Wewnątrz Diablo 4 sezonu złośliwej historii, czego można się spodziewać w przyszłości

Wewnątrz Diablo 4 sezonu złośliwej historii, czego można się spodziewać w przyszłości

Pierwsza z wielu sezonowych aktualizacji zawartości Diablo 4 została oficjalnie ogłoszona jako Sezon Złośliwców, rozpoczynający się 20 lipca. Wraz z nim pojawia się mnóstwo zmian w rozgrywce, takich jak nowi wrogowie, lochy, sprzęt i przedmioty z gniazdami zwane Sercami w klatkach, które wydają się być legalni gracze zmieniający zasady gry. Podczas gdy prawie każda gra pod słońcem wydaje się mieć sezonowy model lub przepustkę bojową, aby rzucić ci drogę, jako ciągły RPG, Diablo 4 dobrze nadaje się do tego typu struktury. To rozciąga się na nadchodzącą linię zadań opartą na narracji – nowe postacie, wrogowie, możliwości opowiadania historii i wiedza do odkrycia są również na stole, jeśli chodzi o sezonowe aktualizacje. Rozmawialiśmy o tym sezonie ze starszym scenarzystą Benem Chaneyem i projektantką zadań Madeleine James Złośliwego z perspektywy fabularnej i jak daje im to miejsce na wypróbowanie nowych rzeczy w Diablo 4 w miarę jego ewolucji. To nowe zagrożenie jest przedstawiane jako plaga, która rozprzestrzeniła się po Sanktuarium w następstwie głównego wątku fabularnego gry podstawowej, a jego sercem jest przybysz o imieniu Cormond, który wzywa cię do pomocy w walce ze Złośliwym. Ale wydaje się, że jest to coś więcej niż tylko próba zabicia mobów i być może kolejna wyprawa do bardziej ludzkiej strony Diablo 4 pośród polowań na demony. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie możesz uzyskać dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad, grudzień12345678910111213141516171819202122232425262728293031rok202320222. 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając ‘enter’ , wyrażasz zgodę na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatnościwejdź do gry: Diablo IV | Sezon złośliwych | Zapowiedz zwiastun W centrum serii zadań sezonowych znajduje się nowicjusz: sprzymierzeniec, który jest byłym kapłanem z Katedry Światła. James wspomina, że ​​Cormond jest na tym samym poziomie, co główna postać w głównej kampanii, ze świeżym projektem i unikalnym podkładem głosowym. Chaney opisuje go jako postać, która jest zwykłą osobą próbującą przezwyciężyć niezwykłą sytuację. To tylko facet wypędzony ze swojej małej wioski, który wierzy, że istnieje lekarstwo na przejęte Złośliwe zepsucie, a my pomożemy mu znaleźć drogę. To „niejednoznaczna, przerażająca sytuacja”, w której biegają Złośliwe potwory, ale w jeśli chodzi o tematy narracyjne, stwierdza: „Kto wie, czy rzeczywiście istnieje lekarstwo; czy Cormond ma rację? Czy jego optymizm jest dobrze ugruntowany? A może nawet zakładanie, że możesz wpłynąć na zmianę, lub czy sytuacja jest dla ciebie zbyt poważna, jest pychą? ” Wspomina również o korupcji jako innym temacie, i to nie tylko takim, który zmienia potwory w Złośliwe. „Idź na to odkrycie z Cormondem, eksploruj i walcz, i te [Malignant], przejawia się w nich ich nienawiść. Czy możesz to całkowicie usunąć, czy wszyscy potrzebujemy odrobiny tego gniewu, tej ciemnej strony w nas, aby przetrwać?”Cormond wydaje się być zwykłym facetem, który chce coś zrobić w obliczu zagrożenia ze strony Złośliwców. Jeśli chodzi o sezonową strukturę Diablo 4, James mówi: „Najbardziej ekscytuje mnie w opowieściach sezonowych to, że Sanktuarium jest tak ogromnym światem na zewnątrz głównego konfliktu z Lilith”. Kontynuuje: „Jeśli przejrzysz zawartość zadań pobocznych, niewiele z nich faktycznie wiąże się bezpośrednio z główną kampanią tylko dlatego, że tak wiele się dzieje. Masz wszystkie te różne kultury z druidami, barbarzyńcami, czarownicami z Hawezaru, a my chcemy rozszerzyć na tym jeszcze bardziej”. Chaney poruszył również tematy, które są i będą spójne przez cały cykl życia Diablo 4, wspominając: „W każdej z naszych zadań chodzi o to, że Sanktuarium jest trudnym miejscem do życia. [the people] sobie z tym poradzić? W tym napięciu i niepewności jego mieszkańców, które