Rockstar’s Grand Theft Auto Online to duża i odnosząca sukcesy gra wieloosobowa, ale w przeciwieństwie do Fortnite, Call of Duty i innych, nie robi zbyt wiele w zakresie współpracy crossover z dużymi markami. Strauss Zelnick, dyrektor generalny firmy macierzystej Rockstar Take-Two, wyjaśnił w nowym wywiadzie, że wprowadzanie marek z prawdziwego świata do fikcyjnego świata GTA Online nie jest czymś naturalnym. Aby to zadziałało, marki, o których mowa musiałyby być „ikoniczne i muszą pasować do tego świata” – powiedział Zelnick dla GI.biz. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s
Warunki użytkowania i polityka prywatności Teraz odtwarzane: GTA V: The Contract DLC – wszystkie przerywniki filmowe Dr. Dre Dyrektor zasugerował, że Take-Two zostawia pieniądze na stole, nie oferując więcej brandingu w GTA Online. „To bardzo twórcza decyzja kierowany przez zespół Rockstar. To nie jest decyzja finansowa” – powiedział. „Prowadzimy tutaj wszystkie nasze firmy, starając się zaangażować i zniewolić konsumentów, a następnie uważamy, że monetyzacja sama się zajmuje. Nie włączylibyśmy marki tylko w oparciu o możliwości finansowe w żadnym z naszych tytułów”. Podczas gdy GTA Online nie robi wiele w swoim świecie z prawdziwymi markami, gry sportowe Take-Two, takie jak NBA 2K i PGA Tour 2K, mocno opierają się na brandingu. Na przykład NBA 2K zawiera wiele znanych marek butów i odzieży, a w centrum społecznościowym znajduje się nawet Jake ze State Farm. „Kiedy angażujesz się w te gry w prawdziwym świecie, oczekujesz, że zobaczysz reklamodawców i sponsorów” – powiedział Zelnick o NBA 2K i PGA Tour 2K. „Ale w Grand Theft Auto tak naprawdę nie masz takich oczekiwań, z wyjątkiem fikcyjnych marek. Tak więc, aby wnieść doświadczenie w świecie rzeczywistym, wymaga dużo przemyślenia i wrażliwości wobec konsumentów i myślę, że to jest to, z czego słynie Rockstar Games. „Niezwykle popularna gra Battle Royale firmy Epic przyjęła wszelkiego rodzaju kampanie brandingowe z crossoverami, w tym postaciami z Marvela, God of War, Halo, Gwiezdnych wojen i wielu innych. W międzyczasie Call of Duty: Warzone właśnie dodało nową zawartość Godzilla i King Kong w swoim najnowszym crossoverze. W powiązanych wiadomościach, GTA V sprzedało się teraz w ponad 165 milionach egzemplarzy po wydaniu na PlayStation 5 i Xbox Series X|S w marcu. Inna duża gra Rockstara, Red Dead Redemption II, sprzedała się obecnie w ponad 44 milionach egzemplarzy. Rockstar pracuje obecnie nad Grand Theft Auto 6. Prace nad grą są „w toku”, ale Rockstar nie ujawnił jeszcze żadnych konkretnych szczegółów na jej temat. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych.
Dlaczego GTA Online nie ma dużo brandingu w grze
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]