Horizon Forbidden West – aktualizacja 1.07 jest już dostępna

Horizon Forbidden West – aktualizacja 1.07 jest już dostępna

Firma Guerrilla Games wydała łatkę 1.07 do gry Horizon Forbidden West, która ma na celu aktualizację problemów związanych z kilkoma głównymi zadaniami fabularnymi, działaniami w świecie, wydajnością i nie tylko. Jak zwykle deweloper udostępnił informacje o łatce na subreddicie gry, w którym potwierdzono, że chociaż zespół rozwiązał wiele różnych problemów, wciąż jest kilka znanych problemów, nad którymi pracuje. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej treści! Podaj swoją datę urodzenia, by zobaczyć tę videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 klikając „enter”, zgadzasz się na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatnościEnter Now Playing: Horizon Forbidden West Review W tej łatce wprowadzono kilka poprawek w roślinności, aby poprawić jakość obrazu podczas korzystania z trybu wydajności. Niektórzy gracze zgłaszali również, że ikon Firegleam nie można usunąć z ich map po interakcji z nimi – jest to obecnie rozwiązywane – podczas gdy inni zgłaszali, że niektóre utwory muzyczne odtwarzają się ponownie podczas ich rozgrywki. Guerrilla potwierdził, że wraz z łatką 1.06 zaimplementowano częściową poprawkę, ale nadal szuka problemu dla innych graczy, którzy mogą doświadczać tego błędu. Jeśli chodzi o poprawki i ulepszenia, które zostały oficjalnie dodane wraz z łatką 1.07, wiele z nich kręci się wokół pewnych bugów głównych quest jak w patchu 1.06. Chociaż tym razem liczba poprawek nie jest tak długa, nadal dotyczą najczęściej zgłaszanych błędów – na przykład kilku problemów związanych z zadaniem Sięgnij po początek. Wielu graczy zgłaszało przypadki zawieszania się, nieudane ekrany wczytywania i czarne ekrany, które uruchamiają się w sposób niezamierzony. Zostały one naprawione, wraz z kilkoma przypadkami, w których NPC i tekstury pojawiały się nagle, gdy zbliżali się do ugody na PS4. Aktualizacja dodała również opcję „Zawsze wyłączone” dla broni i amunicji, a także narzędzi i mikstur, w opcjach niestandardowych HUD, a także zupełnie nowe opcje trybu fotograficznego. Pełna lista usprawnień znajduje się poniżej:

