappyHob i Distortion2, którzy spopularyzowali tę koncepcję. W ciągu następnych kilku miesięcy ukończył wiele skupionych na magii wyzwań bez trafień, zyskując przy tym sporo fanów. Jednak po setkach godzin grania w Dark Souls 3 inny gracz o imieniu TigerG92 usłyszał, jak narzekał na brak opcji zaklęć w pewnym modzie podczas transmisji strumieniowej, a Tiger zasugerował, aby sami spróbowali stworzyć nowe zaklęcia. To był początek Konwergencji. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wpisz swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter” , wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki korzystania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Dlaczego Elden Ring jest grą roku 2022 Seria Souls na PC przeszła długą drogę od niesławnie zepsutego portu Dark Souls 1, który nie mógł działać nawet w szybkości wyższej niż 30 klatek na sekundę. Wokół każdej gry z tej serii utworzyła się niewielka, ale oddana społeczność moderska, a dla każdej gry z tej serii dostępnych jest kilka dobrze znanych i cenionych modów, takich jak Daughters of Ash do Dark Souls 1 (a także nadchodzącego Nightfall). . Jeśli znasz modowanie do Dark Souls 3, z pewnością słyszałeś już o Convergence i nie bez powodu: to szokująco dopracowany produkt, nawet jak na wysokie standardy samego From Software. Jednak obecnie inkarnacja moda Elden Ring jest prawdopodobnie bardziej znana, nawet jeśli jest wciąż w fazie rozwoju. CouchJockey twierdzi, że stworzenie modyfikacji o tematyce magicznej do Dark Souls 3 było naturalnym następstwem jego doświadczeń związanych ze strumieniowaniem. „Poświęciłem grze już około 3000 godzin” – wyjaśnia. „Miałem już na ten temat głęboką wiedzę, a także pewne mocne opinie na temat tego, co mogłoby być w nim lepszego”.Ten arcydruid to jedna z najbardziej zapadających w pamięć walk w Dark Souls 3 Convergence. Magia zawsze zajmowała wyjątkowe miejsce w grach Souls — wielu graczy całkowicie jej unika, a ona musi być wystarczająco silna, aby była skuteczna, nie przytłaczając walki wręcz, którą wielu postrzega jako trwały rdzeń serii. CouchJockey twierdzi, że projektowanie zaklęć to „dojrzały obszar projektowania” dla modderów Souls z dwóch głównych powodów: zaklęcia są stosunkowo łatwe do wykonania, a ci, którzy lubią konfiguracje magów, często uważają, że opcje w grze podstawowej nie idą wystarczająco daleko Jedna z najodważniejszych decyzji projektowych Convergence jest być może najbardziej podstawowa. Aby rzucanie zaklęć było bardziej opłacalne, mod stale regeneruje FP gracza. W podstawowej grze Dark Souls 3 gracze muszą zamiast tego użyć Popielnej Butelki Estus, aby uzupełnić pasek. Chociaż pozwoliło to CouchJockeyowi i jego zespołowi projektowemu na tworzenie zaklęć kosztujących ogromne ilości many bez kary, wersja tej mechaniki Elden Ring jest znacznie wolniejsza niż odpowiednik DS3. „Chcieliśmy mieć inne źródła FP [mana] regeneracja jako ważny aspekt projektowania wzmocnień” – wyjaśnia CouchJockey. „Odkryliśmy, że w ogóle posiadanie pewnej regeneracji wystarczyło, aby zapobiec blokadom na drogach”. Convergence DS3 oferuje szczerze mówiąc przytłaczającą liczbę nowych zaklęć, a wiele z nich należy do szkół magii, które są w Skyrim bardziej zadomowione niż w jakiejkolwiek grze Souls.Kriomancja, aeromancja, geomancja, druidyzm i mroczne cuda to tylko niektóre z opcji, dla których możesz budować i możesz specjalizować się w jednej lub trzymać się ogólnego miksu. dwie statystyki rzucania zaklęć w grze, czyli wiara i inteligencja, odpowiadają kilku z tych szkół (czasami obu), chociaż ostatecznie musisz wrzucić wiele zasobów w laskę lub inne narzędzie zaklęć, aby zmaksymalizować swoją skuteczność w każdej szkole. Pomimo ulepszeń magii są rzekomo głównym tematem Convergence DS3, ma ona o