AMD FSR 3 był wcześniej dostępny tylko w najdroższych procesorach graficznych Nvidii

AMD FSR 3 był wcześniej dostępny tylko w najdroższych procesorach graficznych Nvidii

AMD ogłosiło następną generację FidelityFX Super rozdzielczości, w skrócie FSR, a producent GPU dodał własną wersję generowania klatek do pakietu narzędzi optymalizacyjnych. FSR 3 wprowadza technikę generowania klatek podobną do tej, którą można znaleźć w DLSS 3 firmy Nvidia, ale bez wymogu posiadania najnowszego procesora graficznego AMD (lub nawet procesora graficznego AMD). W przeciwieństwie do metody Nvidii, która wykorzystuje dane wektorów ruchu z poszczególnych klatek i wykorzystuje określony sprzęt przepływu optycznego na kartach z serii RTX 40, AMD wykorzystuje oprogramowanie, aby uzupełnić brakujący sprzęt. Proces wstrzykiwania syntetycznych klatek pomiędzy te renderowane przez grę pozostaje taki sam, ale jego skuteczność zależy teraz w większym stopniu od tego, jak dobrze działa podstawowa gra. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wpisz swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter” , wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Starfield – zwiastun akcji na żywo Ponieważ FSR 3 będzie używać oprogramowania do wykonywania obliczeń przepływu optycznego, próby wykorzystania generowania klatek w grach, które już mają trudności z utrzymaniem stosunkowo wysokiej liczby klatek na sekundę, nie przyniosą świetnych rezultatów, wprowadzenie zacięć i opóźnień. AMD zaleca, aby gra działała z szybkością około 60 klatek na sekundę już przed próbą zastosowania dodatkowo generowania klatek, co oznacza, że ​​jest nastawiona bardziej na zwiększanie już dobrych współczynników klatek na znacznie wyższe terytorium w celu wyświetlania z wysoką częstotliwością odświeżania, a nie jako złoty środek na uzyskanie te słabo działające płynniej. Dzieje się tak również w przypadku własnej techniki generowania klatek Nvidii, pomimo wykorzystania przez nią dedykowanego sprzętu, więc nie powinno to być zbyt zaskakujące. Oprócz generowania klatek, FSR 3 oferuje te same techniki skalowania, co FSR 2, ale teraz z dodanie natywnego AA. To ustawienie nie powoduje renderowania gry w niższej rozdzielczości, a zamiast tego stosuje te same metody antyaliasingu do rozdzielczości natywnej, aby pomóc w pokonaniu gier ze słabo działającymi opcjami antyaliasingu. Samo to nie poprawi wydajności (może wręcz nieco ją pogorszyć), ale AMD twierdzi, że w połączeniu z generowaniem klatek można cieszyć się obrazem o znacznie wyższej jakości i ogólnie większą liczbą klatek na sekundę.Obsługa FSR 3 będzie wprowadzana stopniowo, a Forspoken i Immortals of Aveum będą pierwszymi tytułami wyposażonymi w ten pakiet opcji jeszcze w tym roku. Firma AMD ogłosiła 10 gier, które w najbliższej przyszłości będą obsługiwać FSR 3, w tym Cyberpunk 2077, Avatar: Frontiers of Pandora, Black Myth: Wkong, Starship Troopers: Extermination i nie tylko. Mimo że jest to tytuł promowany przez AMD, Starfield od Bethesdy nie znalazł się na liście. Kilku programistów nawiązało także współpracę z AMD, aby wspierać FSR 3 w przyszłych tytułach, w tym Square Enix, Ubisoft Massive, CD Projekt Red, SEGA, RGG Studio i inne. AMD współpracuje również z Epic Games nad włączeniem FSR 3 do Unreal Engine 5 w celu bezproblemowej integracji z istniejącymi projektami. AMD twierdzi, że generowanie klatek i cały pakiet FSR 3 jest obsługiwany przez najnowszą generację procesorów graficznych, która obejmuje obecnie dwa procesory średniej klasy opcje asortymentu w modelach RX 7800 XT i RX 7700 XT. Jest także obsługiwany na kartach AMD Radeon od RX 5700 i nowszych. Obsługiwane są także wszystkie karty RTX firmy Nvidia z serii 20 i nowsze. AMD twierdzi, że w przypadku prostej obsługi super rozdzielczości obsługiwane będą starsze karty Radeon RX 590 i lepsze, podczas gdy obsługa Nvidii sięga dalej do kart z serii GTX 10. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games