Ghost of Tsushima to kolejny solidny, nieco mało ambitny port na PlayStation PC

Ghost of Tsushima to kolejny solidny, nieco mało ambitny port na PlayStation PC

Ponieważ Sony w dalszym ciągu wprowadza na komputery PC wiele swoich uznanych tytułów przeznaczonych wyłącznie na konsolę PlayStation, wydaje się, że każde wydanie jest coraz lepsze pod względem jakości i stabilności. Ghost of Tsushima to najnowsza gra, która podtrzymuje ten trend, a deweloper Nixxes po raz kolejny pokazał, jak cenny był zakup w dążeniu do tego przedsięwzięcia skupionego na komputerach PC. Przełożenie pracy wykonanej przez Sucker Punch na PlayStation 4 na płynną grę na PC może wydawać się trywialne w obliczu bardziej wymagających projektów, takich jak Returnal czy Ratchet and Clank: Rift Apart, ale nie wpływa to na ostateczny efekt produktu mniej imponujące, gdy uda ci się sprawić, że będzie działać daleko poza poziomem grafiki i wydajności nawet w wersji na PlayStation 5. 11 Minutes Of Ghost Of Tsushima Ultrawide PC Maks. ustawienia RozgrywkaRozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich twoich urządzenia? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wpisz swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202420232 0222021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319 9219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197 71976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621 9611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219 31193019291928192719261925192419231922219211920191919181917191 61915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011 900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na warunki GameSpot
Warunki korzystania i Polityka prywatności EnterGhost of Tsushima na PC to kompletny pakiet, zawierający popremierowy tryb wieloosobowy Legends (który do gry wymaga konta PSN) oraz zabawne DLC Iki Island, które rozszerza przygodę głównego bohatera Jina Sakai. Jest tu w co grać, zwłaszcza biorąc pod uwagę zakres głównej przygody. To historia, której rozpoczęcie zajmuje trochę czasu, ale w pełni zasługuje na swoje tempo w takich momentach, jak zapierający dech w piersiach ekran ostatniej karty tytułowej i wciągające bitwy ze stałymi fragmentami, które zamykają główne akty. Otwarty świat gry Ghost of Tsushima wydaje się nieco przestarzały, biorąc pod uwagę czas, jaki upłynął od jej pierwotnej premiery, ale nie mniej wciągające jest przemierzanie wspaniałej wyspy, na której toczy się gra. Na PC Tsushima wygląda lepiej niż kiedykolwiek. Wprowadzono kilka drobnych ulepszeń, dzięki którym grafika jest lepsza od wersji na PS5, w tym kilka ulepszeń wolumetrycznej mgły i mniejsze ulepszenia wizualne, dzięki którym świat wygląda ostrzej. Trudno je jednak wybrać bez bezpośredniego porównania z wersją konsolową, ponieważ Nixxes wstrzymuje duże zmiany, takie jak oświetlenie oparte na ray tracingu czy globalne oświetlenie, co jest rozczarowujące, biorąc pod uwagę fakt, że oba stały się powszechne we współczesnych grach. Ghost of Tsushima wykracza poza swój wiek dzięki ponadczasowemu projektowi wizualnemu. Kolory są żywe i podkreślone, ożywiają lasy pełne ciepłych jesiennych barw i zapewniają przyciągający wzrok kontrast pomiędzy bujną przyrodą a opresyjnymi strukturami mongolskimi, które zaczęły ją infekować. Odkrywanie tego świata znacznie poprawia się dzięki dodatkowej płynności, jaką zapewnia gra PC może zaoferować. Na moich kartach AMD Ryzen 5600X i RTX 3080 Ti byłem mile zaskoczony, widząc tak wysoką liczbę klatek na sekundę w znacznie wyższych rozdzielczościach, niż było to w stanie zaoferować PS5, z natywnym 4K oscylującym znacznie powyżej 80 klatek na sekundę przez większą część mojego czasu gry. Daje to Ghost of Tsushima dużo miejsca na skalowanie do znacznie starszego sprzętu, choć z zastrzeżeniem, że najlepiej gra na kartach graficznych z więcej niż 8 GB pamięci VRAM, co może być czynnikiem ograniczającym. Mimo to zakres dostępnych ustawień wizualnych pozwala udoskonalić wrażenia, aby osiągnąć pożądaną wydajność, a zmiany w świecie w czasie rzeczywistym pozwalają ci wypróbować zmiany wprowadzane w menu. Ghost of Tsushima działał świetnie na PS4, został znacznie ulepszony dzięki trybowi 60 klatek na sekundę na PS5, ale zapewnia transformację przy jeszcze wyższych częstotliwościach odświeżania, jeśli masz obsługujący to wyświetlacz.Obsługiwana jest także szeroka gama sprzętu pod względem funkcji skalowania rozdzielczości, z obsługą rozwiązań supersamplingu DLSS firmy Nvidia, FSR AMD i Intel XeSS. Dodatkowo można skorzystać z autorskiego rozwiązania TAA firmy Sucker Punch z dynamicznym skalowaniem rozdzielczości, które dopasowuje się do sposobu, w jaki PlayStation radzi sobie z grą, choć jest to znacznie mniej dopracowana opcja niż te, jakie oferują karty graficzne PC. Jeszcze bardziej zaskakujące jest oddzielenie sprzętowego rozwiązania AMD do generowania klatek, co pozwala na sparowanie go z DLSS firmy Nvidia po raz pierwszy (oficjalnie) w grze na PC. Oznacza to, że nie potrzebujesz nowoczesnej karty Nvidia z serii 40, aby cieszyć się zaletami generowania klatek, które mogą prawie podwoić liczbę klatek na sekundę bez zauważalnego opóźnienia. Jeśli przyjrzysz się wystarczająco uważnie, występują pewne problemy z jakością obrazu, ponieważ wygenerowane klatki są wstrzykiwane pomiędzy klatki renderowane natywnie, ale są one na tyle drobne, że przez większość czasu bawiłem się z włączonym ustawieniem. Nie spowoduje to jednak magicznie przekształcenia gry w 60 klatek na sekundę, jeśli masz trudności z utrzymaniem tego poziomu wydajności, ponieważ najlepsze wyniki uzyskasz, gdy gra będzie już uruchomiona lub wyższa. Pomiędzy skalowalną wydajnością a szerokim zakresem wydajności ustawieniach, Ghost of Tsushima to kolejny element pracy Nixxes nad grami dostępnymi wyłącznie na PlayStation. Nawet jeśli nie zawiera żadnych znaczących ulepszeń w stosunku do swojego konsolowego odpowiednika, jest to mimo wszystko świetny sposób na poznanie jednego z najbardziej efektownych wizualnie otwartych światów na rynku, pomimo jego wieku, a niebezpieczeństwa i cuda wyspy Tsushima nadal są przyjemnością dla graczy pierwszy raz.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games