Ujawniono nowe umiejętności w Destiny 2 w odcinku: Herezja

Ujawniono nowe umiejętności w Destiny 2 w odcinku: Herezja

Bungie ujawniło szereg nowych umiejętności i zmian w balansie, które zostaną wprowadzone w kolejnym odcinku Destiny 2, Heresy. Aktualizacja zawartości będzie zawierać zupełnie nowy czasownik, Bolt Charge, dla podklasy Arc, a także trzy nowe Aspekty, które mogą wykorzystywać ten czasownik. Według notatek zespołu ds. umiejętności, Bolt Charge został zaprojektowany jako potężne narzędzie do zadawania obrażeń… coś, czego wcześniej brakowało w podklasie. Bolt Charge to kumulujące się wzmocnienie, które z czasem kumuluje się, aby wyzwolić błyskawicę łukową, gdy osiągnie maksimum. Kumulacje można budować z wielu źródeł, a czasownik zostanie zintegrowany z zestawami podklas Arc i Prismatic. Rozgrywka oparta na pędzie Arc” – mówi Bungie o nowej mechanice, mówiąc, że otworzy ona wiele nowych opcji tworzenia konstrukcji dla podklasy Arc. Aktualizacja wprowadzi także trzy nowe Aspekty, które zostały zaprojektowane przy użyciu Bolt Charge w umysł. Pierwszy, On The Prowl, jest w rzeczywistości aspektem Pustki dla Nocnych Łowców, podczas gdy Twierdza Burzy i Ionic Sentry są przeznaczone odpowiednio dla podklas Arc, odpowiednio Tytanów Napastników i Czarnoksiężników Zaklinacza Burzy. Twierdza Burzy została zaprojektowana tak, aby wykorzystywać Ładunek Pocisków do jego najwyższego potencjału, zapewniając kumulacje Ładunku Pocisku graczowi i pobliskim sojusznikom w określonych okolicznościach. Ionic Sentry pozwala Czarnoksiężnikom naładować potężną wieżyczkę Arc, która celuje we wrogów łańcuchowymi błyskawicami i zapewnia ładunki Ładunku Pocisku po zabiciu. On The Prowl ma na celu spełnienie fantazji „polowania na ofiarę i otrzymania nagrody za zabicie” dla Nocnych Łowców i uruchamia się, gdy Łowca staje się niewidzialny. Chociaż Grasuje to Aspekt Pustki, Nocni Łowcy mogą w dalszym ciągu budować ładunki Ładunku Pioruna w inny sposób. Chociaż nowy czasownik i Aspekty to główne nowe umiejętności pojawiające się w Herezji, aktualizacja będzie również zawierać poważne zmiany w balansie, aby umożliwić nowe dodatki i zintegruj Bolt Charge z istniejącymi umiejętnościami. Pełną listę zmian w balansie znajdziesz poniżej. Destiny 2 kończy swój obecny wątek, Revenant, i w lutym zostanie przeniesiony do Heresy, kiedy zostaną wydane nowe umiejętności.

Aktualizacja umiejętności Herezji

Nowy czasownik Arc: „Szarża Boltowa” Dodano trzy nowe aspekty Przejście równoważące zdolność Herezji

Na Prowlu

Na ProwluWejście w niewidzialność oznacza pobliskiego wroga jako cel priorytetowy dla Ciebie i Twojej drużyny. Uwaga: nie pozwala to graczom widzieć oznaczonych celów przez ściany w Tyglu. Pokonanie celów priorytetowych tworzy słabnącą chmurę dymu, która sprawia, że ​​ty i sojusznicy stajecie się niewidzialni podczas przechodzenia przez nią. Kiedy cele priorytetowe zostaną pokonane, ty i pobliscy sojusznicy zyskujecie zwiększoną broń prędkość przeładowania i stabilność przez krótki czas oraz otrzymują energię granatów, walki wręcz i umiejętności klasowych.

Twierdza Burzy

Twierdza BurzyRzuć umiejętność swojej klasy, aby zapewnić tobie i pobliskim sojusznikom umiarkowaną liczbę ładunków Szarży Bolt. Będąc za twoją barykadą, ty i sojusznicy z czasem zyskujecie ładunki Szarży Pociskowej, a wszelkie obrażenia od broni powodują wyładowanie maksymalnych ładunków Szarży Pociskowej.

