Starship Troopers: Extermination ma kluczową cechę, której brakuje Helldivers 2

Starship Troopers: Extermination ma kluczową cechę, której brakuje Helldivers 2

To prawdopodobnie nie jest najlepszy rok na wypuszczenie gry Starship Troopers. Helldivers 2, gra Starship Troopers pod wieloma względami innymi niż nazwa, zawładnęła światem gier wraz z premierą w lutym i dziś pozostaje wielkim hitem dla graczy na PS5 i PC, którzy chcą zabawnej strzelanki z hordą w trybie współpracy, w której zmierzą się z niezliczonymi fale obcych robaków (wśród innych zagrożeń). Gra Starship Troopers: Extermination, wprowadzona do Steam Early Access w zeszłym roku, wkrótce ukaże się w wersji 1.0 i pojawi się na konsolach, co da jej szansę na zmierzenie się łeb w łeb z molochem Arrowhead. Na szczęście dla zespołu Offworld, Starship Troopers: Extermination (STE) ma specjalną broń w wojnie o użytkowanie nieruchomości w oznaczonym czasie; nazywają to rzezią. Pod pewnymi względami STE i Helldivers 2 są bardzo podobne; obaj zrzucają graczy na ogromne mapy, dają im szereg celów do wykonania w obliczu potwornych kosmitów, a następnie żądają od graczy ewakuacji z nienaruszonymi kończynami. Obydwa zawierają także trwającą metagrę galaktycznej wojny, w której gracze mogą ścigać się, oraz elementy kosmetyczne, które można odblokować za kłopoty. Obydwa są także pełne parodii – w przypadku Helldivers oczywiste jest, że oryginalny film Starship Troopers był nawet bezpośrednią inspiracją, natomiast w przypadku STE zachował ten sam klimat, ponieważ jest to licencjonowana adaptacja. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Do oglądania filmów użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202420232 0222021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319 9219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197 71976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621 9611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219 31193019291928192719261925192419231922219211920191919181917191 61915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011 900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki korzystania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Starship Troopers: Extermination – Carnage on Planet X-11 Dziennik dewelopera Zapytałem lidera gry, Petera Maurice'a, o słonia w kształcie Helldivers 2 w pokoju, a on podzielił się tym, jak bardzo jest zadowolony z zespołu w Arrowhead i jest również dumny z tego, co tworzy jego zespół. „Myślę, że jestem po prostu szczęśliwy, gdy jakikolwiek deweloper osiąga sukces w naszej przestrzeni gier, ponieważ jest to bardzo trudne. To takie trudne” – powiedział. „Osiągnęliśmy sukces na PC, sprzedaliśmy sporo egzemplarzy, a ludzie przychodzą i odchodzą, bo wiedzą, że jesteśmy [in] wczesnego dostępu i staramy się ukończyć grę, ale jesteśmy naprawdę zadowoleni z tego, co tam robią. Prawdopodobnie też grali w naszą grę, ponieważ była ona we wczesnym dostępie. Mimo wszystko, Maurice powiedział, że to nie jest tak, że te gry są klonami. „W pewnym sensie się od siebie różnimy. […] W grze mamy 16 graczy, mamy inną pętlę rozgrywki, a budowanie jest jej głównym elementem. Kiedy kopiesz głębiej, zdejmiesz tę jedną warstwę, zobaczysz, że istnieją dwie naprawdę różne gry: Zabijają robaki. Jesteśmy grą błędów. Ja też zgodziłbym się z tym zdaniem. Pomińmy założenie, że kosmiczni żołnierze zabijają hordy robali, a widać między nimi wiele oczywistych różnic. Na przykład STE obejmuje także budowanie baz na rundę, co jest równoznaczne z Sesje operacyjne, jak wspomniał Maurice, obejmują maksymalnie 16 graczy na poziom i wszystko rozgrywane jest w trybie pierwszoosobowym. To ważne różnice, które sprawiają, że w każdej rundzie gra się