Riot Games, zespół odpowiedzialny za League of Legends i Valorant, ogłosił, że zwolnił 530 pracowników. Odpowiada to około 11% siły roboczej w studiu. Wiadomość pochodzi z postu na blogu Riot Games, w którym A. Dylan Jadeja, dyrektor generalny Riot Games, napisał: „Jestem odpowiedzialny za zmiany, które wprowadzamy i gdzie zmierzamy w przyszłość. Dlatego uważam, że ważne jest dla mnie opowiedzenie o tym, jak tu dotarliśmy i jak będą wyglądać kolejne dni. “Głównym powodem, dla którego Jadeja twierdzi, że zwolnienia mają miejsce, jest to, że w 2019 r. firma postanowił stworzyć „nowe doświadczenia” i poszerzyć swoje portfolio. Firma była zmuszona zatrudnić więcej osób w ciągu zaledwie kilku lat. Jadeja kontynuuje, wyjaśniając, że Riot Games to „firma, która nie jest wystarczająco skupiona na celu”, a wiele z poczynionych „znaczących inwestycji” nie przynosi zysków inaczej niż oczekiwało studio. „Nasze koszty wzrosły do tego stopnia, że są nie do utrzymania, a poza tym nie pozostawiliśmy sobie miejsca na eksperymenty ani niepowodzenia – co jest niezbędne dla kreatywnej firmy takiej jak nasza. Wszystko to naraża na ryzyko istotę naszej działalności”. Według Jadei studio próbowało uniknąć zwolnień, zatrudniając ludzi do pracy nad różnymi projektami, spowalniając tempo zatrudniania, a nawet wprowadzając zamrożenie zatrudnienia. „Taka decyzja ma ogromny wpływ na życie ludzi i kulturę Riot. Nie robimy tego, aby uspokoić akcjonariuszy lub osiągnąć jakieś kwartalne zyski – podjęliśmy tę decyzję, ponieważ jest to konieczne. co trzeba zrobić, aby utrzymać długoterminową koncentrację na graczach.” Jadeja dodaje dalej, że niektórzy pracownicy Riot zaczną otrzymywać e-maile z informacją, że zostali zwolnieni. Następnie każdy pracownik będzie miał okazję spotkać się „ze swoim starszym liderem i partnerem z zespołu ds. kadr i omówić kolejne kroki w ciągu 48 godzin”, ale proces ten „może zająć kilka tygodni”. Ci, którzy stracili swoje role i nie przejdą na nowe stanowiska, otrzymają: Odprawę Premia pieniężna Świadczenia zdrowotne Fundusz Play, Fundusz Wellness Kapitał własnyKomputerWsparcie kariery Program pomocy Rioter Wsparcie wizowe Dostęp e-mail Riot Pod koniec posta na blogu Jadeja stwierdza, że firma nadal inwestuje we wszystkie swoje gry i zobowiązała się do „ e-sport i rozrywka.” Jednak z powodu zwolnień będzie to miało wpływ na niektóre ich gry, takie jak Legends of Runeterra. W przyszłości studio zmniejszy swój zespół i skupi się na trybie gry PvE „Path of Champions”. Ponadto firma zaprzestanie Riot Forge po wydaniu Bandle Tale. W innym poście na blogu firma wyjaśniła, że jej wizja League of Legends, Valorant, Teamfight Tactics i Wild Rift „jest bardziej ambitna niż kiedykolwiek”. Skoncentruje się bardziej na tych zespołach, aby mogli pracować nad tym, o co prosiła społeczność, i ogólnie nad większą ilością treści. Co więcej, Riot Games wciąż pracuje nad Projektem L, Arcane Season 2 i innymi niezapowiedzianymi projektami. Niestety, to tylko najnowsza historia zwolnień w tym roku. W Unity doszło do poważnych zwolnień, które dotknęły 25% siły roboczej, a niezależny wydawca Thunderful ogłosił, że zwolni 20% personelu.
Riot Games zwalnia 530 pracowników, rezygnując z Riot Forge
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]