Strażnik jonowy

Strażnik jonowyPokonuj cele za pomocą zdolności Arc lub broni, aby naładować Ionic Sentry.
Aktywuj granat: Rozmieść potężną wieżę łukową, która oślepia przy uderzeniu i wysyła błyskawice, które łączą się z pobliskimi wrogami i zapewniają ładunki Szarży Pocisków, gdy pokonują wrogów.

Zmiany w balansie Herezji

HunterArcStriderBurzowe Uderzenie Dodano nowy dodatkowy efekt. Zabicie dowolnego poruszonego celu zapewnia ładunek Szarży Pocisku. Zwiększone obrażenia zadawane wrogom w trybie PvE o 57%. Dezorientujący Cios Teraz zapewnia umiarkowaną liczbę ładunków Ładunku Pocisku podczas zadawania obrażeń Dezorientującym Ciosem. Dezorientujący Cios zadaje teraz znaczne obrażenia w obszarze wokół celu trafiony, a nie tylko pojedynczy cel. Zwiększono obszar działania oślepienia z 6 m do 9,6 m. Kostur łukowy Odbicie ataku zapewni ładunek Pocisku Charge.Ascension Zwiększono liczbę miejsc na fragmenty do trzech w Arc. Uwaga: Wniebowstąpienie zapewniało już trzy miejsca na Fragmenty na Pryzmatyce. Aktywacja Wstąpienia będzie teraz aktywować efekty następujących umiejętności: Unik Hazardzisty, Unik Strzelca, Unik Wzmacniający i Widmo Przewleczone. Uwaga: nie planujemy, aby Wzniesienie aktywowało każdy atut zdolności klasowej Łowcy, ale w przyszłości możemy dodać więcej interakcji.WątkownikUwięzienie Uderzenia Aktywacja Uderzenia Uwięzienia będzie teraz aktywować efekty następujących umiejętności: Unik Hazardzisty, Unik Strzelca i Przewleczone widmo. Uwaga: nie planujemy, aby Uwięzienie Aktywowało każdy atut zdolności klasowej Łowcy, ale w przyszłości możemy dodać więcej interakcji. Widmo Wątkowe Zwiększono odporność klona na obrażenia w PvE z 40% do 70%.tytanWszystkie podklasy TytanówBarykada Zwiększona odporność na obrażenia obszarowe przeciwnika, gdy stoi za Barykadą z 60% do 80%. Siła i zasięg drwiny nie spadają już z upływem czasu.StrajkowiczJuggernaut Gdy tarcza Juggernaut jest aktywna, gracze mają teraz odporność na obrażenia obszarowe. 60% odporności na obrażenia obszarowe w PvE, 10% w PvP. Gdy tarcza Juggernaut jest aktywna, gracze mają teraz 10% odporności na obrażenia w walce przeciwko walczącym w PvE. Kiedy tarcza Juggernaut blokuje obrażenia, gracze otrzymują ładunek Ładunku Pioruna. Sprint Balistyczny Znacząco zmniejszono wymaganie czasu przed aktywacją. Obrażenia skalują się teraz w zależności od przebytej odległości. Obrażenia przeciwko walczącym PvE zwiększone o 30%. Każdy wróg uszkodzony przez balistykę Slam zapewnia ładunek Bolt Charge. Do maksymalnie 10 ładunków, jeśli uda ci się trafić 10 celów w jednej aktywacji.PosterunekNiezłomny Zwiększono częstotliwość ładowania rzutu ofensywnego Niezłomny podczas blokowania obrażeń. Zwiększono maksymalne obrażenia zadawane przez rzut ofensywny o 20%. Zwiększono pulę zdrowia tarczy, aby zmniejszyć prawdopodobieństwo jej złamania pod ciężkim ostrzałem. Zwiększono osłonę Pustki prędkość ładowania, gdy trzymasz tarczę. Rzut kosztuje teraz połowę ładunku energii granatu zamiast pełnego naładowania. Gdy Tarcza Strażnika jest wyposażona, czas odnowienia tworzenia Kuli Mocy został wydłużony z 1 s do 4,5 s. Uwaga: Niezniszczalny otrzymał tutaj znaczne wzmocnienie. Chcemy, żeby był silny, ale będziemy go uważnie monitorować, aby mieć pewność, że nie posunęliśmy się za daleko. Totem Świtu Totem Świtu wytwarza teraz Osłabiony puls, gdy Totem jest tworzony.