The Elder Scrolls Online: Necrom to kolejny rozdział gry MMORPG firmy ZeniMax Online, który wprowadzi nową klasę, wymyślone na nowo lokalizacje, które z pewnością będą ekscytujące dla miłośników wiedzy z Elder Scrolls, liczne starożytne tajemnice do odkrycia oraz macki. Mnóstwo macek. Jak ujawniono w niedawnym komunikacie dewelopera Xbox i Bethesdy, Necrom pojawi się 5 czerwca 2023 r. na komputerach PC i Mac (lub na konsolach 20 czerwca) i przywróci graczy do Morrowind — szczególnie do wschodniej, region przybrzeżny znany jako Półwysep Telvanni, w którym znajduje się starożytne miasto mrocznych elfów, od którego pochodzi nazwa rozdziału. Ponieważ Necrom był ostatnio widziany w 1994 roku w The Elder Scrolls: Arena, pierwszej grze z serii, nowe rozszerzenie daje ZeniMax Online możliwość aktualizacji i rozszerzenia miasta umarłych dla współczesnych odbiorców. Dało to również okazję do ponownego odwiedzenia ulubionego przez fanów regionu Morrowind, miejsca, które według dyrektora kreatywnego ESO, Richa Lamberta, jest szczególnie bliskie zespołowi deweloperskiemu i w którym zespół wcześniej zagłębiał się w rozdziale gry Morrowind 2017. nie zamierzamy wracać i odtwarzać jeden za jednego tego, co było na Arenie” – powiedział Lambert. „Od tego czasu wiele się zmieniło i ogólna wierność rzeczy nie zadziałałaby, gdybyśmy zrobili to w ten sposób. Ale chcieliśmy uchwycić tę esencję. Dużo zagłębialiśmy się w historię, naprawdę zagłębialiśmy się w to, o co chodziło w mieście, jego historię, dlaczego była taka ważna. A potem wziąłem wiele opisów z ksiąg wiedzy i zinterpretowałem to w sposób, który był wiarygodny i realistyczny, ale także pasował do legend. W jednej z legend Necrom został zbudowany na kości tej gigantycznej bestii, którą zabił Vivek. Kiedy zbliżasz się do miasta, widzisz te wysokie iglice, przypominające skały struktury. Jeśli na to spojrzysz, możesz zinterpretować to jako żebra gigantycznego stworzenia. A potem chcesz kopać w… Naprawdę mocno opieraliśmy się na tego rodzaju rzeczach, kiedy projektowaliśmy miasto, a także otaczające go przestrzenie ”.
Witamy w Apokryfie
Ale to tylko część rozszerzenia. Drugi zabierze graczy do królestwa Otchłani Apocrypha, domu Hermaeusa Mory, daedrycznego księcia wiedzy, który zwykle pojawia się jako wijąca się masa macek i gałek ocznych. Pomimo wyglądu Mory przypominającego Cthulhu, daedryczny książę nie jest ani dobry, ani zły i zwerbuje graczy, aby pomogli im w ochronie głębokiej, mrocznej tajemnicy, która, jeśli zostanie odkryta przez niewłaściwych ludzi, może rozwikłać całą rzeczywistość.Starożytne miasto Necrom i nowa klasa Arkanistów to gwiazdy najnowszego rozdziału Elder Scrolls Online. Apocrypha to tajemnicza kraina wypełniona dosłownymi górami ksiąg i starożytnych manuskryptów. Ostatnio widziano go jako część DLC Dragonborn do Skyrim i chociaż ESO pozostanie wierne wyglądowi i stylowi Apocrypha, jaki tam ustanowiono, zespół ZeniMax Online również umieści własne ozdobniki w królestwie. wszystko, co zrobiliśmy w ESO do tej pory… jedną z największych rzeczy, które staramy się zrobić, jest upewnienie się, że z roku na rok będzie inaczej” – powiedział Lambert. „To był wielki cel, wybrać coś, co było trochę bardziej obce, trochę inne. Uwielbiam atmosferę i klimat kosmicznego horroru. Wszystko jest trochę dziwne i nie. To coś innego i wyjątkowego w Elder Scrolls. “
Wejdź do Arkanisty
