Przewodnik kończący Zasada Talos 2

Przewodnik kończący Zasada Talos 2

Chociaż The Talos Principle 2 to doskonała gra logiczna, ma ona również dość rozbudowaną i rozgałęzioną historię. Eksplorując jego świat, będziesz miał mnóstwo okazji do interakcji z innymi postaciami, dzielenia się z nimi swoimi opiniami, a nawet publikowania postów w mediach społecznościowych. Cała gra dotyczy filozoficznych debat na temat przyszłości ludzkości i jej miejsca w świecie, a wybory, które podejmiesz w trakcie tych debat, będą kształtować część narracji w miarę postępów. Istnieją trzy główne zakończenia Zasady Talosa 2, a także kilka dodatków i odmian, które możesz uruchomić w odpowiednich okolicznościach. Oto kompletny przewodnik, jak zdobyć każde z zakończeń i opcjonalnych scen, z jak najmniejszą liczbą spoilerów.

Główne zakończenia – ostateczny wybór

Ukończenie głównego wątku fabularnego wymaga ukończenia ośmiu zagadek w każdym z 12 obszarów Zasady Talosa, co pozwala na wejście do megastruktury w sumie cztery razy. W trakcie gry będziesz rozmawiać z Prometeuszem, Pandorą i Sfinksem, którzy reprezentują odmienne filozoficzne podejście do tego, jak powinna wyglądać przyszłość Nowego Jeruzalem. Kiedy po raz ostatni wejdziesz do megastruktury, dokonasz wyboru, co wspólnego z maszyną. Istnieją trzy opcje, każda odpowiada jednej z trzech postaci i każda odblokowuje jedno z głównych zakończeń. Istnieje kilka małych odmian w zależności od tego, co zrobiłeś po drodze, ale te trzy zakończenia stanowią główne elementy epilogu.Akt wiary – Wybierz użycie maszyny dla ulepszenia Nowej Jerozolimy (zakończenie Prometeusz)Tempo odroczone – Wybierz wyłączenie maszyny, ponieważ ludzkość nie jest gotowa (zakończenie Sfinks)Pewne sążni na Ziemi – Wybierz zniszczenie maszyny (zakończenie Pandora)

Wariacje

Oprócz głównych wyborów dotyczących zakończenia, sposób, w jaki poradzisz sobie z różnymi elementami historii, zmieni wyniki dla różnych postaci.

Burmistrz

Po ukończeniu czwartej podróży do megastruktury obudzisz się i dowiesz się, że w czasie, gdy byłeś zamknięty, odbyły się wybory. Wybory mogą mieć kilka wyników i wpłyną one również na niektóre aspekty końcowych przerywników filmowych. W trakcie trwania Zasady Talosa 2 można dokonać wielu wyborów i trochę trudno jest dokładnie określić, który z nich są one istotne dla zmiany wyniku wyborów. Generalnie jednak możesz kształtować postawę Nowej Jerozolimy poprzez reakcje i rozmowy w mediach społecznościowych. Podobnie jak główne zakończenia, istnieją trzy główne odmiany.Hermanubis pozostaje burmistrzem – Dokonuj ogólnie konserwatywnych wyborów w rozmowach i postach w mediach społecznościowych. Wybierz opcje, które postrzegają Cel w pozytywnym świetle i które są antywzrostowe dla Nowego Jeruzalem. Zdecyduj się udostępnić innym informacje z Somnodromu. Trzymaj informacje z Somnodromu przed resztą Nowego Jeruzalem.Byron zostaje wybrany na burmistrza – Dokonuj ogólnie postępowych wyborów w rozmowach i postach w mediach społecznościowych. Wybierz opcje, które promują wzrost i postrzegaj Cel jako negatywny i stagnacyjny dla Nowego Jeruzalem. Kiedy będziesz rozmawiać z Hermanubisem przed wejściem na pokład VTOL, powiedz mu, że myślałeś, że Cel to mit, który skrzywdził ludzkość. Podziel się z innymi informacjami z Somnodromu.Rand zostaje wybrany na burmistrza – Dokonuj ostrożniejszych, pośrednich wyborów w rozmowach i postach w mediach społecznościowych. Hermanubis, zanim wejdziesz na pokład VTOL, powiedz mu, że myślałeś, że Cel to mit, który skrzywdził ludzkość. Ostrożnie dziel się z mieszkańcami informacjami z Somnodromu. Burmistrz będzie pojawiał się w różnych epilogach, a czasami dialog będzie inny, w zależności od tego, kto tu rządzi i jakiego ostatecznego wyboru dokonasz.

