Wysiłki Ubisoftu mające na celu uratowanie bandytów z Gwiezdnych Wojen są kontynuowane w ramach ogromnej aktualizacji

Wysiłki Ubisoftu mające na celu uratowanie bandytów z Gwiezdnych Wojen są kontynuowane w ramach ogromnej aktualizacji

Ubisoft nie wahał się przyznać, że Star Wars Outlaws nie miało tak mocnej premiery, na jaką liczyła. Niektóre raporty podają, że Star Wars Outlaws sprzedało się do tej pory tylko w 1 milionie egzemplarzy. Tak czy inaczej, Ubisoft nie porzucił wysiłków na rzecz ulepszenia gry, a najnowsza łatka może znacząco pomóc w naprawieniu wielu problemów w grze. Nowa aktualizacja Star Wars Outlaws – Title Update 2 jest już dostępna na PlayStation 5, Xbox Series X |S i PC, za pośrednictwem oficjalnej strony Ubisoft. Niektóre z najbardziej zauważalnych zmian dotyczą sekwencji ukrywania się w Banitach. Poprawiono wykrywanie AI, a inne elementy, takie jak liczba NPC i ich patroli, również zostały zmodyfikowane. Zmieniono także wrażenia ze ścigacza, aby poprawić położenie kamery, a kolizje zostały zredukowane, aby gracze nie zostali tak łatwo zrzuceni ze ścigaczy. Jeśli doświadczenie Ubisoftu w Star Wars Outlaws ma jakąś zaletę, może to oznaczać, że firma wyciągnęła z tego wnioski nauczono się tego od serca. Assassin's Creed Shadows przesunięto na początek 2025 roku, aby dać twórcom więcej czasu na dopracowanie wszelkich istotnych błędów przed premierą. Mamy nadzieję, że Shadows wystartuje ze znacznie mniejszą liczbą problemów z rozgrywką niż Outlaws na początku. Pełne informacje o łatce firmy Ubisoft znajdują się poniżej. Uważaj na spoilery, gdy notatki zaczynają wspominać o konkretnych misjach.

Wydajność i stabilność

Poprawiona stabilność i wydajność na wszystkich platformach Naprawiono spadki FPS dzięki procesorom graficznym Intel ARC Dodano wpływ pamięci VRAM na użycie RTXDI

Ogólna rozgrywka

Poprawiona animacja ruchów Kay Skalowana reakcja AI na działania środowiskowe od badania do walki (np. gdy Nix zdetonuje granat NPC więcej niż raz) Zmniejszony przyrost adrenaliny podczas walki wręcz Dodano przycisk szybkiego rzutu do używania granatów Ulepszono konflikty podczas kucania w pobliżu półek, gdy kamera jest zwrócona w przeciwnym kierunku kierunekZmniejszone szanse wykrycia podczas korzystania z osłonyUlepszono sterowanie ścigaczem podczas korzystania z myszyDodano przypomnienie z samouczka dla modułu ogłuszenia blasteraUlepszono elementy wydarzenia ŚmierciożercaUlepszono czułość karabinu snajperskiegoUlepszono kolizję ścigacza z otoczeniem, aby zapobiec strąceniu ścigaczaDodano możliwość dwukrotnego naciśnięcia skoku, gdy jest się blisko punkt zaczepienia, aby go aktywować. Ulepszone animacje po powaleniu. Ulepszona animacja walki wręcz po uderzeniu wroga w hełmie. Naprawiono błąd, w wyniku którego Kay nie otrzymywała żadnych obrażeń od wrogich miotaczy. Naprawiono błąd, przez który akcesoria i smakołyki Nixa nie były wyświetlane w menu w kosmosie. Naprawiono problem, w wyniku którego Ustawienia wstępne kontrolera nie były zapisywane podczas gry na różnych konsolach tej samej platformy. Naprawiono błąd, w wyniku którego Kay utknął w obszarach poza wyznaczonymi obszarami. Naprawiono błąd, w wyniku którego hak z liną nie zatrzaskiwał się we właściwej pozycji. Naprawiono błąd, w wyniku którego Kay nieprawidłowo przegrywała. reputacja podczas wkraczania do dzielnic Syndykatu Naprawiono błąd, w wyniku którego Nix nie mógł odwrócić uwagi niektórych NPCów. Naprawiono błąd, w wyniku którego reputacja Kay nie wpływała prawidłowo, gdy wykryto, że wykonuje czynności takie jak kradzież lub złapanie w dzielnicach Syndykatu. Naprawiono błąd, w wyniku którego wkład gracza nie był uwzględniany. rejestrowany podczas krojenia, jeśli zostanie szybko naciśnięty. Naprawiono błąd, w wyniku którego NPC ścigający się ścigaczem nie poruszał się po rozpoczęciu wyścigu. Naprawiono błąd, w wyniku którego NPC ścigający się ścigaczem znikał na Toshara. Naprawiono błąd, przez który Nix Sense nie podświetlał NPC, których można okraść. Naprawiono błąd, w wyniku którego Kay teleportowałby się do najbliższej linii brzegowej podczas szybkiej podróży, gdyby śmigacz znajdował się na głębokiej wodzie. Naprawiono błąd powodujący dezaktywację wydarzeń w otwartym świecie po zbliżeniu się do danej lokalizacji. Naprawiono błąd, przez który niektóre wydarzenia syndykatu nie zapewniały nagród po ukończeniu. Naprawiono problem z brakiem wydarzenia Szturmowca Śmierci. wyzwalanie po osiągnięciu 6. poziomu ścigania. Naprawiono błąd powodujący, że cel „Pokonaj poszukiwanego na poziomie 6” nie został ukończony po zakończeniu wydarzenia w kosmosie.

