Do Call of Duty: Modern Warfare 3 dotarła nowa aktualizacja. Informacje o aktualizacji z 14 grudnia obejmują zmianę w działaniu cechy Duch w trybie wieloosobowym, a także aktualizacje dotyczące walk z bossami robakami w trybie Zombie. Największą zmianą w trybie wieloosobowym jest dostosowanie do atutu Duch. Poprzednio Duch był aktywowany tylko dla graczy, którzy się poruszali, ale ta aktualizacja pozwala graczom wyposażonym w ten atut pozostać w bezruchu przez dwie sekundy, zanim efekty antyradarowe zostaną wyłączone. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Do oglądania filmów użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 20232022202 12020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990 19891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196019591 958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193331932193119301929192819 27192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na GameSpot
Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Modern Warfare III | Zwiastun Zombies sezonu 1. Deweloper potwierdza, że ta zmiana została wprowadzona na podstawie opinii i mówi: „Dodaliśmy okres karencji do wymagań dotyczących ruchu w kamuflażu Ghost T/V. Dzięki tej zmianie gracze pozostają wykrywalni przez radar, gdy się nie poruszają, ale chwilowe przerwy nie będą już powodować ujawnienia ich pozycji. „Różne playlisty dla wielu graczy otrzymały zmiany w limitach punktów. Limity punktów w Team Deathmatch i Kill potwierdzone zostały zwiększone do 125 w przypadku walk 10 na 10, 150 w przypadku gier 12 na 12 i 125 punktów w przypadku list odtwarzania na małych mapach. W trybie Zombie wprowadzono zmiany w walce z bossem Greylorm Aether Worm. Aktualizacja rozwiązuje problem, w wyniku którego zjedzenie przez Greylorma i jednoczesne złapanie przez Mimika mogło spowodować zepchnięcie gracza pod mapę. Zapobiega to także problemowi, który wcześniej powodował natychmiastową śmierć bossa po odrodzeniu. Dodatkowo wprowadzono przydatną zmianę w walce z bossem robakiem Gorm'gant w misji Dead Signal. Teraz podczas tej walki pojawią się lekko opancerzone zombie, które będą stanowić źródło pancerza dla graczy. Aktualizacja zawiera także poprawki różnych problemów z awarią i stabilnością, w tym awarii specyficznej dla komputerów PC, którą gracze napotkali na początku sezonu 1. Pełne informacje o łatce można znaleźć poniżej, jak udostępniono na blogu Call of Duty. Nowa aktualizacja dotarła również do Warzone. Oto wszystko, co zmieniło się w trybie Battle Royale, w tym odgłosy kroków i balansowanie broni.
CZWARTEK 14 GRUDNIA 2023
ŚWIATOWY
STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ
Rozwiązano problem występujący u niektórych graczy, powodujący, że odblokowane wcześniej przedmioty stały się niedostępne do wyposażenia.
BROŃ I ZAŁĄCZNIKI
» Karabiny szturmowe «RAM-7 (MWIII) Speedway v5 z krótką lufą jest teraz dostępny do wyposażenia u rusznikarza.
SPRZĘT
Dron Breacher (Śmiertelny) Ulepszono wykrywanie uderzeń, aby zapobiec zadawaniu graczom większych obrażeń wybuchowych, niż zamierzono.
DOSTOSOWYWANIE
Skórki lasera Crimson Fate i Carbon Fate nie będą już wyświetlane jako domyślne skórki po założeniu na strzelby. Gracze, którzy zakupili zestaw skarbca broni GG EZ, będą teraz mogli korzystać z dostosowań zintegrowanego załącznika optycznego Houndeye. Animowane emblematy są teraz prawidłowo nagradzane osiągnięcie poziomów prestiżu 1-5. Uwaga: w nadchodzących dniach przyznamy te przedmioty z mocą wsteczną graczom, którzy spełnili wymagania przed dzisiejszą poprawką. Emblematy Bezcennej i Międzygwiezdnej nagrody Stormendera będą teraz wyświetlać prawidłową grafikę.
