Koszmarne lochy Diablo 4 otrzymają duży wzrost wydajności przed sezonem 1

Koszmarne lochy Diablo 4 otrzymają duży wzrost wydajności przed sezonem 1

Blizzard ogłosił, że lochy Koszmarnego Diablo IV otrzymają duże wzmocnienie przed pierwszym sezonem gry. Podczas pierwszego czatu „przy kominku” Diablo IV na Twitchu, dyrektor gry Joe Shely omówił ostatnie poprawki, które sprawiły, że farmienie normalnych lochów było mniej wydajne, gdy przyszedł do levelowania i zdobywania przedmiotów. Aby uczynić lochy Koszmaru, które mają być kluczową częścią gry końcowej w Diablo IV, bardziej atrakcyjne, Blizzard zwiększy liczbę PD nagradzanych za te lochy. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031Rok202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając ‘enter’ , wyrażasz zgodę na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatnościrozpocznij grę: Diablo IV Wszystko, co warto wiedzieć Częścią ogólnego zwiększenia wydajności lochów Koszmaru jest skrócenie czasu potrzebnego na podróż do samych lochów. W tej chwili gracze muszą podróżować do najbliższego punktu nawigacyjnego, a następnie ręcznie biec do wejścia do lochu. Blizzard w niedalekiej przyszłości sprawi, że Pieczęcie Koszmaru utworzą punkt nawigacyjny dla odpowiedniego lochu, do którego gracze będą mogli się udać, co znacznie skróci czas podróży i sprawi, że lochy Koszmaru będą bardziej wydajne w farmowaniu. Obecny plan przewiduje wprowadzenie tych zmian z wyprzedzeniem pierwszego sezonu Diablo IV, którego premiera jest obecnie planowana na połowę lub koniec lipca. Zmiany, które wejdą później wraz z premierą sezonu 1., obejmą mapę całego konta i postępy w Ołtarzu Lilith. Gdy te zmiany wejdą w życie, gracze tworzący nowe postacie będą automatycznie zdobywać punkty Rozgłosu związane z odkrywaniem mapy i odblokowywaniem Ołtarzy Lilith na poprzedniej postaci. Dodatkowe zmiany w Diablo IV, takie jak poprawki odporności w grze (statystyka wysokiego poziomu gracze opisali, że obecnie nie warto ich używać) i traktowanie klejnotów jak waluty, a nie przedmiotów zajmujących miejsce w ekwipunku, pojawi się później, bliżej premiery sezonu 2. Blizzard planuje wypuszczać nowe sezony Diablo IV co trzy miesiące. Każdy sezon Diablo IV będzie zawierał nowe funkcje rozgrywki i sezonową linię zadań. Diablo IV było hitem Blizzarda. W ciągu pięciu dni sprzedaż przekroczyła 666 milionów dolarów i stała się najszybciej sprzedającą się grą w ponad 30-letniej historii Blizzarda. Oprócz nowych sezonów Blizzard potwierdził już, że trwają prace nad dwoma dodatkami do Diablo IV. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games