Nowe wydarzenie końcowe w Diablo 4 sprawi, że glify zdobywania poziomów będą dziecinnie proste (jeśli zdołasz przetrwać)

Nowe wydarzenie końcowe w Diablo 4 sprawi, że glify zdobywania poziomów będą dziecinnie proste (jeśli zdołasz przetrwać)

Nowe wydarzenie końcowe w Diablo IV, przeznaczone dla postaci na poziomie 100, jest tuż za rogiem i będzie oferować w nagrodę potężny nowy glif. W niedawnej transmisji na żywo na czacie przy ognisku Blizzard szczegółowo opisał, co czeka jego popularnego ARPG, szczegółowo opisując nowe sezonowe wydarzenie Abattoir of Zir, które będzie częścią Sezonu 2, a także udostępni więcej informacji na temat nadchodzącego świątecznego wydarzenia w grze, Midwinter Blight. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wpisz swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter” , wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Diablo IV | Naczynie Nienawiści | Zwiastun rozszerzenia Abattoir of Zir rozpoczyna się 5 grudnia i będzie można w niego grać do początków stycznia, powiedział Blizzard. W wydarzeniu dostępnym wyłącznie dla postaci sezonowych o maksymalnym poziomie w świecie IV poziomu, gracze będą walczyć z siłami zła w wyścigu z czasem. Gracze będą mieli 10 minut na pokonanie wymaganej liczby wrogów, zanim rzucą wyzwanie najgroźniejszym wrogom wydarzenia. Nie różni się to zbytnio od sposobu działania lochów Koszmaru w grze, ale jest zasadnicza różnica: portal Rzeźni Zir poziomu pierwszego będzie jeszcze większym wyzwaniem niż Loch Koszmaru 100 poziomu. Gracze będą mieli do pokonania 25 różnych poziomów trudności w Rzeźni Zir, co sprawi, że gracze grający na maksymalnych obrotach będą poważnym wyzwaniem do pokonania. Nawet jednorazowa śmierć podczas biegu Zir będzie oznaczać koniec biegu i będzie wymagać od graczy wytworzenia, otwarcia nowego portalu i spróbowania ponownie. Nagrodą za ukończenie choćby jednego biegu Rzeźni Zir jest nowy Glif, Łzy Krwi, które można ulepszyć w kolejnych seriach Zir. Glif zaczyna się mocno i staje się coraz silniejszy, zapewniając graczom znaczną ilość zwiększonych obrażeń w oparciu o liczbę podstawowych statystyk w zasięgu glifów na Planszy Wzorców. Rzeźnia Zira będzie dodatkowo świetnym sposobem na podniesienie poziomu innych Glifów, ponieważ Blizzard ujawnił, że nawet udany bieg Zirem na pierwszym poziomie zapewni 1000 PD Glifów. Inne wydarzenie w Diablo IV, Midwinter Blight, rozpoczyna się 12 grudnia. strefa Fractured Peaks w grze będzie nieco bardziej świąteczna i pozwoli graczom rzucić wyzwanie nowemu bossowi, Horrorowi w Czerwonym Płaszczu. Po drodze zdobędą nowe przedmioty kosmetyczne, nowy eliksir zwiększający PD, a nawet nowy aspekt legendarny. Z nowych przedmiotów będzie można nadal korzystać po zakończeniu wydarzenia. Blizzard poświęcił trochę czasu na początku transmisji na żywo, aby zająć się niedawną ankietą, która wyciekła, a którą niektórzy gracze uznali za dowód, że Blizzard może wprowadzić możliwość płacenia za energię w Diablo IV. Ankieta sugeruje, że Blizzard przynajmniej bawi się pomysłem udostępnienia dodatkowych zakładek w skrytkach i wcześniejszego dostępu do nowych legendarnych aspektów, unikalnych przedmiotów i nowych funkcji tym, którzy zapłacą więcej pieniędzy za niedawno ogłoszony pierwszy dodatek do gry, Vessel of Hatred. Zapytany podczas transmisji na żywo, czy Blizzard planuje to zrobić, aby gracze mogli płacić za energię w Diablo IV, dyrektor gry Joe Shely ostatecznie odpowiedział: „Nie, nie” i że deweloper był w tej kwestii bardzo konsekwentny. Powiedział dodatkowo, że zespół chce rozwiązać problemy związane z miejscem w skrytce i że zwykli gracze powinni czuć, że mają wystarczająco dużo miejsca. Wybiegając w przyszłość, Blizzard powiedział, że ma plany dotyczące różnych aktualizacji balansu w części Sezonu 3, w tym częstszych wydarzeń Helltide , ale bardziej znaczące aktualizacje, szczególnie dotyczące przedmiotów, pojawią się w ramach Sezonu 4. Sezon 2 Diablo IV jest obecnie w toku, wraz z rozszerzeniem Vessel of Hatred, które wprowadzi nową klasę i powróci graczy do znajomych lokacje z Diablo II, których premiera zaplanowana jest na koniec 2024 roku. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games