Interfejs użytkownika, HUD i ustawienia

Dodano nazwy Syndykatów do poszczególnych kontraktów. Usprawniono przepływ na ekranach poszczególnych ekspertów, aby zobaczyć umiejętności, gdy są gotowe do odblokowania. Zaktualizowano opis zestawów wyposażenia, aby dopasować je do ich efektów. Zmieniono domyślne ustawienie speedera na klawiaturę (WASD), a nie mysz na PCI. Ulepszone menu w grze. i przewijanie Ulepszony tekst opisu podczas interakcji ze sprzedawcami, którzy wymagają określonej reputacji Syndykatu Naprawiono problem polegający na tym, że ustawienie głośności kinowej nie rejestrowało się prawidłowo Naprawiono problem polegający na tym, że pole widzenia nie działało poprawnie w trybie 21:9 na konsolach Naprawiono problem polegający na tym, że ikona speedera nie była obecna na mapę i kompas podczas szybkiej podróży z jednej planety na drugą

Grafika

Poprawiono wydajność VRAM, RTXDI, generowania klatek i rekonstrukcji promieni. Naprawiono różne zniekształcenia graficzne podczas sekwencji startu i lądowania oraz w kosmosie. Naprawiono problem z migotaniem określonych zestawów narzędzi, gdy włączone jest generowanie klatek. Ulepszona grafika NPC. Naprawiono błąd powodujący niską jakość renderowania niektórych tekstur podłoża po ponowne uruchamianie, ładowanie lub szybka podróż Naprawiono problem polegający na tym, że oświetlenie niektórych obiektów nie pojawiało się poprawnie Ulepszone otoczenie i roślinność Ulepszone oświetlenie podczas nocnych startów planet

Audio

Dodano dodatkowe dialogi w tle, aby poprawić zanurzenie. Dostosowano poziomy dźwięku obiektów otoczenia i reakcji graczy/NPC. Naprawiono błąd, w wyniku którego muzyka w kantynie zatrzymywała się po rozmowie z zleceniodawcą. Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt dźwiękowy blokował się po użyciu impulsu Nix. Naprawiono wiele problemów z obiektami, które nie wydawały dźwięku. fizyczny wpływ na Kay lub środowisko Naprawiono wiele brakujących dźwięków interfejsu użytkownika w menu Poprawiono wiele przejść muzycznych i otoczenia w misjach i otwartym świecie

Kinematografia

Ulepszona narracja, sceny dialogowe, podkłady głosowe i synchronizacja ruchu warg

Kamera

Poprawione pozycjonowanie kamery, gdy Kay znajduje się w niskiej osłonie, strzela i wspina się. Poprawiono położenie kamery ścigacza, gdy zwiększono pole widzenia

Światy, Fauna i Flora

Ulepszono animacje włosów Kay podczas różnych rodzajów deszczu. Naprawiono animacje bezczynności sprzedawcy, których brakowało w niektórych lokalizacjach. Poprawiono świadomość Kay w zakresie wodospadów i deszczu.

