Opcje dostępności Assassin's Creed Shadows to najsilniejsze jak dotąd seria

Opcje dostępności Assassin's Creed Shadows to najsilniejsze jak dotąd seria

Nie każdy gracz może doświadczać gier wideo w ten sam sposób, zwłaszcza jeśli mają upośledzenia. Właśnie dlatego Ubisoft ustawia opcje dostępności zawarte w Creed Shadows Assassin, które mogą otworzyć niektóre drzwi dla graczy, którzy w przeciwnym razie mogliby czuć się wykluczeni. Jednym z kluczowych dodatków do Shadows jest to, że kinematyki będą miały dostępne opisy audio, które będą pierwszym dla serii. Według dyrektora UX, Jonathana Bedarda, ta funkcja pomogła mu uświadomić sobie, że może w nieoczekiwany sposób przekazać głębię i emocje cieni. „To… sprawiło, że zobaczyłem inicjatywę pochodzącą z pasji zespołu i wchodząc do pasji zespołu i wchodzenie do pasji zespołu i wchodzenia do pasji zespołu i wchodzenia do pasji zespołu i wchodzenia w stronę zespołu i wchodzenie do The Team Gra – powiedział Bedard. „To pokazuje, jak daleko zaszliśmy w ciągu ostatnich kilku lat, jeśli chodzi o ludzi, którzy są świadomi i dbają o dostępność w Ubisoft. Z dumą widzę tę ewolucję, świadomość i opiekę nad rozpowszechnieniem i uczynieniem naszym grach bardziej dostępnymi czas. „Niektóre inne funkcje dostępności wykorzystywane w cieniu obejmują opcje niezbędnych kolorów, dostosowywanie HUD, ulepszone napisy, możliwość uproszczenia lub pomijania QTE oraz narrację ekranu dla elementów menu i modułów HUD. Dorodzone, Ubisoft ujawnił, że nastąpi w Rozszerzenie cieni, które będzie premią w przedsprzedaży, a nie standardowym DLC. Jednak rozszerzenie będzie również dostępne do zakupu w pewnym momencie w przyszłości. Firma przyznała również, że ostatnie opóźnienie gry miało na celu danie zespołowi więcej czasu na ulepszenie Parkour. Assassin's Creed Shadows zostanie wydany 20 marca na Xbox Series X | S, PS5 i PC. Poniższą listę funkcji dostępności możesz zobaczyć poniżej.

Wizualny

Opcje ślepoty kolorów – Możliwość zmiany kolorów dla niektórych elementów rozgrywki z listy wstępnych narracji ekranu – nie tylko większość pozycji menu, ale także wiele modułów HUD i elementów wrażliwych na czas można opowiadać o dostosowywaniu HUD – możliwość włączenia wszystkich elementów HUD na obu wszystkich wszystkich elementach lub wyłączania wszystkich elementów HUD Od razu lub indywidualnie, z skrótem lub za pomocą ustawień wstępnych – zwiększ krycie, rozmiar tekstu, rozmiar ikon lub dodaj tło, aby zwiększyć przełączanie/wyłączanie czytelności

Audio

Napisy – lepsze modyfikacje kolorów, wskazówki głośników i podpisy emocji głośników GamePlay – Przenośne bodźce i punkty do ich OriginSaSaudio dla filmów kinowych – Cinematic będzie Audio DescripteDaudio Wskazówki/glosariusz audio – nowe znaki i opinie suwaki audio

Nawigacja i wskazówki

FTUE – Pierwszy raz przepływ wrażenia użytkownika powrócił, oferując pierwszorzędny tryb Krytycznego Opcji Przegrutny – Oferuj usprawnione systemy i usuń część rozgrywki, aby złagodzić wymagania dotyczące zaangażowania gracza w eksplorację i znalezienie sekcji ContentTutorials – samouczki można znaleźć w sekcji Codex pod adresem Wszelkie samouczki Timemenu – zawsze powiadomienia, gdy pojawia się nowy dziennik funkcji menu – każda linia można przeglądać od początku do końca dialogu

Sterownica

Kontroluj remapowanie – wejścia do rozgrywki remap i ich akcja (trzymaj, naciśnij, podwójnie naciśnij) wiele urządzeń wejściowych – myszy i klawiatury, kontrolery, kamera kombinacyjna – zablokuj kamerę na inwersji wroga i osi y – możliwość odwrócenia osi do celowania inwersji ActionSstick – Odwróć zachowanie analogowe

Rozgrywka

Stealth and Combat, każdy ma cztery osobne trudności w trybie Ustawienia – oferuj usprawnione systemy i usuń część rozgrywki, aby złagodzić wymagania dotyczące zaangażowania gracza w eksplorację i znalezienie trybu treści Connecanon – Upraszcza walkę za pomocą pojedynczego wejścia zamiast wielu przycisków lub złożonych kombinacji Wydarzenia czasu – rodzaj danych wejściowych wymaganych do zakończenia zdarzeń szybkiego czasu można uprościć lub pominąć całkowicie pomoc – oferowane są cztery poziomy pomocy AIM (wyłączone, lekkie, umiarkowane , pełny)

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games