Informacje o aktualizacji 1.07 do wersji Horizon Forbidden West

Główne zadaniaNaprawiono błąd w „Sięgnij gwiazd”, który powodował, że zadanie nie przebiegało prawidłowo, jeśli drugie złącze kabla wahadłowca zostało wystrzelone jako pierwsze. Naprawiono błąd w „Sięgnij gwiazd”, w wyniku którego gracz mógł opuścić przestrzeń gry. Naprawiono błąd w „Ambasada”, w której wpadnięcie z powrotem przez bramę Jałowego Światła podczas Ambasady utknie gracza w Jałowe Światło. Naprawiono błąd w “Drzwiach Śmierci”, gdzie gracz mógł przywołać swojego wierzchowca w podziemnym miejscu. Naprawiono błąd w “Death’s Drzwi”, w których gracz nie może wchodzić w interakcję z konsolą. Naprawiono błąd w „Morze Piasków”, w którym cel stworzenia maski do nurkowania był aktualizowany niepoprawnie, blokując postęp. Naprawiono błąd w „Tebach”, w którym gracz mógł przecisnąć się przez szczelinę w geometrii w pobliżu podwodnej elektrowni i wypadnij ze świata.Zadania poboczneNaprawiono błąd w „Breaking Even”, w którym gracz nie mógł porozmawiać z Porguf, aby włączyć zadanie, jeśli Talanah była również obecna w Camp Nowhere. Naprawiono błąd w „Shadow in the West”, gdzie ponowne wczytanie zapisu mogło odrodzić się poza zamkniętą przestrzeń bojową.Naprawiono błąd w „Duszeniu Krwi”, który sprawiał, że Atekka mogła bezczynnie bezczynnie pozostawać poza Thornmarsh, jeśli gracz zbliżał się z określonego kierunku.Naprawiono błąd w „Marszu Żołnierza”, w wyniku którego Penttoh mógł przestać reagować podczas poruszania się w kierunku górskiego szczytu. , blokując w ten sposób postęp.Naprawiono błąd, który sprawiał, że cel „Porozmawiaj z Zo” nie aktualizował się po porzuceniu zadania pobocznego w połowie.Naprawiono błąd, który sprawiał, że cel „Zbierz gadżet” nie aktualizował się .Działania na świecieNaprawiono błąd w wyścigach Gauntlet, w którym w rzadkich przypadkach wyścig nie rozpoczynał się po ukończeniu biegu próbnego. Naprawiono błąd w wyścigach Gauntlet, w którym zajęcie ostatniego miejsca mogło liczyć się jako zwycięstwo. Naprawiono błąd w Gauntlet Run: The Stillsands, w którym gracz mógł zostać poproszony o wykonanie czynności przed rozpoczęciem czynności. Naprawiono problem z umową na odzyskiwanie Nieuchwytnego Rogu Kła, przez który misja czasami nie kończyła się poprawnie. Naprawiono problem z umową na odzyskiwanie Nieuchwytnego Rogu Kła, w którym ślady maszyny nie były widoczne, jeśli gracz szybko oddalił się podczas realizacji celu.Naprawiono problem z kontraktem na ratunek „Działo niszczycielskie”, który powodował, że cel nie aktualizował się poprawnie, jeśli gracz odłączył jedno z dział zadających duże obrażenia i zadających duże obrażenia. Naprawiono problem ze wschodnim Obóz Lie Regalla, w którym wczytanie zapisu zapisanego przy ognisku spowodowałoby umieszczenie Aloy przy innym ognisku. Naprawiono błąd w Kontrakcie Salvage Ancient Relics, w którym cel „Zbierz starożytne relikty” e utknęło na 2/3. Naprawiono błąd w Regalla Camp Devil’s Grasp, przez który wrogowie nie mogli się odrodzić po przeładowaniu zapisanej gry podczas celu „Zabij przywódcę rebeliantów”. Naprawiono błąd w Rebel Outpost Jagged Deep, przez który gracz mógł się teleportować po mapie podczas ponownego wczytywania zapisanej gry. Naprawiono błąd w Sunken Cavern: The Gouge, przez który gracz mógł przepłynąć przez szczelinę w ścianie jaskini.UI/UXDodano opcję „Zawsze wyłączone” dla broni i amunicji oraz narzędzi i mikstur w opcjach niestandardowych HUD. Naprawiono kilka ikon strojów, które wykorzystywały nieprawidłowe zasoby w menu ekwipunku. Naprawiono problem z mapą, w wyniku którego podczas wyśrodkowania mapy występował nienaturalny ruch widok na gracza lub cel misji.GrafikaDodano płynniejsze przejście między warstwami chmur troposferycznych i Cirrus oraz lepsze dopasowanie kolorystyki chmur superkomórek Anvil i Cirrus. Naprawiono problem z bardzo dużym szyciem, w którym model wyświetlał niski poziom szczegółów z określonej odległości. Wprowadzono wiele poprawek, aby roślinność w celu poprawienia jakości obrazu w trybie Favor Performance.Naprawiono przypadek migotania białego światła w głównym zadaniu „Death’s Door”.Większa stabilność głębi ostrości podczas filmowania.Zredukowano artefakty kroków z SSAO w ekstremalnych sytuacjach zbliżeniaZredukowano zmiany nasycenia w przypadku rozmycia ruchu Poprawiona jakość i stabilność cieni. Poprawiona jakość trawy w określonych sytuacjach.Wydajność i stabilnośćNaprawiono wiele awarii. Naprawiono kilka przypadków, w których NPC i tekstury były widoczne na PS4™, gdy gracz z dużą prędkością zbliżał się do ugody. Naprawiono kilka przypadków, w których ekrany wczytywania lub czarne ekrany pojawiały się nieumyślnie. Naprawiono problem z przesyłaniem strumieniowym po napisach końcowych sekwencja została pominięta.Ulepszenia trybu fotograficznegoZwiększona precyzja w trybie precyzyjnym, aby zapewnić znacznie większą kontrolę podczas orientowania i przesuwania aparatu, zwłaszcza podczas korzystania z długich ogniskowych i dużych przysłon. Minimalna odległość ogniskowania została zmniejszona do 5 cm, co pozwala na bardziej kreatywne zdjęcia i makrofotografie. Zmieniono tylny film do pełnej klatki 35 mm, dla wyraźniejszej ogniskowej i przesunięcia głębi ostrości, a także bardziej intuicyjny wybór ogniskowych dla wirtualnych fotografów. Dodano o wiele więcej ogniskowych, aby pokryć zakres od 10 mm do 300 mm w pełnej klatce 35 mm, co pozwala na bardziej kreatywną ekspresję. Dopasowanie pola widzenia dla domyślnego aparatu.Zwiększono promień, którego fotografowie mogą używać wokół Aloy z 5 do 10 metrów.Różne drobne ulepszenia jakości życia.Prostokąt Autofokusa i siatka Reguła trzeciego są teraz ukryte podczas korzystania z opcji Ukryj interfejs użytkownika.Naprawiono problem polegający na tym, że efekt mory mógł być widoczny na skórze postaci podczas ujęć z bliska.InnyNaprawiono błąd kolizji kamery, który czasami występował, gdy gracz był dosiadany i manewrował w pobliżu przeszkód na określonej wysokości. Naprawiono kilka problemów z animacją u NPC w osadach. Nieznacznie zwiększono koszt amunicji do techniki broni z napędzanym kolcem ze względu na równowagę gry. Naprawiono błąd przypadek, w którym Aloy mogła utknąć w geometrii w osadzie Memorial Grove podczas próby wyskoczenia przez wyrwę w ścianie. Naprawiono błąd, w wyniku którego gra wydawała się na chwilę zawieszać po przejściu sekwencji napisów końcowych. Naprawiono błąd, który powodował, że PS5 Poziom trudności „Ustawienia gry” w systemie operacyjnym zastępował poziom trudności w grze. Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwe do interakcji obiekty czasami traciły kolizję, powodując upadek gracza przez obiekt. Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł spadać przez świat podczas szybkiej podróży na wierzchu. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games