Sabak:

Naprawiono błąd, w wyniku którego Mehdo zagrywał żeton zmiany „Ugotuj książki”, a efekt utrzymywał się przez resztę gry, a powinien dotyczyć tylko następnego odkrycia. Naprawiono błąd, przez który talia z wybranymi żetonami zmiany nie była zapisywana po wyjściu gra Naprawiono błąd występujący podczas samouczka Sabacc, w wyniku którego gra mogła zostać zablokowana po otwarciu menu zasad. Naprawiono błąd, w wyniku którego rozgrywka blokowała się w przypadku opuszczenia gry podczas ekranu potwierdzenia podwójnego odrzucenia. Naprawiono błąd, w wyniku którego NPC nie reagowali odpowiednio podczas fazy ujawniania. Naprawiono problem. gdzie karty przeciwnika nie pojawiały się w nagłówku, gdy kod Nix był wyłączony

Tryb fotograficzny:

Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom obracanie kamery, gdy aktywny był Przypływ adrenaliny. Naprawiono błąd powodujący resetowanie ustawień po zmianie ustawień wstępnych. Naprawiono błąd uniemożliwiający wybranie trybu fotograficznego, gdy Kay używała lornetki.

Dostępność:

Dodano opcję dużej czcionki dla napisów Dodano opcję pogrubionej czcionki dla napisów Przeniesiono strzałkę kierunkową podsłuchanych napisów na prawą stronę kontenera Dodano automatyczne przyspieszanie/hamowanie do przycisku automatycznego spaceru Do interfejsu użytkownika po raz pierwszy dodano monit o włączenie dużych czcionek Dodano opcję automatycznego płaszcz/skarbiec nad małymi obiektami Zaktualizowano kolejność narracji w menu, aby zapewnić informacje w bardziej logicznym porządku. Dodano dodatkowe przyrosty czułości myszy przyspieszającej. Dodano ustawienie licznika czasu przypływu adrenaliny, aby zapewnić podwójny lub potrójny czas wybierania celów. Zaktualizowano tekst samouczka dotyczący opcji dostępności dla Sabacca. Naprawiono problem z brakującymi napisy dla eksplozji niektórych typów broni. Naprawiono problem z ucięciem opisu audio w filmie

Różnorodny

Naprawiono błąd powodujący, że Kay zamykał lewe oko podczas celowania. Naprawiono tekst lokalizacji w sekwencjach dialogowych. Naprawiono nieprawidłowy tekst podczas opcji dialogowych. Ulepszona animacja kabury pistoletu Kay. Dodano ostrzeżenie w przypadku wydawania dużej ilości kredytów, aby uniknąć tego przez pomyłkę. Naprawiono błąd, w wyniku którego zakupione przedmioty pojawiały się ponownie w menu sprzedawcy po zapisaniu/wczytaniu Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli rzucać nieograniczoną liczbę granatów Naprawiono błąd polegający na tym, że w śmigaczach imperialnych brakowało części Naprawiono błąd uniemożliwiający interakcję z konsolą danych w trybie „Ludzie Selo”

ZADANIA GŁÓWNE I POBOCZNE (uważaj na spoilery)

Zatoka Canto

„Początki” – dostosowano liczbę kredytów potrzebnych do kradzieży z Nixem i dodano dodatkową możliwość karty dostępu w Klubie Szóstego Kin „Napad” – naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli utknąć w nieskończonej pętli ładowania po śmierci

Toszara

„Podziemia” – dostosowano liczbę wrogów, wykrywanie sztucznej inteligencji, patrole i skalowalne środowisko, aby poprawić wrażenia z ukrycia. „Nowe sztuczki” – Naprawiono błąd, w wyniku którego wezwanie Danki mogło zostać wywołane w menu ulepszeń blastera, co skutkowało niedziałaniem wybuchu jonów wymagane drzwi „Fałszywa flaga” – Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp mógł zostać utracony po opuszczeniu aktywnego zadania „Wrak”. Naprawiono błąd, w wyniku którego znacznik zadania nie wskazywał właściwego celu. Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć podczas zapisywania/ ładowanie podczas sekwencji ucieczki Naprawiono błąd, w wyniku którego nie uruchamiał się monit o przycisk startu

Tatooine

„The Hotfixer” – naprawiono błąd, w wyniku którego Kay zsiadała ze ścigacza na początku sekwencji pościgu

Akiwa

„Viper” – Naprawiono błąd, w wyniku którego znacznik zadania nie wskazywał właściwego celu „Odkrywca” Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze otrzymywali komunikat „Powrót do obszaru”, co skutkowało niepowodzeniem misji Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć jeśli Trailblazer został zniszczony po uruchomieniu określonego filmu. W przyszłości pojawią się dodatkowe łatki dla Star Wars Outlaws, ale Ubisoft nie zaplanował jeszcze kolejnej.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games