Nowe rajdy i lochy w Destiny 2 przechodzą duże zmiany wraz z DLC z 2025 r.

Nowe rajdy i lochy w Destiny 2 przechodzą duże zmiany wraz z DLC z 2025 r.

Destiny 2 otrzyma dwa mniejsze rozszerzenia w przyszłym roku, ponieważ Bungie odchodzi od swojego corocznego modelu dużych dodatków, a wraz z tymi dwoma rozszerzeniami deweloper doda nowy rajd i nowe lochy, wraz z aktualizacjami zawartości dla każdego z nich. Bungie wyjaśniło niektóre ze zmian, które wprowadza w końcowych dodatkach zawartości Destiny 2 we wpisie na blogu, w którym przedstawiło, czego gracze mogą się spodziewać po grze w 2025 roku, którą nazywa Codename: Frontiers. Deweloper wcześniej stwierdził, że w 2025 roku pojawią się dwa mniejsze rozszerzenia zawartości z dużymi aktualizacjami, zamiast tradycyjnego podejścia polegającego na uruchomieniu jednego dużego. Pierwsze rozszerzenie zawartości, Codename: Apollo, pojawi się z nowym rajdem, gdy ukaże się latem 2025 r., natomiast drugie, Codename: Behemoth, ukaże się z lochem zimą 2025 r. Warto zauważyć, że oznacza to, że w Destiny 2 w Frontiers zostanie wydany tylko jeden loch. W ostatnich latach od rozszerzenia Witch Queen firma Bungie wydała po dwa lochy na rozszerzenie, do których gracze mogli uzyskać dostęp, kupując „klucz lochu” lub otrzymując go jako część pakietu dla każdego rozszerzenia, które zawierało jego roczną przepustkę. Bungie zauważa w poście na blogu, że ponieważ lochy będą dołączone do Behemoth, nie będzie klucza do lochów dla Frontiers. Bungie nie odpowiedziało natychmiast na prośbę GameSpot o wyjaśnienie zmian w zawartości lochów w Frontiers, ale zaktualizujemy tę historię, jeśli deweloper to zrobi. Wpis na blogu nie wchodził w szczegóły dotyczące tego, czego gracze powinni oczekiwać od rajdu Apollo, ale Bungie napisało, że „bada pewne zmiany w formacie rajdu”. Zauważono również, że wraz z planowanymi dużymi aktualizacjami, które nastąpią po Apollo, Bungie wprowadzi zmiany do rajdu, aby go odświeżyć i dodać nowe wyzwania, odchodząc od obecnego podejścia oferowania poziomu trudności Mistrza dla rajdów. Zamiast tego rajdy będą teraz zawierać system o nazwie Wyczyny, który może wprowadzić nowe zasady, takie jak próby czasowe lub kombatanci o trudnościach w trybie Konkursu.Bungie wcześniej udostępniło makietę tego, jak interfejs użytkownika Destiny 2 mógłby zawierać modyfikatory trudności dla różnych aktywności. System wyczynów brzmi bardzo podobnie do systemu czaszek w grach Halo firmy Bungie, w którym gracze mogliby dodawać różne modyfikatory do gry, aktywując różne czaszki kolekcjonerskie, które mogliby odkryć. Im więcej wyczynów aktywujesz podczas rozgrywki w rajdzie, tym trudniejszy będzie rajd, ale także lepsze nagrody otrzymasz. Bungie zauważyło w swoim ostatnim zestawie wpisów na blogu, że zamierza dodać system poziomów do nagród łupów, które gracze otrzymują za różne aktywności, więc dodawanie wyczynów do twoich rajdów byłoby sposobem na zdobycie tych lepszych nagród. Bungie mówi, że nowe rajdy, zaczynając od Apollo, będą zawierać system wyczynów jako część większego nacisku na umożliwienie większej personalizacji trudności w aktywnościach — ale nie brzmi to tak, jakby były stosowane do rajdów obecnie w grze. Nowy rajd otrzyma również „aktualizację wyzwań” jako część głównej aktualizacji po wydaniu Apollo, „dodając nowe nagrody, nowe mechanizmy, nowe wyczyny, a potencjalnie nawet nowe spotkania”, zgodnie z wpisem na blogu. Rajdy obecnie rozpoczynają się wyścigiem rajdowym, w którym gracze próbują zostać pierwszą drużyną na świecie, która ukończy rajd, a aktualizacja wyzwań będzie również zawierać własny wyścig.Jeśli chodzi o drugą połowę Frontiers, rozszerzenie Behemoth pojawi się z nowym lochem, który brzmi nieco rozszerzony w porównaniu z tym, co widzieliśmy w lochach w przeszłości. Bungie pisze: „oferta nagród za nowe lochy zostanie rozszerzona o pełne zestawy broni i zbroi, na równi z rajdami”. Jednak rozmiar lub zakres lochu nie są omawiane.Główna aktualizacja po wydaniu Behemoth będzie zawierać nową zawartość związaną z rajdami i lochami. Bungie opisuje to jako potencjalnie podobne do aktywności Pantheon, którą deweloper dodał wraz z zawartością Into the Light przed rozszerzeniem The Final Shape. Pantheon był bardzo popularnym trybem boss rush, w którym pojawiali się bossowie rajdowi, których trudność wzrastała co tydzień i oferowano konkretne wyzwania i nagrody za rajdy. W pierwszej dużej aktualizacji po Behemoth „planujemy kolejne wydarzenie, które wprowadza nowość i pozwala naszemu zespołowi eksperymentować z ofertami rajdów i lochów legacy, aby tworzyć zaskakujące, ambitne wyzwania”. Wpis na blogu mówi jednak, że wydarzenie jest nadal na wczesnym etapie planowania, więc nie jest jeszcze jasne, czym ono właściwie może być. Brzmi to tak, jakby aktualizacja skupiła się na zawartości, która już jest w grze, a nie na dodawaniu nowej zawartości. Głównym celem Frontiers jest zapewnienie graczom dodatkowych opcji dostosowania poziomu trudności zawartości Destiny 2 i dodania nagród, które sprawią, że ponowne rozegranie tej zawartości będzie opłacalne, a zmiany w zawartości endgame brzmią tak, jakby wszystkie skupiały się na tym celu. Wiele z omawianych przez Bungie kwestii dotyczy zmian i dodatkowych wyzwań dla istniejących treści lub treści wydanych wcześniej w tym roku, musimy więc zobaczyć, w jaki sposób Frontiers zmieni podejście Bungie do tworzenia treści dla Destiny 2 i jak zmieni sposób, w jaki gracze wchodzą z nimi w interakcję.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games