Tim Sweeney mówi, że tak "Nienawidzi reklam w grach"

Tim Sweeney mówi, że tak "Nienawidzi reklam w grach"

Szef Epic Games, Tim Sweeney, powiedział, że nie jest wielkim fanem tradycyjnej reklamy i woli, aby marketing w Fortnite przybrał formę współpracy z markami, takiej jak tematyczne kosmetyki i markowe koncerty. W rozmowie z Digiday Sweeney powiedział: „Najlepsze momenty w Fortnite były inne marki wkraczające do świata Fortnite – firmy modowe, wkraczające w świat Ferrari, crossovery Marvela i Gwiezdnych Wojen”. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year2023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościwejdź do gry: FortniteFortnite rozdział 4 sezonu 2 MEGA Cinematic Trailer „Myślę, że obecność marki jest dla firm znacznie zdrowszym sposobem zaangażowania się w metawszechświat niż reklama. Odtwarzanie reklamy jest po prostu irytujące. Gracze tego nienawidzą i nie są zbyt zaangażowani w tę zawartość – podczas gdy daj im jeżdżące Ferrari lub fajną koszulę, którą mogą założyć, a oni to pokochają” – podsumował. Fortnite zrobił furorę dzięki głośnym crossoverom z aktami muzycznymi, anime , filmy i inne gry wideo — ma więc sens, że Sweeney woli, aby marki i firmy podchodziły do ​​marketingu w Fortnite z perspektywy współpracy, a nie tradycyjnych „reklam na billboardach”. prezes Saxs Persson zajęli ostrożne stanowisko. Persson powiedział, że bezpośredni wirtualny handel pojawiłby się na stole tylko wtedy, gdyby był czymś, czym mogliby zainteresować się gracze, ale „nie taki jest plan”. „W dużej mierze zależy to od tego, co sprzedają. Jeśli sprzedajesz bilet do niesamowite doświadczenie, to jest cały model biznesu związanego z grami” – powiedział Sweeney. Skrzynki z łupami lub zalety rozgrywki to jednak rzeczy, o których Sweeney powiedział, że Epic Games nie jest zainteresowane wdrażaniem w Fortnite. — powiedział Sweeney. „Kluczowym problemem w ekosystemie mobilnym jest to, że pozyskiwanie użytkowników jest całkowicie oparte na reklamach, a firmy, które mają najgorsze praktyki konsumenckie z pay-to-win i loot boxami, zarabiają najwięcej na konsumentach, więc są w stanie licytuj najwyższą kwotę na reklamy. Więc wszystkie najlepsze gry napędzane przez wszystkie najlepsze reklamy są naprawdę złymi grami. Bardzo nie chcemy tego świata w Fortnite. „To nie pierwszy raz, kiedy Sweeney publicznie wypowiada się przeciwko łupom pudła. Przemawiał na szczycie DICE 2020 w Las Vegas i porównywał skrzynki z łupami do hazardu, krytykując włączenie przedmiotów do gier. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games