Być może Diablo IV właśnie się pojawiło, ale dyrektor generalny Diablo, Rod Fergusson, potwierdził, że dwa rozszerzenia do najnowszego ARPG Blizzarda są już w toku. aby uniknąć wypalenia programistów i tworzyć przyszłe treści w zrównoważony sposób, jednocześnie trzymając się kwartalnych planów sezonowych Diablo IV. „Musisz więc zbudować swój zespół i strukturę wokół sposobu, w jaki możesz to zrobić w sposób zrównoważony, ponieważ zawsze w pewien sposób wysyłasz” – powiedział Fergusson. „Właściwie o tym rozmawiamy. Musimy budować rzeczy równolegle. W tej chwili, kiedy tu siedzę, mamy zamiar uruchomić główną grę, kończymy sezon pierwszy, pracujemy nad sezonem drugim , pracujemy nad pierwszym rozszerzeniem, rozpoczynamy drugie rozszerzenie. Wszystko to dzieje się teraz, a my nawet nie uruchomiliśmy jeszcze gry”. Blizzard wcześniej stwierdził, że celem Diablo IV było otrzymanie historii rozszerzenia, które popchną do przodu główną narrację gry, ale to pierwsza wiadomość, że w piekarniku jest już wiele rozszerzeń. Zakładając, że oba te rozszerzenia zostaną oficjalnie wydane w nadchodzących latach, Diablo IV będzie pierwszą grą z serii, która otrzyma więcej niż jedno rozszerzenie. Diablo II otrzymało tylko jedno rozszerzenie, Lord of Destruction. Diablo III również otrzymało tylko jedno rozszerzenie, Reaper of Souls, ale ostatecznie otrzymało klasowe DLC w postaci Nekromanty. Jeśli chodzi o sezony Diablo IV, Fergusson powiedział, że większość nauki zespołu pochodzi z Diablo III, chociaż Diablo IV będzie „głębszy i bogatszy”. Każdy sezon będzie miał narracyjną linię zadań, która przeprowadzi graczy przez nowe funkcje i mechanikę sezonu, z elementami kosmetycznymi i przepustką bojową gry, skupiając się na głównym temacie tego sezonu. Fergusson odniósł się również do krytyki znalezionej w niektórych recenzjach, że Diablo IV prawdopodobnie też w to grało „bezpieczny” w swojej konstrukcji. Według Fergussona Diablo IV musiało „oddać hołd przeszłości” i zachować równowagę między oczekiwaniami fanów serii a nowymi innowacjami, takimi jak bardziej otwarta struktura świata. Zapytany, czy były jakieś „ryzykowne” pomysły, które zostały pozostawione na podłodze montażowni Diablo IV, Fergusson powiedział, że pomysły, które nie weszły do gry w momencie premiery, takie jak słowa runiczne, zawsze mogą powrócić w przyszłości. w formie mechaniki sezonowej lub jako część rozszerzenia. Diablo IV jest obecnie dostępne dla tych, którzy kupili edycję Deluxe lub Ultimate gry, a dla kupujących edycję standardową zostanie udostępniona 6 lub 5 czerwca w niektórych regionach. Mimo że Blizzard wystartował dopiero 2 czerwca we wczesnym dostępie, Blizzard nie tracił czasu na dostarczanie łatek i poprawek do Diablo IV, a deweloper ostatnio zwiększył obrażenia wrogów na wyższych poziomach świata oraz ograniczył obrażenia i przeżywalność niektórych najpotężniejszych i najpopularniejszych postaci w grze. W recenzji GameSpot Diablo IV z oceną 8/10 nazwaliśmy najnowszą grę Blizzarda „grą, która z pewnością zapewnia rozgrywkę, która została przeniesiona i udoskonalona zarówno z Diablo II, jak i III, a jednocześnie tworzy solidne podstawy dla przyszłości serii”. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.
Diablo 4 ma już dwa rozszerzenia w przygotowaniu
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]