Switch 2 potrzebuje wstecznej kompatybilności, a Luigi’s Mansion 2 pokazuje dlaczego

Switch 2 potrzebuje wstecznej kompatybilności, a Luigi’s Mansion 2 pokazuje dlaczego

Nintendo zyskało reputację, i to nie bez powodu, dzięki podwójnemu, a nawet potrójnemu zanurzeniu w swoim ukochanym katalogu klasycznych gier. Od Super Mario All-Stars na Super NES, przez klasyczną kolekcję NES na Game Boy Advance, po nowoczesne remastery HD, takie jak Metroid Prime i Paper Mario: The Thousand-Year Door, Nintendo nigdy nie wstydziło się czerpać korzyści ze swojej historii. W miarę jak wkraczamy w erę coraz bardziej cyfrową, Nintendo również zauważalnie powoli wdraża jedną, wielopokoleniową bibliotekę cyfrową, podobną do PlayStation i Xbox. Widzieliśmy wiele spekulacji na temat tego, czy Nintendo w końcu przełamie ten trend, wkraczając w erę następcy Switcha – a ostatnie remastery, takie jak Luigi’s Mansion 2 HD, pokazują, dlaczego tak konieczne jest, aby firma podążała za tym prokonsumenckim produktem move.Luigi's Mansion 2 HD to remaster gry na 3DS z 2013 roku, i to całkiem niezły. Z przyjemnością wracałem do gry na 3DS na nowoczesnym systemie i czułem, że stanowi ona hołd dla jej historii. Ale właśnie dlatego, że przemówił do mnie jako artefakt historyczny, nie mogłem powstrzymać się od myślenia o tym, co to oznacza dla mojej cyfrowej kolekcji. Luigi's Mansion 2 to jak na razie środkowy rozdział serii, która już się rozwinęła. Miło jest uwolnić grę od 3DS, ale to nie ma znaczenia, jeśli jej przeznaczeniem będzie po prostu przywiązanie do Nintendo Switch. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wpisz swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202420232 0222021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319 9219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197 71976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621 9611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219 3119301929192819271926192519241923192219211920191919181917191 61915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011 900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki użytkowania i Polityka prywatnościenter Aktualnie odtwarzane: Recenzja Luigi's Mansion 2 HD Mówiąc wprost, Luigi's Mansion 2 jest dobre, ale słabe. To przyjemny mały rozdział i fajny sposób na zobaczenie, jak rozwinęła się seria Luigi's Mansion, ale jest niżej na liście ważnych remasterów niż gry, które są starsze, bardziej wymagające modernizacji lub po prostu trudne do znalezienia. Samo istnienie remastera HD Luigi's Mansion 2 pokazuje, jak Nintendo wypełnia swój kalendarz wydań, co jest dobrą strategią, ponieważ Switch żyje wyjątkowo długo jak na konsolę. I to nie koniec. Podczas Nintendo Direct w czerwcu 2024 r. firma ogłosiła remaster Donkey Kong Country Returns, gry, która została już przeniesiona na 3DS wkrótce po jej pierwotnej premierze na Wii i teraz odbywa podróż na Switch. Nintendo nie było szczególnie zorientowane na przyszłość w swoich narzędziach online. Jest oczywiste, że kiedy wydano 3DS, firma nie rozwinęła w pełni swojej infrastruktury online, aby przetrwała w przyszłości. Ta fala remasterów Wii U i 3DS może wynikać z tego, że ten system kont nie został stworzony z myślą o przyszłości, Nintendo chce odłączyć swoje gry od funkcji podwójnego ekranu i 3D lub jakiejś kombinacji obu. Są jednak obiecujące oznaki, że firma się uczy. Prezes Nintendo of America Doug Bowser powiedział w zeszłym roku, że utworzenie jednego, ujednoliconego „Konta Nintendo” ułatwi przejście na kolejną konsolę. Podczas gdy poprzedni sprzęt miał własne, odrębne systemy kont, które wiązały z nimi zakupy cyfrowe, usługa Switch Online wydaje się być pod parasolem ogólnego konta Nintendo. Oznacza to, że kiedy przejdziemy na Switch 2 — lub jakkolwiek się to nazywa — Twoje konto będzie z nim. Nintendo przynajmniej rozpozna, które gry już posiadasz cyfrowo. Wsteczna kompatybilność z nowym sprzętem to osobne wyzwanie techniczne, a Bowser nie potwierdził tego, ale nowy system rozpoznający istniejącą bibliotekę cyfrową to konieczny pierwszy krok. I jest to krok, który jest teraz ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Nintendo już powoli przyjmuje nowoczesne podejście do biblioteki cyfrowej, co jest frustrujące, ale jego biblioteka znakomitych gier i lata dobrej woli pozwoliły mu przetrwać. Pozostawanie w tyle przez kolejne pokolenie byłoby znacznie trudniejsze do wybaczenia. Nie wspominając o tym, że zaszkodziłoby to reputacji firmy i propozycji wartości w przyszłości. Aby zrozumieć dlaczego, wystarczy spojrzeć na słowa jednego z rywali Nintendo w dziedzinie konsol. Szef Xbox Phil Spencer przedstawił bez ogródek ocenę własnego biznesu konsolowego, mówiąc, że przegrana w wyścigu między PS4 a Xbox One wywołała efekt domina w przyszłości. Ponieważ była to generacja, w której większość konsumentów zaczęła budować swoją bibliotekę cyfrową, powiedział, że była to najgorsza generacja do przegrania dla Xbox. Konsumenci nie chcą zmieniać konsoli, skoro mają już swoją cyfrową bibliotekę w istniejącym ekosystemie. Cofając się jeszcze dalej, konkurenci zrobili więcej niż Nintendo, aby zaoferować swoje najwcześniejsze gry jako część Twojej stałej kolekcji. Setki gier na konsolę Xbox 360 po prostu działają na nowoczesnych konsolach Xbox, z płytami i wszystkim. Oryginalne gry na konsolę Xbox można kupić i pozostać w Twojej bibliotece, na przykład, a wiele z nich jest zawartych w ramach Game Pass. Niezależnie od tego, w jakim stopniu jest to trwająca przeszkoda techniczna, jest to taka, którą inni rozwiązali lata temu, podczas gdy Nintendo nadal się zmaga. Nintendo nie konkuruje z PlayStation i Xbox w sposób, w jaki te dwa bezpośrednio się ze sobą konkurują. Przez ostatnie kilka pokoleń maszerowało w rytm własnego bębna i pozostawało bezpiecznie poza walką o konsolę zasilaną. Ale jest lekcja do wyciągnięcia na temat tego, jak gracze postrzegają wartość swoich zakupów, niezależnie od tego. Idąc naprzód, gracze oczekują, że ich gry będą z nimi. Nie musimy kupować trzeciej wersji Luigi's Mansion 2 na następnym Switchu ani czwartej wersji Donkey Kong Country Returns. Jeśli Nintendo chce, aby gracze uszanowali jego długą historię wspaniałych gier, musi pozwolić nam zbudować trwałą kolekcję cyfrową.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games