Twórca BioShock uważa, że ​​nadal tak naprawdę nie wiemy "Czym są gry" Po 50 latach

Twórca BioShock uważa, że ​​nadal tak naprawdę nie wiemy "Czym są gry" Po 50 latach

Doświadczony twórca gier Ken Levine podzielił się swoimi przemyśleniami na temat generatywnej sztucznej inteligencji, swojej najnowszej gry i tego, że stawka w niej jest wysoka, a także dlaczego, jego zdaniem, wciąż nie wiemy, czym tak naprawdę są gry wideo. W rozmowie z GI.biz Levine powiedział, że wierzy w generatywną sztuczną inteligencję to „bardzo potężne” narzędzie, którego nie chce lekceważyć. Powiedział jednak, że w obecnym stanie ma wiele ograniczeń, w tym trwałość. „Patrzysz na Sorę, generator wideo ChatGPT, widzisz kobietę idącą ulicą, a ulica jest piękna – ale gdyby się odwróciła i cofnie się, nie będzie pamiętał, gdzie była” – powiedział. „Obecnie nie rozumie trwałości, chociaż może to się zmienić”. Wiele osób obawia się, że sztuczna inteligencja odbierze ludziom pracę, a dyrektor ds. gier wideo Andrew Wilson z EA wierzy, że tak się stanie, ale Levine powiedział, że sztuczna inteligencja wciąż ma przed sobą wiele pracy wiąże się z kreatywnym opowiadaniem historii. „Mimo wszystkich obaw związanych ze sztuczną inteligencją, czy widziałeś już, jak napisała dobry 20-stronicowy film? Od sceny do sceny? Nie wie, jak to zrobić” – powiedział. Na razie przydatne części sztucznej inteligencji do tworzenia gier skupiają się bardziej na elementach technicznych, powiedział Levine. „Na przykład uczenie bazy danych błędów w celu sprawdzania liczby błędów w określonych sytuacjach. Ale nie może mi opowiedzieć naprawdę wciągającej historii składającej się z trzech aktów ani nawet wielu scen. bardzo zdezorientowany” – powiedział. Levine powiedział, że przy tworzeniu jego najnowszej gry Judas nie korzystano z żadnej sztucznej inteligencji, poza ulepszeniami baz danych błędów. „W tej chwili nie jestem pod wielkim wrażeniem, jeśli chodzi o tworzenie gier na pewno będzie tego więcej [in future] ale jeszcze się tym specjalnie nie martwię, mówiąc: „To będzie kwestia pracy wszystkich” – powiedział. Czym właściwie jest Judasz? | Spot OnRozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich urządzenia? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Wprowadź swoją datę urodzenia aby to obejrzeć wideoStyczeńLutyMarzecKwiecieńMajCzerwiecLipiecSierpieńWrzesieńPaździernikListopadGrudzień1 2345678910111213141516171819202122232425262728293031Rok2025202420232022220212020 20192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000 19991998199719961995199419931992199119901989198819871986198519841983198219811980 19791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960 19591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940 19391938193719361935193419331932193119301929192819271926192519241923192219211920 19191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na warunki GameSpot
Warunki korzystania i Polityka prywatnościenterW wywiadzie Levine wspomniał także o tym, że stawka w historii Judasza jest niewiarygodnie wysoka. „Właściwie nigdy wcześniej nie stworzyliśmy gry, w której stawka była tak wysoka i dzieje się tak z konkretnego powodu” – powiedział. „Na tym polega problem z filmami Marvela: co pieprzone pięć minut wszechświat się kończy i ostatecznie ta stawka może stracić sens. Wolę tego unikać, ponieważ gracz będzie czuł się pośpieszony – chcesz zachować stawka jest dramatycznie wysoka, ale chcesz też, aby poczuli, że mogą robić, co chcą i badać środowisko do każdego centymetra kwadratowego. „Dodał, że historia i zakres Judasza były „znacznie mniejsze”, gdy rozpoczynały się prace nad grą , ale rosła wraz z ambicjami zespołu urósł. Prace nad Judaszem trwały ponad pół dekady, a Levine powiedział, że jedną z przyczyn długiego okresu rozwoju było to, że była to gra reagująca na wybory graczy. To naprawdę trudny problem i to jest dlaczego nie widzisz tego mnóstwo [in games]”- powiedział. Levine spędził także czas w wywiadzie, opowiadając o swoim przekonaniu, że twórcy gier wideo wciąż próbują dowiedzieć się, czym jest i może być gra wideo. „Nasza branża ma ponad 50 lat i nadal nie wiemy naprawdę wiem, co to jest, jakie są gry. Zanim filmy miały 50 lat, kręcono Obywatela Kane’a. Trochę się to zmieniło [since then]style się zmieniły, ale oni mieli to całkiem dobrze rozpracowane w latach czterdziestych XX wieku – my nie” – powiedział. Prace nad Judasem trwają na PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC, choć data premiery nie została jeszcze ustalona. jeszcze ogłoszono. Aby dowiedzieć się więcej, obejrzyj powyższy film GameSpot, który wyjaśnia, o co chodzi w Judas, grze FPS skupionej na narracji.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games