Najlepsze w roku 2023: ciągłe poczucie odkrycia sprawiło, że Remnant 2 stała się moją ulubioną grą roku

Najlepsze w roku 2023: ciągłe poczucie odkrycia sprawiło, że Remnant 2 stała się moją ulubioną grą roku

Było wiele momentów, które sprawiły, że zatrzymałem się i powiedziałem: „Wow, to było niesamowite” w Remnant 2, ale ten, który umieścił grę na szczycie mojej listy ulubionych tego roku, miał miejsce podczas jednego z wielu znakomitych bossów Walki. Przeszedłem przez jedną z trzech dziwnych lokalizacji składających się na kampanię Remnant 2. Ten był wrakiem, opuszczonym statkiem kosmicznym wielkości księżyca, który kiedyś był zamieszkany przez zaawansowaną rasę poszukującą mniej więcej Boga. Plan ten tak naprawdę nie wypalił, a wnętrze ich statku zmieniło się na przestrzeni eonów z zamkniętej kopii ich planety w opuszczone, postapokaliptyczne pustkowie. W trakcie eksploracji oczyściłem jeden z lochów Remnant 2 i znalazłem coś, co w zasadzie było dziwnym dyskiem USB obcych. Teraz nosiłam go ze sobą i czekałam, żeby wymyślić, co z nim zrobić. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 20232022202 12020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990 19891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196019591 958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193331932193119301929192819 27192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na GameSpot

Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Remnant 2 – Wprowadzenie do świata Remnant Zwiastun W końcu dotarliśmy do ostatniego bossa tego obszaru, ogromnego niebieskiego kosmity o imieniu Sha'Hala z mnóstwem oczu i ogromnymi rękami. Już wcześniej mieliśmy do czynienia z tym gościem, podczas rozgrywki u znajomego, walcząc o zęby, aby go pokonać. Ale kiedy dotarłem do konsoli, aby aktywować walkę z Sha'Halą, zauważyłem na dole kolejne interaktywne miejsce, którego wcześniej nie widzieliśmy: drugi punkt kontrolny, na uboczu i łatwy do przeoczenia. Nacisnąłem przycisk interakcji i zaproponowano mi możliwość użycia przedmiotu questowego z mojego ekwipunku. Zaintrygowany podłączyłem urządzenie USB, co rozpoczęło walkę z bossem. I ku mojemu zaskoczeniu, zostaliśmy wciągnięci w zupełnie inną bitwę niż ta, w której walczyliśmy wcześniej z tym samym, ogromnym, obcym potworem. Tym razem Sha'Hala miała zupełnie nowe ataki, a wydźwięk bitwy był zupełnie inny. Zamiast bałaganu wiązek laserowych zmuszających nas do ciągłego uniku, mieliśmy do czynienia z większą liczbą małych celów, które trzeba było oczyścić, zanim mogliśmy zaatakować bossa. Cała walka z bossem nabrała nowego charakteru, a na koniec w nagrodę otrzymaliśmy nowy, absurdalny pistolet wykonany z odciętych rąk obcych. Po walce odkryliśmy, że nasze działania nie tylko uzupełniły świat, ale także całkowicie go zamurowało. W przeciwieństwie do innych lokacji, nie mogliśmy wrócić do tej wersji N'Erud, aby zbadać ją bliżej lub spróbować wykonać zawarte w niej zadania fabularne. Zniknęło, niedostępne, zniszczone lub potępione skutkami wprowadzenia obcego urządzenia do konsoli bossa. Tego typu rzeczy, natknięcie się na sekret, który może całkowicie zmienić twoje wrażenia, zdarzają się w Remnant 2 cały czas, dzięki genialnemu połączenie projektu indywidualnego i projektowego. Remnant 2 teleportuje cię do odległych światów, które możesz eksplorować, a za każdym razem, gdy dotrzesz do jednego, gra składa ten świat z wielu części – ale wszystkie te części mają swoje własne, odrębne, dopracowane, celowo zaprojektowane elementy. Mapa świata będzie zawierała wiele lochów, ale te lochy są wybierane losowo. Same lochy są odrębne, często mają odrębną mechanikę i własne sekrety, ale to, które sekrety można w nich znaleźć, jest również wybierane proceduralnie.To dziwne, małe urządzenie USB z kosmitami umożliwia alternatywną walkę z Sha'Halą i pozwala zamienić bossa w ten zgrabny, przerażający karabin. W rezultacie otrzymujesz światy, lokalizacje i lochy, z których wszystkie mają mocne strony dostosowanej zawartości, jak ciekawe walki z bossami i ukryte nagrody, ale z poczuciem nieoczekiwanego odkrycia, które pochodzi z generacji proceduralnej. Tworzy doświadczenia, które nieustannie zaskakują i zachwycają. Aby uzyskać tę alternatywną walkę z bossem, o której istnieniu nie mieliśmy pojęcia, moja wersja N'Erud – świata statków obcych – musiała mieć odpowiednią kombinację elementów. Musiałem mieć odpowiedni loch, czyli podziemny system tranzytowy opanowany przez zbuntowaną sztuczną inteligencję, która próbuje cię zabić w wyniku wykolejenia pociągu. Musiałem ukończyć ten loch i znaleźć na jego końcu dysk USB, i musiałem go nosić ze sobą do końca kampanii fabularnej tego świata. Aha, i na początek musiałem też zdobyć odpowiednią kampanię fabularną –ponieważ każdy z trzech światów, które eksplorujesz w Remnant 2, ma dwie zupełnie różne główne historie do rozegrania, które również wpływają na elementy, które otrzymasz podczas tworzenia tego świata. A to oznacza, że ​​istnieją całe inne wersje N'Erud z własnymi lokalizacjami i tajemnicami, a może nawet z alternatywnymi walkami z bossami do odblokowania. W innym momencie mój zespół i ja odkrywaliśmy inny świat – fantastyczne Losomn, która w rzeczywistości jest planetą rewolucji przemysłowej w stylu Bloodborne, powoli łączącą się z wymiarem wysokim elfem typu Rivendell – i zauważyła niewidome dziecko biegające ulicami płonącego miasta. Już wcześniej przemierzaliśmy ten świat i nigdy nie widzieliśmy czegoś takiego; przeważnie mieszkańcy miasta byli podobni do mieszkańców Yarnham i atakowali cię, gdy tylko ich zobaczyłeś, karabinami i widłami.Odkrycie kołdry otwiera duże zadanie, które wymaga kilkukrotnego przerzucenia świata Losomn, aby je ukończyć i dać wyobrażenie o wszystkich rzeczach ukrytych tylko w jednej z lokalizacji Remnant 2.Odkrycie kołdry otwiera duże zadanie, które wymaga kilkukrotnego przetoczenia świata Losomn, aby je ukończyć i dać wyobrażenie o wszystkich rzeczach ukrytych tylko w jednej z lokacji Remnant 2. W końcu udało nam się podążać za dzieciakiem przez miasto i odkryłem dom, w którym mieszkało kilkoro dzieci wraz z dziwną kobietą robiącą na drutach masywną kołdrę. Po chwili zdaliśmy sobie sprawę, że kołdra była ogromnym przedstawieniem naszych wyczynów. To była gigantyczna zagadka, którą trzeba było rozwiązać; aby ukończyć kołdrę, musielibyśmy odkryć więcej lochów, a nawet ponownie odwiedzić alternatywne wersje Losomn, aby ukończyć zadanie. Nowa lokalizacja niosła ze sobą także zupełnie nową stronę historii w Losomn, dodając nowy kontekst do świata, o którym myśleliśmy, że mamy rękę. Uczucie, jakie towarzyszyło temu odkryciu, było fenomenalne – przeszliśmy przez Losomn dwa lub trzy lata trzy razy w tym momencie w swoich grach, ale tutaj było coś nie tylko zupełnie nowego, ale co odblokowało ogromną, ekspansywną nową zagadkę do rozwiązania. Remnant 2 wielokrotnie dostarczał nam tego uczucia. Jest wiele powodów, dla których warto polubić Remnant 2, od systemu łączenia i dopasowywania klas postaci po doskonałe walki z bossami, ale najbardziej podobało mi się odkrywanie jego sekretów . Za każdym razem, gdy wyruszałem na terytorium, które wydawało mi się, że znam, znajdywałem coś innego. Nigdy nie grałem w grę, która tak efektywnie wykorzystuje generowanie proceduralne – nie po to, by stworzyć masę ogólnej zawartości, która zajmie cię zajętym, ale po to, by ukryć nowe, wspaniałe momenty na twojej drodze. Remnant 2 to wiele rzeczy, ale to, w czym jest najlepszy, to system dostarczania odkryć, który raz za razem namawia cię, abyś zobaczył, jakie inne fascynujące, genialne i zabawne sekrety skrywa. Dlatego ze wszystkich gier, które ukazały się w 2023 roku, wciąż gram w tę.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games