odczuwaliście w podstawowej wersji gry, naprawdę chcemy wprowadzić więcej ludzkich historii opartych na postaciach, które jako pierwsze zapewnią graczom emocjonalny dostęp do świata Diablo. Następnie wprowadź inne fragmenty wiedzy, które będą kontynuacją wątków fabularnych, które mogły już zostać ustalone. Mówi się również, że Cormond był dla Chaneya pewną refleksją i wniósł to do osobowości postaci, zwłaszcza w sposobie, w jaki radzi sobie z Złośliwe zagrożenie. „Czuję, że obecnie na świecie dużo się dzieje, codziennie w wiadomościach pojawiają się różnego rodzaju wstrząsy i przerażające rzeczy. [I think about] co ja robię? Co mogę zrobić? Czy w ogóle jestem do tego zdolny? Czy w ogóle mogę liczyć na tym świecie?” A co się stanie, jeśli dokonam złego wyboru i popełnię błąd?” Chociaż te zniechęcające pytania były beztroską kontemplacją, Chaney stwierdza: „Wszystko to jest w nim”.Cormond znajduje się w centrum fabuły i trzyma nowy przedmiot z gniazda, Caged Hearts.Cormond znajduje się w centrum fabuły i widać, jak trzyma nowy element gniazdowy, Caged Hearts. Jeśli chodzi o proces rozwoju i zakres sezonowej fabuły, James wspomina, że ​​ona i inni deweloperzy pracują w małych „zespołach uderzeniowych” z sezonowymi treściami i mówi: „Zdecydowanie tempo było dużo szybsze, niż myślę, że ktokolwiek z nas jest do tego przyzwyczajony”. O niej i zespole narracyjnym pracującym nad sezonami mówi: „Chodzi o wzięcie głównej pętli rozgrywki, którą chcemy, a następnie dopasowanie wokół niej historii, aby miała sens. Nie chcemy po prostu wprowadzić nowej mechaniki, chcemy również wyjaśnić, czym jest ta rzecz i jak wchodzi w interakcje z mieszkańcami Sanktuarium”. jak odcinki miniserialu. „Twórczość w istniejącym otwartym świecie Sanctuary, granie w przestrzeni możliwości, którą stworzyliśmy i próbowanie jej rozwinięcia, sprawdzanie, gdzie są luki” – tak powiedział Chaney, jeśli chodzi o ich mentalność z nową zawartością. Wspomniał także: „Obszary, w których nie słyszeliśmy zbyt wiele o tym potworze, tej rodzinie lub [a certain] regionu, pomysły, które pierwotnie planowaliśmy jako wielką rzecz, które po prostu nie znalazły się w podstawowej wersji gry, ale chcielibyśmy je ponownie podjąć”. w iteracyjnym tempie. „Patrząc wstecz na sezony Diablo 3, zrobiliśmy tak wiele, więc mam nadzieję, że gracze będą mile zaskoczeni ilością nowej zawartości, którą otrzymają dzięki nowym mocom, unikatom i nowej fabule. I dodajemy nowego Uber Bossa, który pomoże odświeżyć zawartość końcową. ”Złośliwe tunele to nowy rodzaj lochów w tym sezonie i zawierają złośliwi wrogowie oraz nowe nagrody.Złośliwe tunele to nowy rodzaj lochów w tym sezonie, który zawiera złośliwych wrogów i nowe nagrody. Chaney zasugerował, że wciąż jest duży obraz do rozważenia, mówiąc: „Myślę, że chcemy zrobić wszystko, ale potem musimy spojrzeć na to, co tak naprawdę możemy zrób to i zostaw te ważne momenty fabularne na rozszerzenia. Chodzi o to, aby pracować odchudzone, pracować szybko i po prostu opowiadać możliwie najściślejsze, najbardziej fascynujące historie za pomocą narzędzi, które mamy”. A James konkluduje, że generalnie „oszczędzają te duże pieniądze na przyszłe rozszerzenia, ponieważ ich zrobienie zajmuje dużo czasu”. Osoby zainteresowane wskoczeniem do Sezonu Złośliwców w Diablo 4 pamiętaj, że będziesz musiał ukończyć główną historię gry podstawowej aby uzyskać dostęp do nowej zawartości i linii zadań. Stamtąd stworzysz nową postać, którą będziesz budować od podstaw w ramach zawartości sezonowej, ale będą też premie XP na darmowej ścieżce przepustki bojowej, co powinno być przydatne, gdy przenosisz swoją sezonową postać do głównej mecz po zakończeniu sezonu. Możesz dowiedzieć się wszystkiego o mechanicznych zmianach w naszym wywiadzie z projektantem i reżyserem lochów Diablo 4, aby uzyskać więcej informacji na temat ewolucji gry z punktu widzenia rozgrywki, gdy sezon złośliwości w Diablo 4 rozpocznie się 20 lipca. niezależnie wybranych przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games