wiele więcej do zaoferowania. CouchJockey zauważa, że ​​mod jako pierwszy zaimplementował nowy fragment mapy z własnymi, unikalnymi kolizjami – co z pewnością jest znaczącym osiągnięciem i zostało osiągnięte w dużej mierze dzięki członkowi zespołu AronTheBaronowi. Convergence DS3 dodaje do gry podstawowej zaskakującą liczbę nowych ścieżek, wrogów, a nawet unikalnych bitew z bossami. CouchJockey mówi, że jest szczególnie dumny z jednego z tych bossów, Archdruida Caimara, który wykorzystuje animacje walki z Sową Sekiro, aby stworzyć nowe wyzwanie dla doświadczonych graczy. Zawiera nawet dwie bardzo trudne wersje dwóch istniejących bossów, Strażników Otchłani i Olbrzyma Yhorma, co stanowi główne wyzwanie dla prawdziwych masochistów. Jednak biorąc to wszystko pod uwagę, CouchJockey zauważa, że ​​decyzja o stworzeniu wersji moda dla Elden Ring było w zasadzie czymś oczywistym, a zamierzenia sięgały ogłoszenia gry. Jednakże, chociaż zespół początkowo chciał poczekać „kilka lat” po premierze na rozwinięcie się sceny moderskiej i wydanie przez From Software wszelkich potencjalnych DLC, plany te zostały porzucone, gdy faktycznie zagrali w grę dla siebie.Convergence Elden Ring jeszcze nie jest skończony, ale już jest jednym z najlepszych modów do gry From Software w historii.Convergence Elden Ring nie jest jeszcze ukończony, ale już jest jednym z najlepszych modów do gier From Software w historii. Jak to ujął CouchJockey: „Czuliśmy, że gra może zyskać na zmianie stylu. Szczególnie pod względem jakości -of-life, fakt, że wiele szkół zaklęć w grze podstawowej sprawiało wrażenie niedokończonych, a mapa świata zawierała tak dużo niewykorzystanej przestrzeni. Zasadniczo, naszym zdaniem, DS3 tak naprawdę nie potrzebowało „konwergencji”, ale Elden Ring wydawał się tego domagać.” Biorąc pod uwagę, że zaledwie rok po premierze scena moderska w Elden Ring jest wciąż w początkowej fazie, CouchJockey twierdzi, że gra stwarza własne problemy w porównaniu z DS3. Jako główne wyzwanie podaje sam rozmiar Elden Ring – chociaż stworzenie Convergence DS3 zajęło 18 miesięcy, wersja ER po całym roku prac nadal znajduje się w fazie alfa. Mówi, że zespół jest bardziej wybredny w przenoszeniu modeli wroga lub broni z innych gier, chociaż przyznaje, że zespół korzysta z animacji z zewnętrznych tytułów ze względu na ograniczony wybór w samym Elden Ring. Choć twierdzi, że kluczową częścią atrakcyjności tytułów Souls jest odpowiednia równowaga, zespół jest obecnie bardziej skupiony na dodawaniu nowej zawartości niż dostosowywaniu istniejącej, po prostu dlatego, że łatwiej będzie zachować równowagę, gdy wszystkie elementy będą gotowe. place. Mimo to CouchJockey opisuje rozwój Convergence ER jako postępujący „przed harmonogramem”, zauważając jednocześnie, że wspólna nazwa obu modów nie wydaje się powodować większego zamieszania. Według niego mod doda więcej broni, zbroi, zaklęć, bossów, zadań, a nawet nowe, tak zwane „starsze lochy”, zanim zostanie ukończony. Nie jest jasne, kiedy to może nastąpić, ale biorąc pod uwagę, że Elden Ring’s Shadow of the Shadow of the Elden Ring DLC Erdtree jeszcze nie wyszło, możesz się spodziewać, że będzie kontynuowane. I chociaż CouchJockey jest wciąż w fazie alfa, jest już dumny z Convergence ER. Po ukończeniu tego moda większość z nich planuje założyć nowe studio gier, aby kontynuować karierę w projektowaniu gier. Przytacza walkę z bossem ze Skarde, Zdrajcą Tygla, jako szczególny punkt kulminacyjny obecnego stanu moda – jeśli jeszcze w nią nie grałeś, to wiedz, że ten boss w końcu uciszy Gideona na dobre. Jeśli grasz w gry Souls na PC, są to dwa mody, którym zdecydowanie warto się przyjrzeć – zwłaszcza jeśli lubisz rzucać zaklęcia najlepszymi z nich. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games