Warhammer 40,000: Darktide otrzymuje odświeżony system klas z drzewkami umiejętności i nowymi umiejętnościami

Warhammer 40,000: Darktide otrzymuje odświeżony system klas z drzewkami umiejętności i nowymi umiejętnościami

Klasy w grze Warhammer 40K: Darktide zostaną w niedalekiej przyszłości gruntownie przebudowane, a każda z czterech unikalnych ról w grze otrzyma drzewko umiejętności wypełnione nowymi i starymi umiejętnościami. Ogryn, Psyker, Weteran i Zealot – i można awansować do poziomu 30. Co pięć poziomów gracze mogą wybrać jeden z trzech atutów dla tego konkretnego kamienia milowego poziomu. Ten system zostanie zlikwidowany w październiku. Zamiast tego gracze otrzymają punkt umiejętności za każdym razem, gdy awansują. Każda klasa otrzyma drzewko umiejętności z trzema głównymi gałęziami, z których jedna będzie reprezentować istniejące opcje każdej klasy. Pozostałe dwie gałęzie będą zawierały nowe umiejętności, dając każdej klasie więcej stylów gry do wyboru.Zapowiedź tego, jak wygląda część nadchodzących drzewek umiejętności Darktide.W rozmowie z Gracz komputerowy, dyrektor gry Darktide, Anders De Geer, powiedział, że zespół programistów w Fatshark zasadniczo na nowo wyobraził sobie, czym jest klasa w Darktide, a każda klasa będzie miała wiele nowych aktywnych umiejętności i pasywnych atutów. Kilka przedstawionych przykładów to opcja, w której Ogryns może wybrać „Dużą, przyjazną skałę” jako przedmiot do rzucania zamiast pudełka z granatami, a Psyker zyskuje zdolność „podobną do błyskawicy Mocy”. To znacząca zmiana, o której powiedział deweloper Fatshark. prace od czasu premiery Darktide pod koniec zeszłego roku do średnich recenzji. Gra ma obecnie 74 punkty w serwisie Metacritic i „Mieszaną” ocenę użytkowników na Steamie. Krytyka dotycząca brakujących funkcji i wydajności technicznej sprawiła, że ​​Fatshark opóźnił w nieskończoność wersję Darktide na Xboksa, która pierwotnie miała zostać wydana również w zeszłym roku, w celu ulepszenia wersji na PC. De Geer powiedział, że zespół musiał zmienić priorytety, nad czym pracować po niezbyt dobrze przyjętej premierze gry, ale kontynuował pracę nad systemem drzewka umiejętności. „Pracowaliśmy z tym bardzo intensywnie i dużo eksperymentowaliśmy” – powiedział De Geer. „Niektóre z rzeczy, które zobaczysz w tym, faktycznie zaczęliśmy się bawić [before launch]. Ale czuliśmy, że nie osiągnęli jakości, której potrzebowaliśmy, aby być w grze. Między innymi dlatego nadal czuliśmy, że musimy to zrobić. Wszyscy w zespole chcieli to zrobić. Czuliśmy, że znacznie poprawiłoby to grę. Nie znaleźliśmy odpowiedniego sposobu na wprowadzenie go do gry w momencie premiery, a potem dalej nad tym pracowaliśmy. ”Fatshark nie podał dokładnej daty premiery aktualizacji klasy Darktide, ale powiedział, że powinna pojawić się w październiku przed premierą druga rocznica gry. Fatshark niedawno odniósł się do krytyki systemu łupów i rzemiosła Darktide, czyniąc go tak, aby ukończenie misji było bardziej satysfakcjonujące i dając graczom większą kontrolę nad postępem rzemiosła. Dodatkowe bronie i misje również były stale dodawane w ostatnim roku, chociaż oryginalna sezonowość Darktide Plan zawartości został usunięty wkrótce po premierze, aby uwzględnić opinie graczy. Najnowsza aktualizacja Darktide przyspieszyła zdobywanie poziomów o około 20% i przyniosła znaczące zmiany w tablicy misji i ekonomii. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może uzyskać udział w przychodach, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games