TRYB WIELOOSOBOWY
UIX
Naprawione błędy Kolumna Zabójstwa na tablicy wyników będzie teraz poprawnie śledzona w trybie wojny. Zestawy do konwersji Miejsce na załączniki dla niektórych broni nie będzie już wyświetlane jako zablokowane pomimo spełnienia wymagań. Wyjście z podglądu schematu nie będzie już powodować kopnięcia gracza z powrotem do menu gry wieloosobowej. Podczas korzystania kontrolera, najechanie na sektor Przepustki Bitewnej Świętego Mikołaja nie będzie już powodowało kopnięcia gracza z powrotem do menu trybu wieloosobowego. Kliknięcie przycisku „Wyświetl pakiet” na pakiecie Przepustki bojowej w zakładce Operatorzy nie będzie już powodować wyrzucenia gracza z powrotem do menu trybu wieloosobowego.
POSTĘP
Wyzwania wymagające zniszczenia sprzętu wroga będą teraz kontynuowane po zniszczeniu następujących ulepszeń polowych: ACSComms Scrambler Rozkładana osłona Skrzynia medyczna Przenośny radar Mina tłumiąca Kamera taktyczna Taktyczne wstawianie System trofeów Naprawiono kilka wyzwań, w przypadku których postęp nie był śledzony.
BROŃ I ZAŁĄCZNIKI
Ray Gun Wdrożono środki zapobiegające nielegalnemu użyciu poza trybami wsparcia.
MAPY
Operacja Spearhead (War) Wyeliminowano exploit poza mapą, w wyniku którego gracze mogli uzyskać dostęp do niezamierzonego dachu w pobliżu miejsca startu. Wyeliminowano exploit poza mapą, w wyniku którego gracze mogli przedostać się pod mapę w pobliżu garażu.
TRYBY
Strzelanina W meczu prywatnym gra na podzielonym ekranie nie będzie już powodować błędu DEV 12744. Wyszukaj i zniszcz. Rozwiązano problem powodujący niezamierzoną liczbę PD w różnych wydarzeniach meczowych. Listy odtwarzania Zwiększono limity punktów w drużynowym deathmatchu i potwierdzeniu zabójstwa w niektórych ograniczonych czasowo listach odtwarzania. 12v12: 15010v10: 125Małe mapy: 125Prywatny mecz Po włączeniu reguł CDL ograniczenia są teraz zgodne ze specyfikacją ustawień rywalizacji w wersji 1.0. Powrócił kurs szkoleniowy, umożliwiający graczom naukę podstawowych ruchów i umiejętności bojowych.
GRATISY
Kamuflaż Ghost T/V (sprzęt) Gracze mogą teraz pozostawać w bezruchu przez 2 sekundy, po czym efekty antyradarowe zostaną wyłączone. W oparciu o opinie dodaliśmy okres karencji do wymagań dotyczących ruchu kamuflażu Ghost T/V. Dzięki tej zmianie gracze pozostaną wykrywalni przez radar, gdy się nie poruszają, ale chwilowe pauzy nie będą już powodować ujawniania ich pozycji.
ZOMBIE
MISJE
Akt 4: Martwy sygnał. Zmiany w ucieczce: Pokonaj etap Gorm'ganta w misji Martwy sygnał. Na tym etapie dodano typy wrogów lekko opancerzonych zombie, aby zapewnić graczom źródło pancerza.
ROZGRYWKA
Kontrakty Ekstrakcja eteru Naprawiono błąd, który eliminował graczy, którzy próbowali przeciążyć „Ekstraktor eteru” po upływie czasu kontraktu.
WROGOWIE
ZombieAether Worm: Greylorm Naprawiono błąd, który pozwalał Greylormowi natychmiastowo umrzeć po odrodzeniu. Rozwiązano problem, w wyniku którego zjedzenie przez Greylorma i złapanie go w tym samym czasie przez Mimika mogło spowodować, że gracze zostali zepchnięci pod mapę.
UIX
Broń Rozwiązano problem powodujący wyświetlanie nieprawidłowych opisów odblokowania dodatku Bruen MK9 w raporcie po akcji.
STABILNOŚĆ
Rozwiązano awarię występującą na komputerach PC na początku sezonu 1. Ta poprawka została wydana w poniedziałek, 11 grudnia. Dodano różne poprawki dotyczące awarii i stabilności. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.