Łamacz słońcaPoświęcenie Zmniejszono obrażenia od fali opalania i fali uderzeniowej w PvE o 55%. Uwaga: Przeglądając stosunek obrażeń do kosztu niektórych umiejętności, stało się jasne, że Poświęcenie dawało za dużo za zbyt mało. Nie chcieliśmy jednak odbierać dramatycznego momentu, w którym obie fale trafiają w cel, więc zachowaliśmy zwiększoną premię do obrażeń od zapłonu, a zamiast tego zmniejszyliśmy obrażenia fal. Podejrzewamy, że w przyszłości może być konieczne dostosowanie obrażeń zadawanych przez zapłon.CzarodziejZaklinacz burzyStormtrance Zwiększono obrażenia PvE niebędące bohaterami o 20%.Zasięg Chaosu Zwiększono obrażenia PvE niebędących bohaterami o 15%.Usunięto Uderzenie Pioruna Wzmocnione przy rzuceniu.Teraz zapewnia ładunek Szarży Pocisku za każdego wroga trafionego Uderzeniem Błyskawicy.Większe obrażenia przeciwko PvE bojowników o 30%.Wędrowiec PustkiRęczna supernowa (wariant granatu magnetycznego przyspieszacza chaosu) Zwiększono całkowitą liczbę pocisków z pięciu do dziewięciu. Zwiększono szerokość wybuchu stożka o około dwa metry. Zwiększono wysokość wybuchu stożka o jeden metr. Zmniejszono obrażenia pocisków w PvP z 20 do 15 na pocisk, aby uwzględnić dodatkowe pociski. Uwaga: dodanie czterech pocisków potencjalnie znacznie zwiększa obrażenia, ale ze względu na zwiększony rozmiar wybuchu stożkowego, wszystkie pociski nie wylądują w jednym, mniejszym celu. Oznacza to, że siła PvP powinna pozostać podobna, ale w PvE staje się to znacznie bardziej niezawodnym narzędziem dodawania wyraźnych obrażeń lub opcją obrażeń seryjnych pojedynczego celu przeciwko większym celom.Wszystkie klasySłonecznyZmniejszono premię do obrażeń Radiant z 25% do 20% w PvE. Premia do obrażeń Studni Blasku pozostaje niezmieniona.ZastójFrost Armor Zwiększono DR na ładunek z 4,5% do 6,25%. Przy maksymalnej liczbie stosów DR wzrasta z 36% do 50%. Uwaga: ta zmiana dotyczy tylko PvE, wartości PvP pozostają niezmienione.ŁukWzmocniony Po wzmocnieniu, bojownicy PvE są teraz mniej celni przeciwko tobie. Działa to podobnie do działania egzotycznego efektu Manticore w powietrzu. Po wzmocnieniu gracze mają teraz 15% odporności na obrażenia przeciwko walczącym w trybie PvE. Iskra Wyładowania Dodany efekt: Podniesienie Śladu Jonowego zapewnia ładunek Ładunku Pocisku. Dodano Iskrę Rozpędu efekt: Przesuwanie się po cegłach z amunicją zapewnia teraz ładunek Ładunku Pocisku. Usunięto specjalną premię do energii do walki wręcz wynikającą z przesuwania się po cegłach z amunicją od czasu każdego stos Szarży Pocisku zapewnia dodatkową energię do walki w zwarciu. Skrócono czas potrzebny na ślizg, aby aktywować Iskrę Pędu. To powinno sprawić, że jeśli zaczniesz ślizgać się na cegle z amunicją, Iskra Pędu będzie nadal aktywowana, zamiast wcześniej wsuwać się w cegłę po około 0,75 s. Dodany efekt Iskry Częstotliwości: Po wzmocnieniu zyskujesz dodatkowy ładunek Ładunku Pocisku ze wszystkich źródeł, oprócz poprzedniego efektu. Iskra Woltów Dodany efekt: Wykańczający zapewniają ładunek Ładunku Pocisku oprócz wzmocnienia. Iskra Jonów Dodany efekt: Cele pokonane za pomocą Oprócz poprzedniego efektu, Bolt Charge wykona również ślad jonowy.PryzmatycznyAspekt Nadziei Można teraz aktywować przez Szarżę Pioruna. Aspekt Przeznaczenia Teraz zapewnia ładunek Szarży Pocisku przy podnoszeniu kuli, gdy wyposażona jest Arc Super, zamiast zapewniać Wzmocnienie. Aspekt Poświęcenia Można teraz aktywować przez Szarżę Pocisku.ModyfikatoryBrawn Dostosowano źródła leczenia, aby lepiej zrównoważyć gospodarkę zdrowiem, gdy ten modyfikator jest aktywny.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games