inaczej niż w Helldivers 2, ale to nowa aktualizacja Carnage ostatecznie mnie przekonała. ostatnia sesja praktyczna. Aktualizacja Carnage on Planet X-11, która trafiła do STE na początku tego miesiąca jako część planu działania prowadzącego do wydania wersji 1.0 tej jesieni, pozwala na przetrwanie dziesiątek martwych ciał wrogów na dowolnym poziomie. Może to wydawać się nieistotne, ale zasadniczo zmienia nie tylko wygląd pola bitwy, ale także samą bitwę. Oznacza to, że w miarę upływu poziomu, który może trwać od 20 minut do dwóch godzin, wojna na otwartym polu może się zmienić. wkrótce będą wyglądać jak masowy grób pajęczaków. Biorąc pod uwagę, że liczba wrogów na ekranie w danym momencie wydaje się znacznie wyższa niż w Helldivers 2, ich pokonane ciała jeszcze bardziej podwyższyły poziom chaosu. Pozwala to na zastosowanie kilku nowych taktyk, takich jak chowanie się za tymi ciałami, przekopywanie się przez nie, rozsadzanie ich na kawałki, a nawet – jeśli nie jesteś ostrożny – skuteczne tonięcie w nich, narażając ciebie i być może twoich sojuszników na dalsze ataki. ataki, gdy próbujesz wydostać się z hordy ciał takich jak Woody i Buzz, którzy wpadli w grę w pazury w Pizza Planet.Dzięki aktualizacji Carnage on Planet X-11 misje w Starship Troopers: Extermination są chaotyczne jak nigdy dotąd. Jednak najlepszym przypadkiem użycia bałaganu zwłok, który teraz zaśmieca każdą rundę STE, jest efekt przypominający wojnę światową Z tworzenie prowizorycznych platform dla Archies do skalowania. Gdy ty i twoi sojusznicy będziecie budować swoją bazę i prawdopodobnie będziecie strzelać do wrogów zza bezpiecznych murów, ciała będą się gromadzić i piętrzyć, pozwalając falom z tyłu wspinać się po poległych sojusznikach do waszej bazy jak najbardziej niepożądane schody ruchome na świecie .Nigdy nie grałem w STE przed tą aktualizacją, ale grając w tę grę, trudno sobie wyobrazić ją bez tej funkcji. Pozwala to na praktycznie ciągły chaos i pozostawiło we mnie wrażenie, że nawet 16 sojuszników pracujących razem będzie musiało dać z siebie wszystko, aby przetrwać. Statki ekstrakcyjne mogą i wyjdą tak, że żaden żołnierz nie dotrze na pokład, i w przeciwieństwie do Helldivers, gdzie statek ląduje w zasadzie na Tobie, gdy nadejdzie czas GTFO, ostatnia część misji w STE wymaga przemieszczania się przez pole bitwy w celu ewakuacji strefę, tworząc ostatnią chwilę, aby zostać bohaterem lub zginąć, próbując. Jako wielki fan Helldivers 2, zostawiłem swój praktyczny czas na Starship Troopers: Extraction, spodziewając się, że gra sama w sobie będzie hitem. Gra ma już fanów na PC, ale premiera na konsolach, zwłaszcza na Xboksie bez Helldivers, wydaje się oznaczać odrodzenie gry z wczesnym dostępem. Oprócz nowo wprowadzonej aktualizacji Carnage, Offworld ujawnił także tryb dla jednego gracza, w którym Casper Van Dien, gwiazda oryginalnego filmu Starship Troopers z 1997 roku, teraz ponownie wciela się w rolę Johnny'ego Rico. W świecie, w którym mamy pół tuzina popularnych gier o zombie w dowolnym momencie w ciągu ostatnich 25 lat, spodziewam się, że mamy miejsce dla dwóch osób w gatunku eliminowania błędów. Starship Troopers: Extraction może nie było projektem, od którego oczekiwano, że będzie szedł łeb w łeb z tytanem wspieranym przez Sony i ulubieńcem GOTY, kiedy po raz pierwszy trafił do wczesnego dostępu w zeszłym roku. Ale też nie spodziewano się, że Helldivers 2 będzie aż tak duże. Myślę, że dzięki pewnym wyróżniającym się i różnicującym funkcjom – przede wszystkim rzezi – Starship Troopers: Extraction może znaleźć dla siebie równie wysoki pułap, gdy pojawi się jesienią tego roku w wersji 1.0 na PC, a także na konsolach, 11 października.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games