Druga aktualizacja Indiany Jonesa i Wielkiego Kręgu dotyczy wyłącznie błędów, na szczęście nie węży

Druga aktualizacja Indiany Jonesa i Wielkiego Kręgu dotyczy wyłącznie błędów, na szczęście nie węży

Deweloper MachineGames wydał drugą aktualizację dla Indiana Jones and the Great Circle: łatkę, która w rzeczywistości naprawia problem z batem dla wytrzymałego archeologa. Jest to jeden z wielu wyeliminowanych błędów, obok problemów z podwójnym widzeniem po prawie utonięciu i zacinaniem się liczby klatek na sekundę w przerywnikach filmowych. Druga aktualizacja – opublikowana na stronie internetowej Bethesdy – ma na celu rozwiązanie problemu, w wyniku którego dr Jones nie mógł wyposażyć swojego bicza . Aktualizacja Indiana Jones and the Great Circle wprowadza także „ulepszenia globalnego oświetlenia na konsoli Xbox”. Zasadniczo cienie wyglądają jeszcze lepiej, a jakość obrazu wydaje się mniej rozmyta. MachineGames zauważyło również, że rozwiązało problem na komputerze PC, w wyniku którego można było wyłączyć globalne oświetlenie z powodu „gry z kartami graficznymi VRAM poniżej minimalnej”. W zeszłym tygodniu pojawiła się pierwsza aktualizacja dla gry Indiana Jones and the Great Circle, oferująca śledzenie ścieżki na PC dla wybranych kart Nvidia. MachineGames pracuje nad tą funkcją (która przypomina ulepszony ray tracing) dla kart AMD w przyszłości, ale nie jest ona częścią drugiej aktualizacji. W międzyczasie Harrison Ford pojawił się na gali The Game Awards i pochwalił Troya Bakera i Todda Howardowi za pracę nad Indianą Jonesem i Wielkim Kręgiem. Dla niezaznajomionych: Ford gra Jonesa w pięciu filmach fabularnych opartych na tej postaci. Wydaje się, że Lucasfilm jest zainteresowany większą liczbą gier o Indianie Jonesie w przyszłości, chociaż chce najpierw skupić się na tej grze i nadchodzącym DLC. Więcej informacji można znaleźć w recenzji Indiana Jones and the Great Circle na GameSpot. Jest to także jedna z 10 najlepszych gier roku 2024 według serwisu GameSpot. Poniżej znajdziesz pełne informacje o łatce drugiej aktualizacji:

OGÓLNY

Naprawiono błąd, w wyniku którego użytkownik Game Slot mógł być zgłaszany jako uszkodzony lub sprawiający wrażenie całkowicie brakującego, choć w rzeczywistości nie wystąpił żaden problem.

ROZGRYWKA

Naprawiono błąd, przez który gracz mógł nie być w stanie założyć bicza Indy'ego. Naprawiono błąd, przez który gracz mógł mieć aparat Indy'ego na stałe wyposażony. Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł upuścić i stracić aparat, jeśli skorzystał z szybkiego wyposażenia („przedmiot kluczowy ”) poproszą o wyposażenie aparatu podczas sprawdzania innego pobliskiego przedmiotu do odbioru.

GRAFIKA

Naprawiono zapobieganie zawieszaniu się „Podwójnego widzenia” na ekranie, gdy Indy prawie utonął. Graczom, którzy już napotkali ten problem, powtórzenie efektu niemal utonięcia powinno rozwiązać problem. Dalsze ulepszenia zmniejszają „zacinanie się” spowodowane duplikacją klatek podczas przerywników filmowych.

MISJE I ZADANIA – PAMIĘTAJ, ŻE TA SEKCJA ZAWIERA KILKA MAŁYCH SPOILERÓW

Naprawiono błąd, przez który Gina nie mogła zbliżyć się do sekretnego wejścia do Watykańskiej Komnaty Skarbów, blokując postęp misji. Naprawiono błąd, przez który Gina mogła udać się, aby wyłamać zamek prowadzący do wyjścia ze Watykańskiej Komnaty Skarbów, gdy tylko wejdziesz do pokoju, co oznacza, że ​​możesz przegapić kilka bardzo ważnych wydarzeń w historii. Naprawiono dużą dziurę w kolizji w podłodze wokół krawędzi ściany wokół Zigguratu w Sukhothai, przez którą gracz mógł spaść.

POPRAWKI SPECYFICZNE NA PC

Naprawiono problem polegający na tym, że Nvidia DLSS może powodować problemy z wydajnością po włączeniu. Naprawiono problem polegający na tym, że generowanie ramek Nvidia nie było poprawnie aktywowane, jeśli używany jest HDR. Naprawiono problem, w wyniku którego tryb Nvidia Low Latency Mode mógł powodować problemy z wydajnością, gdy był używany z generowaniem ramek. Naprawiono rozwiązano problem polegający na tym, że globalne oświetlenie mogło zostać całkowicie wyłączone podczas gry z kartami graficznymi VRAM poniżej minimalnej wartości. Naprawiono problem polegający na tym, że oświetlenie mogło być zbyt jasne we wnętrzach, jeśli funkcja Path Tracing (Full Ray Tracing) była ustawiona na Średni lub Wysoka jakość. Znany problem: Generowanie ramek Nvidia może zostać tymczasowo wyłączone, jeśli HDR zostanie aktywowany po raz pierwszy. Aby obejść ten problem, wyłącz i ponownie włącz DLSS. Należy to zrobić tylko raz.

POPRAWKI SPECYFICZNE DOTYCZĄCE XBOX

Ulepszenia globalnego oświetlenia na Xbox, aby rozwiązać problemy, w których zacienione obszary wydawały się jaśniejsze niż oczekiwano.

DODATKOWE UWAGI

Twórcy treści mogli doświadczyć awarii gry, jeśli do przechwytywania wideo używali oprogramowania OBS Studio. Aktualizacja OBS Studio do wersji 31.0.0 powinna zapobiec występowaniu tych awarii. Odwiedź https://obsproject.com/, aby zaktualizować do najnowszej wersji.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games