Hermaeus Mora i cała zakazana wiedza ukryta w Apocrypha idzie ręka w rękę z prawdopodobnie najbardziej ekscytującym nowym dodatkiem do rozszerzenia: Arkanistą, siódmą klasą w grze i pierwszą nową klasą od czasu dodania Nekromanty w 2019 roku. dzierżący arkanista to generująca punkty kombinacji, rzucająca budowniczy-wydatek klasa rzucająca, która wykorzystuje zakazaną wiedzę zarówno do wspierania sojuszników, jak i zadawania obrażeń wrogom. Od przekształcenia ramienia w falę macek w celu zadawania obrażeń wrogom, po teleportację po polu bitwy i rzucanie magii runicznej, arkaniści mają zdolności ofensywne, defensywne i wspierające. Lambert powiedział, że celem było sprawienie, by Arcanist był łatwy do zdobycia i grania, a jednocześnie oferował dużą głębię. Dla graczy, którzy chcą zanurkować jeszcze głębiej, system zmiany umiejętności w grze pozwoli na jeszcze większe dostosowanie, przy czym niektóre umiejętności będą mogły zostać przekształcone z generatora punktów kombi w wydającego lub odwrotnie. Niektóre umiejętności, które domyślnie nie wchodzą w interakcje z systemem punktów kombinacji, można nawet przekształcić, aby to zrobić. „Jest w tym dużo mistrzostwa, ale jest to również bardzo łatwe do wykrycia i zrozumienia” – powiedział Lambert. „To jest„ Naciskam ten przycisk i dostaję to. A gdy to się dzieje, uderzam w inną umiejętność, która ją wydaje i robi dla mnie coś fajnego ”.Kraina Oblivion Apocrypha, dom Hermaeusa Mory, jest główną częścią rozdziału Necrom. Wydany tego lata rozdział Necrom jest najważniejszym punktem planu działania Elder Scrolls Online na rok 2023, ale całoroczna fabuła zatytułowana Shadow Over Morrowind rozpocznie się technicznie w marcu wraz z Aktualizacja Scribes of Fate, która doda dwa nowe lochy i posłuży jako prolog do rozdziału Necrom. Dodatkowe aktualizacje w drugiej połowie roku prawdopodobnie również zainteresują fanów. W niekonwencjonalnym posunięciu zespół zrezygnuje z dodania dodatkowego lochu w dalszej części roku, tak jak to miało miejsce w poprzednich latach, aby dostarczyć aktualizację jakości życia, która skupi się na poprawkach błędów, poprawie wydajności i dostarczeniu niektórych długo oczekiwanych funkcji, jak gotowa wyszukiwarka grup. Gra nadal będzie otrzymywać cztery duże aktualizacje rocznie, tak jak miało to miejsce przez ostatnie osiem lat, tylko tym razem jedna z tych aktualizacji będzie poświęcona wyłącznie dopracowaniu i jakości życia, o co prosiła społeczność Lambert. „W zeszłym roku mieliśmy trochę wyboistej jazdy pod względem stabilności” – powiedział Lambert. „Wiele ran zadanych sobie przez siebie. Chcemy więc wzmocnić wiele z tych procesów i oczyścić wiele z tych rzeczy”. Ale to nie znaczy, że nie ma żadnej nowej zawartości dla graczy Elder Scrolls Online do czekamy na koniec roku. Drażniony pod koniec strumienia ujawniania rozdziału, Lambert potwierdził, że zespół pracuje nad trybem „niekończącego się lochu z kumplem” dla ESO. Zapytany o dodatkowe szczegóły lub czy tryb będzie zawierał elementy roguelike, Lambert po prostu zachichotał i powiedział, że gracze będą musieli poczekać, aby dowiedzieć się więcej, ale z pewnością brzmi to jak coś, na co fani będą chcieli mieć oko pod koniec roku .The Elder Scrolls Online: Necrom ukaże się 5 czerwca 2023 r. na komputerach PC i Mac, a kilka tygodni później, 20 czerwca, na konsole. Jest już dostępny w przedsprzedaży. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.