Zagadki Złotej Bramy

Brak podpisuIstnieje 12 dodatkowych łamigłówek wysokiego poziomu, które można odblokować jedynie poprzez ukończenie co drugiej głównej łamigłówki w każdym obszarze Zasady Talosa 2 – nie tylko osiem potrzebnych do uzyskania dostępu do wieży, ale także niepołączone „bonusowe” łamigłówki w każdym z nich. również obszar. Ukończenie wszystkich 120 normalnych łamigłówek odblokowuje jedną łamigłówkę Golden Gate w każdym obszarze. Są trudniejsze do rozwiązania niż cokolwiek innego w grze. Jeśli ukończysz wszystkie 12, ostatnia Złota Brama odblokuje się ponownie w lokalizacji megastruktury. Jeśli się tam udasz, będziesz miał możliwość wykonania kolejnej czynności i dokończenia dialogu. Nie będziemy zdradzać, co odblokuje, ale znacząco zmieni wszystkie trzy zakończenia, a nawet doda kilka dodatkowych scen.

Epilog Yaquta

Brak podpisuBrak podpisuJeśli ukończysz zagadki Golden Gate, możesz odblokować także dodatkową scenę epilogu dla Yaquta. Nie jesteśmy do końca pewni, co jest potrzebne, aby je odblokować ze względu na błąd w naszej rozgrywce, ale mamy całkiem niezły pomysł. Po czwartej wyprawie do megastruktury powrócisz do Nowego Jeruzalem, a następnie podejmiesz ostatnią wyprawę z powrotem do wyspa na koniec gry Zasada Talosa 2. W tym momencie porozmawiasz z pozostałymi członkami wyprawy, aby sprawdzić, czy chcą Ci towarzyszyć w ostatniej podróży. Chcesz, aby Yaqut towarzyszył Ci w tym ostatnim etapie. Wygląda na to, że aby to zrobić, musisz przez całą grę zapewniać go o niebezpieczeństwach związanych z megastrukturą i sprawić, że poczuje, że nie jest sam w swoich zmartwieniach. Jeśli pójdzie z tobą, powinieneś otrzymać dodatkową scenę powiązaną ze scenami puzzli Golden Gate.

Dodatkowe sceny

Gwiazdkowe zagadki

Brak podpisuBrak podpisuKolejnym zestawem dodatkowych zagadek są te związane z posągami Prometeusza, Pandory i Sfinksa, które znajdziesz w każdym z obszarów. W każdym z 12 obszarów znajdują się dwie statuy, a ukończenie jednej z nich zostanie nagrodzone gwiazdką. Jeśli zbierzesz wszystkie 24 Gwiazdy, możesz zabrać je do innej bramy w lokalizacji megastruktury, tej ukrytej w czymś, co inne postacie nazywają Świątynią Astronomiczną. Możesz dodać Gwiazdy do bramy i ostatecznie ją odblokować. Za bramą znajduje się jeszcze jedna zagadka. Rozwiąż to, a odblokujesz kolejną przerywnik filmowy, który może sugerować pewne możliwości fabularne w Zasadzie Talosa 3. Z technicznego punktu widzenia nie jest to część zakończenia – tę przerywnik filmowy otrzymasz za każdym razem, gdy ukończysz ostatnią zagadkę z gwiazdami – ale jest to dodatek do reszty historii gry. Zapoznaj się z naszymi przewodnikami dotyczącymi rozwiązywania zagadek z posągami Pandory i łamigłówkami z posągami Sfinksa, które pomogą Ci przejść dalej.

Dzienniki audio Trevora

Po terminalach, które można znaleźć w każdym obszarze, znajdują się nagrania audio Trevora, jednej ze współpracowników Alexandry Drennan, naukowca, która wymyśliła symulację, która dała początek nowym robotycznym ludziom. Znalezienie wszystkich 12 dzienników Trevora kończy jego historię i odblokowuje dodatkową scenę podczas napisów końcowych. Nie jest to zbyt trudne do zdobycia, jeśli pilnie przeszukasz wszystko w każdym obszarze. Skorzystaj z kompasu u góry ekranu, na którym pojawią się ikony znaku zapytania, wskazujące w pobliżu coś, czego jeszcze nie znalazłeś. Kiedy już poznasz całą historię Trevora, obejrzyj napisy końcowe, aby zobaczyć jej kulminację. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games