Jak Marvel, Just Not Twin Peaks, zainspirowało Alana Wake’a 2

Jak Marvel, Just Not Twin Peaks, zainspirowało Alana Wake’a 2

Nie jest tajemnicą, że Twin Peaks stanowiło kluczową inspirację dla serii Alan Wake, ale nie jest to jedyny element popkultury kierujący nadchodzącą kontynuacją Remedy Entertainment. Niektóre są oczywiste, ale mniej oczywiste są niektóre z jego większych wpływów – praca Marvela – które miały wpływ na nadchodzącą grę typu survival-horror. Współreżyser Alana Wake’a 2, Kyle Rowley, powiedział mi w wywiadzie, że chociaż scenarzysta gry /reżyser Sam Lake i wielu innych członków zespołu czerpie inspiracje, takie jak Twin Peaks, jako motywację, z drugiej strony zainteresowania Rowleya nie są całkiem wycięte z tego samego materiału. Co z kolei służy jako przeciwwaga dla bardziej tępych izmów gry Twin Peaks. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie możesz uzyskać dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad, grudzień12345678910111213141516171819202122232425262728293031rok202320222. 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając ‘enter’ , wyrażasz zgodę na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatnościWejdź do gry: Alan Wake 2 Wrażenia z rozgrywki | Summer Game Fest 2023 „Wiesz, że lubię Davida Lyncha – jest fajny. Ale osobiście nie jestem wielkim fanem Twin Peaks” — powiedział Rowley. Zamiast tego uważa się bardziej za faceta z Marvela, co pozwala mu spojrzeć na grę z szerszej perspektywy. „Próbuję pomyśleć o tym, jak moglibyśmy wnieść nieco więcej – nie chcę powiedzieć, że do głównego nurtu – ale rzeczy, które nie są tak niejasnymi odniesieniami do rodzaju gier, które tworzymy. Staram się zachować równowagę to trochę z czymś w rodzaju: „Hej, nie rozumiem tego, tego i tego. A jeśli tego nie rozumiem, są inni ludzie, którzy tego nie zrozumieją”. Wciąż jest wiele inspiracji Alan Wake 2 przechodzi od tego na paluszkach do mniej surrealistycznych i niejasnych, jak na przykład Fargo i True Detective braci Coen. Konkretny scenariusz, w którym yin Rowleya równoważy yang Sama Lake’a, to sposób, w jaki działa profilowanie Alana Wake 2 – jeden z nadprzyrodzona mechanika śledcza gry. W grze Alan Wake 2, agentka FBI, Saga Anderson, agentka FBI może profilować podejrzanych i wchodzić do głowy ofiary, aby ujawnić głębsze wskazówki niewidoczne w otaczającym ją świecie. Skutkuje to migającymi obrazami i złowieszczymi pomrukami jej poddanych. Sam w sobie graniczy z byciem niezrozumiałym, ale dzięki wkładowi Rowleya staje się bardziej kontekstowy. [to the original version of profiling], a ja na to: „Sam, nikt nie zrozumie, co do diabła wynika z tych linii profilujących”. Musimy znaleźć sposób na umieszczenie ich w kontekście gracza” — powiedział Rowley. „Dodaliśmy więc po każdym rodzaju pytania profilowego, takie jak interpretacja Sagi tego, co mówi postać. I to jest w zasadzie brama dla gracza, aby zrozumieć, co dzieje się z tymi sekwencjami profilowania”. Starsza projektantka narracji Alan Wake 2, Molly Maloney, jest również ważnym filarem w tłumaczeniu bardziej odległych pomysłów w sposób zrozumiały dla gracz. „Chcemy wspierać [writers’] wizja. Musimy również zapewnić graczowi przejrzystość w znaczący sposób” – powiedziała. „Pomocne jest posiadanie kogoś w [writing] pokoju, którego jedynym zadaniem jest przemyślenie historii i tego, jak przekłada się to na wrażenia gracza”. Dla Molly chodzi o bycie „cheerleaderką” scenarzystów, wspieranie ich pomysłów (bez względu na to, jak dziwaczne mogą być) i znajdowanie sposób, aby działały w różnych działach i, oczywiście, w odtwarzaczu. Nawet mimo to, po obejrzeniu 30 minut Alana Wake’a 2 podczas mojego podglądu bez użycia rąk, gra w żadnym wypadku nie ogranicza się do dziwnych, niezwykłych i wręcz dziwnych Demo było pełne wizualnych anomalii, złowrogich czerwonych świateł, które nadawały okropny ton, i wciąż pozostawiało mnie z wieloma drapiącymi w głowę pytaniami – czymś, co jest ważne dla scenarzysty/reżysera Sama Lake’a. 2, stworzyliśmy galerię 11 wskazówek, które znaleźliśmy w zwiastunie ujawniającym rozgrywkę. Ponadto rozmawialiśmy ze scenarzystą/reżyserem gry, Samem Lake’em, o przywróceniu Alana Wake’a 13 lat po oryginale. Alan Wake 2 ma ukazać się 17 października na Xbox Series X|S, PS5 i PC wyłącznie w Epic Games Store. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games