Po trudnym pierwszym sezonie, drugi sezon Diablo IV ma zamiar włączyć wiele funkcji, o które fani pytali jeszcze przed premierą gry, jednocześnie wprowadzając nowe mechaniki, w których gracze będą mogli się zagłębić. Nazywany Sezonem Krwi, kolejny etap podróży Diablo IV w zakresie usług na żywo, zadebiutował w ramach wieczoru otwarcia Gamescom Opening Live, po którym Blizzard podzielił się dodatkowymi szczegółami na temat tego, czego fani mogą się spodziewać po premierze Sezonu 2 w październiku. Oto wszystko, co wiemy na temat nadchodzących wydarzeń w Diablo IV.
Data premiery Diablo IV Sezon Krwi
Blizzard wcześniej mówił, że jego celem jest wydawanie nowych sezonów Diablo IV co kwartał i wygląda na to, że będzie się trzymać tej wizji. Sezon 2 rozpocznie się 17 października. Jest to również ten sam dzień, w którym zakończy się pierwszy sezon gry, co oznacza, że nie wygląda na to, aby istniała przerwa pomiędzy sezonowymi aktualizacjami. Główna aktualizacja Sezonu 1 do Diablo IV faktycznie pojawiła się kilka dni przed datą rozpoczęcia Sezonu Złośliwego, pozwalając graczom zapoznać się ze zmianami w balansie klas i poprawami jakości życia przed pojawieniem się nowej zawartości sezonowej. Obecnie nie jest jasne, czy coś podobnego stanie się z sezonem 2, ale Blizzard zobowiązał się opublikować informacje o łatce co najmniej na tydzień przed publikacją aktualizacji, aby dać społeczności czas na przetworzenie wszystkich zmian. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Do oglądania filmów użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wpisz swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter” , wyrażasz zgodę na warunki GameSpot
Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Diablo IV | Sezon Krwi | Ogłoś zwiastun
Nowe funkcje i zawartość w Diablo IV Sezon Krwi
Nowy sezon oznacza nową mechanikę rozgrywki, a w sezonie 2 gracze wykorzystają wampirze moce i połączą siły z łowcą wampirów, aby pokonać najnowsze zagrożenie dla Sanktuarium. Nowa sezonowa linia zadań wprowadzi łowcę wampirów Erys, której podkłada głos aktorka Gemma Chan w jej debiucie w grze wideo. Blizzard nie ogłosił jeszcze, jak będą wyglądać te wampirze moce ani w jaki sposób gracze będą je odblokowywać i wyposażać. Oprócz nowej linii zadań, przepustki bojowej i mocy, Blizzard potwierdził, że doda pięciu nowych bossów w grze końcowej. Blizzard nie ujawnił jeszcze, kim będą wszyscy ci bossowie, ale powiedział, że będą wśród nich „nowi i powracający wrogowie”. Nadchodzi także nowy sposób na skupienie się na najbardziej pożądanych przedmiotach Unique i Uber Unique w grze, choć nie wiadomo, jak dokładnie to będzie wyglądać.
Ulepszenia jakości życia i zmiany sławy w Diablo IV: Sezon krwi
Do najbardziej ekscytujących zmian, które nadejdą w sezonie 2, należą niezliczone ulepszenia jakości życia, które potwierdzono w dniu premiery, o które wielu fanów od dawna prosiło. Na przykład klejnoty nie będą już zajmować miejsca w ekwipunku i będą traktowane jak materiały rzemieślnicze. Ulepszenia pojawią się także w skrytce, wraz z dodaniem funkcji wyszukiwania i możliwości stosowania filtrów przedmiotów.Sezon 2 Diablo IV zmniejsza sezonowość, zapewniając nagrody rozgłosu na całym koncie. Jedną z największych zmian będzie sposób działania systemu rozgłosu w Diablo IV. Wraz z nadejściem drugiego sezonu potrzeba zdobywania renomy poprzez wykonywanie zadań pobocznych, lochów i twierdz dla każdej nowej postaci sezonowej będzie już przeszłością. Zamiast tego Blizzard sprawi, że nagrody za rozgłos będą obejmowały całe konto, co oznacza, że jeśli gracz osiągnie maksymalną sławę jedną postacią, niezależnie od tego, czy jest to postać sezonowa, czy postać standardowa, nagrody te zostaną automatycznie odblokowane dla wszystkich przyszłych postaci. To poważna zmiana, która drastycznie zmniejszy to, co wydawało się obowiązkowym grindem w sezonie 1 dla graczy, którzy osiągnęli już maksymalną sławę postacią niesezonową wkrótce po premierze Diablo IV. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Blizzarda, aktualizacje będą również pojawiać się w serwisie szereg systemów gry, a mianowicie sposób, w jaki Diablo IV radzi sobie z odpornościami na żywioły i dodatkowe sposoby zadawania obrażeń. Wielu członków społeczności gry uważa, że opory są obecnie dość bezwartościową statystyką i coś, co Blizzard obiecał, że ulegnie zmianie. Z drugiej strony, efekty statusu modyfikujące obrażenia, takie jak obrażenia Wrażliwe lub Uderzenie Krytyczne, odgrywają obecnie zbyt dużą rolę w zdolności postaci do zadawania obrażeń, czym Blizzard również się zajmie. To wszystko, co wiemy o Sezonie Krwi w Diablo IV, więc daleko, ale Blizzard bez wątpienia zorganizuje kolejną transmisję na żywo z czatu przy ognisku, tak jak to miało miejsce w przeszłości, aby bardziej szczegółowo omówić zmiany w sezonie 2. Ten post będzie aktualizowany, gdy dowiemy się więcej. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.